کد خبر : 202201
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - 10:26
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

نماینده مجلس: آنچه در مورد مهسا امینی رخ داد، فقط یک حادثه بود

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: در خصوص پرونده مهسا امینی ما منتظر اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی هستیم و نظر نهایی را بعد از این اعلام خواهیم داشت.

نماینده مجلس: آنچه در مورد مهسا امینی رخ داد، فقط یک حادثه بود

به گزارش سایت خبری مدارا، علی حدادی درباره این‌که بررسی طرح اختصاص محلی برای برگزاری تجمعات که مدت‌هاست در کمیسیون‌ شوراها و امور داخلی کشور در حال بررسی است به کجا رسیده است، گفت: هنوز به این موضوع ورود نکردیم. اولویت‌های انتخابات در حال بررسی است و بحث‌های مربوط به قانون انتخابات مطرح است.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره این‌که آیا با توجه به اتفاقات چند روز اخیر کمیسیون متبوعش به این مسئله ورود خواهد کرد یا خیر، بیان کرد: باید ببینیم نظر کمیسیون در این باره چیست. تا امروز هم مشکلی نبوده و مردم هم خودشان در دفاع از نظام حرکت می‌کنند.

وی درباره این‌که آیا ریشه‌های تجمعات اعتراضی در کمیسیون شوراها بررسی خواهد شد یا خیر، عنوان کرد: موضوع پرونده مهسا امینی مورد بررسی قرار گرفت و ادامه دارد و وضعیت‌های مختلف را هم بررسی می‌کنیم اما آن چیزی که تا به امروز بوده است طبق بررسی ما، مستندات پزشکی قانونی و فراجا که فراخوان دادیم بیایند و جلساتی پیرامون این مسائل داشتیم، هیچ مساله‌ خاصی که مرتبط با نیروی انتظامی باشد، ضرب و جرحی شده باشد و یا بحثی بوده باشد نیست و نیروی انتظامی رعایت قانون را داشته است.

حدادی تاکید کرد: ما منتظر اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی هستیم و نظر نهایی را بعد از این اعلام خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: آنچه رخ داده یک اتفاق و حادثه بود اما متاسفانه افرادی با برنامه‌ریزی از قبل اغتشاشاتی را به راه انداختند و خسارت‌های سنگینی به بیت‌المال زدند. این افراد خودروهای اورژانس، مساجد و پرچم کشور را آتش زدند که هیچ کشور و ملیتی دست به چنین کاری نمی‌زند. این‌ها بر اساس توطئه‌ها و دسیسه‌های خود این مساله را بهانه‌ای قرار دادند و برای فوت یک فرد اغتشاش راه انداختند.

نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان تاکید کرد: آنچه که امروز مردم خواستار آن هستند، امنیت جامعه است. این افراد به امنیت جامعه خدشه‌ وارد کرده و مخالف خواسته مردم حرکت کردند و باید نسبت به  خسارت‌های سنگینی که به بیت‌المال زدند، پاسخگو باشند.

وی گفت: این افراد امنیت جامعه را برهم زدند، همه مردم مطالبه‌شان ایجاد امنیت است آن‌ها خلاف مطالبه مردم اغتشاشات و جوهای خاصی را ایجاد کردند و باید در این رابطه پاسخگوی اقدامات ضد امنیت ملی خودشان باشند.

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد
فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است