کد خبر : 202275
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - 21:49
چاپ

استاندار همدان: اغتشاشگران یک پیرمرد را در استان ما کُشتند/ علت تاخیر پروژه آبرسانی پوسیدگی واشرها است

قاسمی‌فرزاد مدعی شد: آموزش آشوبگران از خارج کشور بود و شبکه های معاند نیز اقدام به حمایت علنی و تحریک جوانان برای برهم زدن امنیت جامعه کردند و در ناآرامی‌های اخیر تعدادی از عزیزان انتظامی، بسیج و مردم مجروح شده و یک پیرمرد در همدان توسط اغتشاشگران کشته شد.

استاندار همدان: اغتشاشگران یک پیرمرد را در استان ما کُشتند/ علت تاخیر پروژه آبرسانی پوسیدگی واشرها است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد پنجشنبه ۷ مهرماه در شورای اداری استان همدان، با قدردانی از اقدامات نیروهای انتظامی، اطلاعاتی، بسیج، سپاه و مردم استان برای آرام سازی وضعیت جامعه اعلام کرد: خوشبختانه در شهرستان‌های استان همدان مسئله خاصی نداشتیم و اقدامات معاندان نظام در نطفه خفه شد.

وی با تاکید بر اینکه نسبت به هر گونه اغتشاش و برهم خوردن امنیت مردم گذشت نخواهیم کرد، ادامه داد: رزمندگان اسلام از تمامیت ارضی ایران و ارزش‌های انقلاب دفاع کردند و حسرت غلبه بر کشور را بر دل دشمنان گذاشتند.

قاسمی‌فرزاد مطرح کرد: نظام اسلامی پس از انقلاب اسلامی بر اثر توطئه دشمنان درگیر مشکلات زیادی شد که به لطف پروردگار و غیرت انقلابی کشور از هر گونه آسیب مصون ماند.

وی با بیان اینکه معاندان و مخالفان نظام با فوت مهسا امینی بهانه ای برای تحریک جوانانی که سال‌های دفاع مقدس را تجربه نکرده اند، فراهم کردند، افزود: همه این حوادث تلنگری بود که موقعیت خود را تشخیص دهیم چراکه با کوچکترین اشتباه که جبران ناپذیر خواهد بود، مشکلات کشورهای سوریه، لیبی، عراق و افغانستان در پیش رویمان است.

قاسمی‌فرزاد بیان کرد: آموزش آشوبگران از خارج کشور بود و شبکه های معاند نیز اقدام به حمایت علنی و تحریک جوانان برای برهم زدن امنیت جامعه کردند و در ناآرامی‌های اخیر تعدادی از عزیزان انتظامی، بسیج و مردم مجروح شده و یک پیرمرد در همدان توسط اغتشاشگران کشته شد.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در مسئله اختصاص بودجه برای استان همدان بهبودهایی انجام شده است، از فرمانداران درخواست کرد که از ظرفیت مجمع نمایندگان استفاده کنند.

وی همچنین از مدیران کل خواست تا بازدید از شهرستان ها را در کنار فرمانداران هر شهر برنامه ریزی کرده و مورد توجه قراردهند و ادامه ‌داد: جذب و هزینه کرد اعتبارات عمرانی لازم را دستگاه‌های اجرایی پیگیری کنند.

وی درباره برخی مشکلات بین دستگاه‌های فعال در استان اعلام کرد: اختلافات دستگاه‌های اجرایی استان نباید به دستگاه قضایی برود بلکه باید از طریق بخش حقوقی استانداری پیگیری و حل و فصل شود.

فرمانداران انتصابات را تکمیل و موارد سرپرستی را تعیین تکلیف کنند

وی با بیان اینکه از برخی وزرا گله مندیم چراکه همراهی لازم را ندارند و متاسفانه در برخی دستگاه‌ها هنوز انتصابات انجام نشده است، گفت: فرمانداران در سطح شهرستان‌ها انتصابات را تکمیل و موارد سرپرستی را تعیین تکلیف کنند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه استانداری پیگیر مسئله جوانی جمعیت است و از دستگاه‌های مربوطه می خواهد در این زمینه وظایف خود را انجام دهند، تصریح کرد: تجربه تلخی از ساخت مسکن مهر به ویژه در زمینه جانمایی و پیمانکاری وجود دارد، پیمانکاران، ساخت مسکن را به پیمانکاران رده دوم و سوم می دادند که این مسئله باعث افزایش هزینه های ساخت برای مردم می شد.

وی بیان کرد: ۵۰۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن در شهر همدان درنظرگرفته شده است که به متقاضیان داده می شود تا با هزینه کمتر بتوانند صاحب خانه شوند.

زنگ‌زدگی و پوسیدگی لوله‌ها علت تاخیر در آبرسانی به همدان

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه بودجه های خوبی برای تامین آب شرب همدان اختصاص یافته است، اظهار کرد: علت تاخیر پروژه آبرسانی زنگ‌زدگی و پوسیدگی واشرها و لوله‌ها بوده که در معرض آفتاب قرار داشتند بنابراین آب تالوار چند روز آینده به همدان می رسد.

وی در ادامه بیان کرد: در سال‌جاری ایجاد ۲۳ هزار و ۵۰۰ شغل را تعهد کرده‌ایم که حدود ۱۰ هزار مورد آن محقق شد و به سرعت مابقی باید انجام شود.

استاندار همدان به سفر ریاست جمهوری به استان اشاره‌کرد و گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ابلاغ شد که به حوزه معاونت عمرانی تخصیص یافت و این میزان به واحدها و مجموعه های در حال فعالیت و پروژه های نیمه تمام اختصاص می‌یابد.

اخبار مرتبط:
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است
هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: انتظار داریم بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب باشد، اما پس از آن بارش‌ها در حد معمول و در برخی مناطق زیر نرمال خواهد بود.

تاجگردون: ۹۰% مردم زیر خط فقر هستند / لایحه عفاف و حجاب اولویت اول تا پنجم مملکت هم نیست
تاجگردون: ۹۰% مردم زیر خط فقر هستند / لایحه عفاف و حجاب اولویت اول تا پنجم مملکت هم نیست

غلامرضا تاجگردون گفت: اولویت کار مجلس باید این باشد که چگونه می‌توان آرای از دست رفته نظام را مجدد به نظام برگرداند. درست یا غلطش را هم کار ندارم اما بالاخره ۶۰ درصد رأی ندادند و در انتخابات شرکت نکردند. این ۶۰ درصد را نباید رها کرد. نمی‌شود بگوییم به حاکمیت حداقلی توجه کنیم و کاری به این ۶۰ درصد نداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است