کد خبر : 202774
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - 09:52
دسته‌بندی : پیشنهاد سردبیر، سیاسی
چاپ

گزارش توهین آمیز روزنامه «مهرداد بذرپاش» درباره تجمع ایرانیان خارج نشین/ وطن امروز: «سکس و خشونت» آمال خواسته جریان ضدانقلاب است

یک روزنامه انقلابی به ماجرای مهناز افشار و محسن نامجو و اخراج آنها از بین تجمع کنندگان ایرانیان خارج از کشور واکنش نشان داد.

گزارش توهین آمیز روزنامه «مهرداد بذرپاش» درباره تجمع ایرانیان خارج نشین/ وطن امروز: «سکس و خشونت» آمال خواسته جریان ضدانقلاب است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ روزنامه وطن امروز وابسته به «مهرداد بذرپاش» با اشاره به تجمع روزهای گذشته ایرانی ها ساکن خارج از کشور و حمایت آنها از مهسا امینی نوشت: مهناز افشار از جمله سلبریتی‌هایی بود که در این کشور به اسم و رسمی رسید و سپس با پشت کردن به ایران، به آغوش ضدانقلاب خارج‌نشین غش کرد. او که در یک تجمع ضدایرانی شرکت کرده بود، توسط برخی دیگر از شرکت‌کنندگان در همان تجمع که در آلمان برگزار شده بود، با اهانت و کتک‌کاری از جمع بیرون رانده شد. محسن نامجو از دیگر سلبریتی‌های بدنام ایرانی نیز که به میان تجزیه‌طلبان و سلطنت‌طلب‌ها رفته بود تا بیش از پیش وطن‌فروشی خود را فریاد بزند، مثل مهناز افشار با حقارت از جمع ضدانقلاب خارج شد. برخورد ضدانقلاب با افشار و نامجو جدا از اینکه نشان داد عاقبت سلبریتی‌هایی که به وطن خود پشت می‌کنند، چیزی جز حقارت نیست، سطح توحش اوباش خارج‌نشین را به نمایش گذاشت؛ اوباشی که حتی به هم‌مسلکان خود نیز رحم ندارند اما برای مردم ایران از آزادی، دموکراسی و احترام به عقاید دم می‌زنند. جریان برانداز و ضدانقلاب همواره با شعارهای به ظاهر آزادی‌خواهانه و عدالت‌طلبانه و نفی نظام اسلامی، وعده ایرانی آباد به مردم می‌دهد و فضایی که از ایران پس از براندازی و تجزیه ترسیم می‌کند، جامعه‌ای آزاد و محترم شمردن عقاید مختلف است. با این حال تصاویر وحشیانه و جنایت‌آمیزی که این جریان چه در داخل کشور و چه در اروپا به نمایش گذاشتند، هشداری به مردم وطن‌پرست ایران است که فردای براندازی، چه روزهای سیاه و تاریکی بر ایران خواهد گذشت و چه جنایت‌هایی که این اوباش علیه مردم انجام خواهند داد. آنچه در روزهای اخیر چه در داخل کشور و چه به صورت گسترده در اروپا شاهد آن بودیم، تصویر واضحی است از آنچه برخی‌ها به بهانه فوت مرحومه مهسا امینی در دستور کار خود دارند. آشوب، اغتشاش، تجزیه‌طلبی و چند پاره شدن ایران و در نهایت نابودی کشوری به نام ایران اهدافی است که با اسم رمز مهسا امینی دنبال می‌شود؛ چنانکه «ایدی کوهن» خبرنگار رژیم صهیونیستی نیز در حساب توئیتری خود با عبارت «بای بای ایران» این خواسته را عریان‌تر و شفاف‌تر از بقیه ضدانقلاب به نمایش گذاشت. با توجه به اتفاقاتی که همزمان در داخل کشور و اروپا رخ داد، به صراحت باید گفت «سکس و خشونت» آمال خواسته جریان ضدانقلاب است. 

اخبار مرتبط:
نماینده مجلس: مدعی‌العموم باید به ماجرای کاظم صدیقی ورود کند
نماینده مجلس: مدعی‌العموم باید به ماجرای کاظم صدیقی ورود کند

نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم گفت قوه قضائیه باید به ماجرا و پرونده کاظم صدیقی ورود کرده و به مردم توضیح بدهد.

افرادی که در ماهدشت کرج بازداشت شده بودند داعشی نَبودند و آزاد شدند / دو پسر خیرمحمد خیرخواه هم آزاد شدند
افرادی که در ماهدشت کرج بازداشت شده بودند داعشی نَبودند و آزاد شدند / دو پسر خیرمحمد خیرخواه هم آزاد شدند

جبهه ملی مقاومت افغانستان به رهبری احمد مسعود اعلام کرد که افراد بازداشت شده هیچ ربطی به داعش ندارند و حتی دو نفر از این افراد از فرزندان خیرمحمد خیرخواه از شهدای این جبهه به دست تروریست‌های طالبان هستند.

عباس عبدی: گروهی از اصولگرایان دروغگو، بی‌شخصیت، و هتاک هستند
عباس عبدی: گروهی از اصولگرایان دروغگو، بی‌شخصیت، و هتاک هستند

تحلیلگر مسائل سیاسی کشور نوشت: گروهی از اصولگرایان هستند که به راحتی دروغ می‌گویند و تهمت می‌زنند و حرف خود را تغییر می‌دهند، حقیقت مسلم و روشن را نفی می‌کنند، در تاریخ ایران وجود گروهی مشابه آنها یا بی‌سابقه است یا کم‌سابقه.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است