کد خبر : 202569
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - 10:21
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

نماینده مجلس: سلبریتی‌ها با امکانات نظام به شهرت رسیده اند/ این سلبریتی‌ها هستند نمک خورده و نمکدان را شکسته‌اند

نماینده مردم دامغان در مجلس مدعی شد: سلبریتی‌هایی که با فضاسازی و دروغ‌پراکنی‌هایشان باعث گسترش دامنه آشوب و ایجاد خسارات در کشور شدند باید مورد محاکمه قرار گیرند و خسارات این رفتارهای خود را پرداخت کنند.

نماینده مجلس: سلبریتی‌ها با امکانات نظام به شهرت رسیده اند/ این سلبریتی‌ها هستند نمک خورده و نمکدان را شکسته‌اند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ علی‌اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به «دروغ‌پراکنی تعدادی از سلبریتی‌ها علیه نظام در آشوب‌های اخیر» در کشور گفت: سلبریتی‌ها چه در حوزه ورزش و چه در حوزه سینما و … که شهرتی پیدا می‌کنند یقیناً از قبل امکاناتی است که مجموعه نظام در اختیار آنها گذاشته است.

وی افزود: متأسفانه تعدادی از سلبریتی‌ها در آشوب‌های اخیر به اغتشاشات دامن زدند و با اظهارات و دروغ‌پراکنی‌های‌شان آتش ناآرامی‌ها را شعله‌ورتر ساختند و با اظهارات‌شان بنزین روی آتش ریختند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این اقدام سلبریتی‌ها هزینه زیادی را به مردم تحمیل کرد و باعث جان باختن تعداد زیادی از هموطنان‌مان شد.

علیزاده خاطرنشان کرد: آتش‌بیار معرکه در آشوب‌های اخیر کشور اکثراً سلبریتی‌ها بودند. این سلبریتی‌ها کسانی هستند نمک خورده و نمکدان را شکسته‌اند و یک لگد هم به سفره زدند.

وی افزود: این سلبریتی‌ها که از سفره مردم ارتزاق کرده و به آلاف و علوفی رسیده‌اند در زمان بروز مشکل با اظهارات و اقدامات‌شان بر دامنه مشکلات افزودند که این به دور از جوانمردی و انسانیت است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید سلبریتی‌هایی که با فضاسازی‌ها خود باعث گسترش دامنه آشوب و جان باختن تعداد قابل توجهی از هموطنان‌مان شدند مورد محاکمه قرار گرفته و هزینه این کار خود را پرداخت کنند.

علیزاده خاطرنشان کرد: تعداد ۸۵ آمبولانس در آشوب‌های اخیر از بین رفت و این نتیجه تحریک ‌آشوبگران توسط سلبریتی‌ها است که آنها باید هزینه مادی و معنوی کارهای خود را پرداخت کنند نه اینکه بار دیگر این خسارات از جیب مردم چه از پول نفت‌شان و چه از پول مالیات‌شان بخواهد جبران شود.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است