کد خبر : 20272
انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - 03:55
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

جلوگیری از خروج حدود ۴۰۰ تن گوجه فرنگی قاچاق توسط مرزبانان خوزستان

جلوگیری از خروج حدود ۴۰۰ تن گوجه فرنگی قاچاق توسط مرزبانان خوزستان

[ad_1]

فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف ۶۰ دستگاه کامیون باری و کشف ۳۹۲ تن گوجه فرنگی قاچاق در پایانه های مرزی چذابه و شلمچه خبر داد.
استانها/ گوجه‌فرنگی

_سایت خبری مدآرا، سردار عبداله نظرپور در تشریح این خبر اظهار کرد: شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی خرمشهر در پایانه مرزی شلمچه در نتیجه ساعتها کار اطلاعاتی از  قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال محموله بزرگ گوجه فرنگی به خارج از کشور از گذر مرزی شلمچه مطلع شدند که بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در نتیجه تشدید اقدامات کنترلی در پایانه مرزی شلمچه ماموران مرزبانی خوزستان حین کنترل خودروهای باری ۴۹ دستگاه کامیون حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده مرزبانی خوزستان تصریح کرد: در بازرسی دقیق از خودروهای توقیف شده ۲۴۵ تن گوجه فرنگی قاچاق که به قصد خروج از کشور و به  صورت جاساز بارگیری شده بود، کشف شد.

نظرپور خاطرنشان کرد: ماموران مرزبانی خوزستان در پایانه های مرزی چذابه  و شلمچه در چندین رشته عملیات جداگانه دیگر موفق شدند بیش از ۱۴۰ تن گوجه قاچاق را کشف کنند.

وی در ادامه گفت : مرزبانان خوزستان در مجموع از خروج  392 تن گوجه فرنگی در یک هفته گذشته جلوگیری کردند که کارشناسان ارزش ریالی این محموله بزرگ قاچاق را بالغ بر ۴۰  میلیارد ریال برآورد کرده اند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قانونی شدند.

فرمانده مرزبانی خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: مرزبانان خوزستان با اشرافیت کامل بر دروازه های مرزی شلمچه و چذابه کوچکترین تحرکات را زیر نظر گرفته و با سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور قاطعانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد
فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است