کد خبر : 202433
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - 13:13
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

پرفروش ترین مدل همزن باریتون از دید فروشگاه های آنلاین کدام است؟

همزن برقی تبدیل به یکی از لوازم ضروری آشپزخانه شده است و اکثر افراد به دنبال یک برند معروف و اقتصادی برای خرید همزن هستند.

پرفروش ترین مدل همزن باریتون از دید فروشگاه های آنلاین کدام است؟

باریتون، یکی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای لوازم خانگی است که همزن‌های برقی آن شهرت بسیار زیادی دارد. همزن‌های باریتون به دلیل قیمت مناسب و ویژگی‌های ممتازی که دارند، تبدیل به یکی از گزینه‌های محبوب کاربران شده است. حال شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که کدام مدل همزن باریتون بهتر است و فروش بیشتری دارد؟ ما در این مقاله پر فروش‌ترین مدل همزن باریتون را به شما معرفی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.
پیش از پرداختن به این موضوع، خوب است تا با برند باریتون آشنا شوید.

باریتون و همزن‌های آن

باریتون برند محبوب کانادایی است که در حوزه لوازم خانگی فعالیت می‌کند. این برند توانسته در مدت زمان کوتاهی محبوبیت بسیار زیادی بدست بیاورد و رقبای قدیمی و مطرح خود نظیر دلونگی، گاستروبک، بوش و … را به چالش بکشد.

باریتون محصولات خود را با آخرین فناوری موجود تولید می‌کند و در کنار آن، قیمت بسیار متعادلی دارد. برند باریتون در ایران هم شناخته شده است و تبدیل به یکی از گزینه‌های ثابت کاربران شده است.
همزن‌های باریتون مجهز به فناوری‌های روز دنیا هستند و در مدل‌های مختلفی تولید شده است که هر کدام ویژگی‌ و کاربرد خاص خود را دارند. همان‌طور که گفته شد، در این مطلب قرار است پر فروش ترین همزن باریتون را به شما کاربران معرفی کنیم.

پر فروش ترین همزن باریتون در ایران کدام است؟

همزن‌های باریتون در چهار مدل ۵ لیتری، ۶.۵ لیتری، ۷ و ۱۰ لیتری تولید شده است. همزن‌ ۱۰ لیتری به عنوان همزن‌های برقی کاسه دار باریتون شناخته می‌شوند و افرادی که به دنبال یک همزن نیمه صنعتی هستند، مناسب است.

اما طبق برآوردهای فروشگاه اینترنتی ردکارت ، که نمایندگی باریتون در تهران را هم برعهده دارد،  همزن ۷ لیتری باریتون بیشترین فروش را دارد و رتبه یک را به خود اختصاص داده است. پس از همزن ۷ لیتری، همزن کاسه دار ۱۰ لیتری باریتون بیشترین فروش را دارد و دومین همزن پر فروش باریتون است.

همزن ۷ لیتری باریتون مدل BSM71800DX چه ویژگی‌هایی دارد؟

همزن BSM717800DX

همان‌طور که گفته شد، همزن ۷ لیتری باریتون پرفروش‌ترین همزن خانگی باریتون است که ویژگی‌ها و مشخصات قابل توجهی دارد. این همزن مجهز به سیستم توربو و موتور قدرتمند ۱۵۰۰ وات است که باعث می‌شود مواد غذایی با بهترین کیفیت ممکن ترکیب شود.
باریتون در محصول خود قابلیت تنظیم سرعت را هم در نظر گرفته است و مصرف کنندگان می‌توانند سرعت را تنظیم کنند. همچنین برای بیرون نریختن مواد به هنگام مخلوط شدن، درب پلاستیکی برای کاسه همزن در نظر گرفته است تا این محصول را کامل‌تر کند.

کاسه همزن ۷ لیتری باریتون از استیل ضدزنگ است و مجهز به چرخش اتوماتیک است. این کاسه مقاومت بسیار بالایی دارد و دربرابر خط و خش و ضربات، مقاومت بسیار بالایی دارد. باریتون در محصول جدید خود تنوع رنگی را هم رعایت کرده است و محصول خود را در چهار رنگ سفید، مشکی، قرمز و صورتی عرضه کرده است.

به صورت کلی اگر شما هم به دنبال خرید همزن برقی هستید، به شما برند باریتون و مدل BSM71800DX را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این محصول با کیفیت و مشخصات بسیار مناسبی موجود است و شما می‌توانید با بودجه ۱۰ الی ۱۱ میلیون تهیه کنید.

اخبار مرتبط:
بررسی هزینه های پنهان در بازسازی ساختمان
بررسی هزینه های پنهان در بازسازی ساختمان

علاوه بر هزینه هایی که به طور معمول برای بازسازی یک ساختمان محاسبه می‌شود، معمولا هزینه های پنهان نیز در طول پروژه های بازسازی ساختمان ایجاد می‌شود. این هزینه‌ها، تحت تاثیر عواملی مانند شرایط پروژه، اتفاقات غیرمنتظره و نیازهای اضافی در طول فرآیند بازسازی به وجود می‌آیند.

انسیه خزعلی: دنبال آموزش زیست عفیفانه هَستیم
انسیه خزعلی: دنبال آموزش زیست عفیفانه هَستیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: در زمینه حجاب، کار اجرایی انجام نمی‌دهیم؛ دنبال فرهنگ‌سازی هستیم.

جمیله علم‌الهدی به عنوان بانوی اول ایران در پاکستان معرفی شد
جمیله علم‌الهدی به عنوان بانوی اول ایران در پاکستان معرفی شد

همسر ابراهیم رییسی که او را در سفر به پاکستان همراهی می‌کند، از سوی رسانه‌های پاکستانی به عنوان «بانوی اول ایران» معرفی شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است