کد خبر : 202632
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - 15:02
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

کوشکی: با سلبریتی‌ها برخورد کنیم اما قانونی، نه سلیقه‌ای

فعال سیاسی اصولگرا مدعی شد: «ملاک ما برای هر رفتاری قانون است و اگر کسانی قانون را به هر شکلی زیر پا گذاشته باشند و در تحریک مردم به آشوب نقش ایفا کرده باشند و قانون آنان را مقصر بداند، باید طبق قانون با آنان برخورد کرد. این یک بحث سلیقه‌ای نیست که بگوییم برخی خواستار برخورد شدند و ... . اگر قانون آنان را مجرم بداند باید با آنها برخورد شود و اگر هم نمی‌داند که بحثی نیست. بدیهی است که اجرای قانون در هر حالی به نفع همه است».

کوشکی: با سلبریتی‌ها برخورد کنیم اما قانونی، نه سلیقه‌ای

به گزارش سایت خبری مدارا؛ به دنبال اعتراضات اخیر مردم در بیش از ۱۱۰ شهر کشور برخی از تندروهای به ظاهر انقلابی خواستار برخورد با سلبریتی ها شدند.

محمدصادق کوشکی، فعال سیاسی اصولگرا ادر همین رابطه گفت: «ملاک ما برای هر رفتاری قانون است و اگر کسانی قانون را به هر شکلی زیر پا گذاشته باشند و در تحریک مردم به آشوب نقش ایفا کرده باشند و قانون آنان را مقصر بداند، باید طبق قانون با آنان برخورد کرد. این یک بحث سلیقه‌ای نیست که بگوییم برخی خواستار برخورد شدند و … . اگر قانون آنان را مجرم بداند باید با آنها برخورد شود و اگر هم نمی‌داند که بحثی نیست. بدیهی است که اجرای قانون در هر حالی به نفع همه است».

وی در واکنش به اینکه برخی برخورد با سلبریتی‌ها در فضای اجتماعی ملتهب فعلی را صلاح نمی‌دانند، گفت: «این نگاه اشتباهی است. اینکه به خاطر ملتهب بودن جامعه اجرای قانون را تعطیل کنیم یک اشتباه تاریخی در کشور ما است. قانون باید همیشه اجرا شود چه وقتی فضا ملتهب باشد و چه نباشد. مساله اصلا همین جا شروع می‌شود که اجرای قانون را میلی و سلیقه‌ای کنیم. اگر کسی تخلف کند، در هر شرایطی باید قانون را اجرا کرد. اینکه برای اجرای قانون استثناء قرار دهیم اشتباه است. اما سلیقه هم در کار نیست و به خاطر میل و خواست کسی نباید با دیگری برخورد کرد».

کوشکی تاکید کرد: «برخی می‌گویند که چرا اگر سلبریتی‌ها در ایام انتخابات حرف بزنند، کسی نقد نمی‌کند! پاسخ آنها روشن است. ملاک ما این است که فرد کار غیر قانونی کرده یا خیر. اگر در ایام انتخابات هم این سلبریتی‌ها رفتار غیرقانونی داشته باشند باید با آنها برخورد شود. برخوردها و رفتارهای سلیقه‌ای این برداشت‌ها را ایجاد کرده است. باید گفت که هر کسی اعم از سلبریتی یا افراد معمولی در هر مقطعی خلاف قانون عمل کند باید مجازات شود. مگر اگر یک سلبریتی در ایام انتخابات بگوید به روحانی رای دهید یا رئیسی کار خلاف قانون است که با او برخورد کنیم؟ پس پاسخ روشن است»

اخبار مرتبط:
ابراهیم رئیسی و همسرش، در پاکستان دکتری افتخاری گرفتند
ابراهیم رئیسی و همسرش، در پاکستان دکتری افتخاری گرفتند

جمیله علم‌الهدی که همسرش را در سفر به پاکستان همراهی می‌کند، با حضور در این دانشگاه از ترجمه انگلیسی خود به‌نام «هنر زنانه زیستن» رونمایی کرد.

شیخ حسین انصاریان: نماز‌های جماعت در کشور ورشکسته است؛ دارد به آخر کار می‌رسد / خیلی شهرهای بزرگ در مسجد بسته است
شیخ حسین انصاریان: نماز‌های جماعت در کشور ورشکسته است؛ دارد به آخر کار می‌رسد / خیلی شهرهای بزرگ در مسجد بسته است

شیخ حسین انصاریان‌ در مراسم سالگرد آیت‌الله العظمی بروجردی هشدار داد: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است و دارد به آخر کار می‌رسد.

سردار کوثری، نماینده مجلس: مردم ایران به آیت‌الله خامنه‌ای اعتماد و اعتقاد دارند
سردار کوثری، نماینده مجلس: مردم ایران به آیت‌الله خامنه‌ای اعتماد و اعتقاد دارند

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس گفت: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است که نقشه راه را می‌شناسد و مردم به او اعتماد آمیخته به اعتقاد دارند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است