کد خبر : 201463
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - 17:49
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

نماینده مجلس: فوت مهسا امینی موضوع فرعی است که آن را بزرگ کرده‌اند

حسین میرزایی نماینده اصفهان می‌گوید: ما باید به مسئله اصلی کشور بپردازیم و مسئله اصلی و فرعی را قاطی نکنیم. یعنی اگر قرار به پرداختن موضوع فوت مهسا امینی بود، اکنون دارد بیش از حد به آن پرداخته می‌شود.

نماینده مجلس: فوت مهسا امینی موضوع فرعی است که آن را بزرگ کرده‌اند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ پس از گذشت چند روز، همچنان موضوع درگذشت مهسا امینی برای مردم و افکار عمومی اهمیت دارد اما حسین میرزایی نماینده اصفهان معتقد است که بیش از اندازه به این قضیه پرداخته شده و این موضوع فرعی کشور است.

او می‌گوید: اساساً پرداختن به موضوع فوت خانم مهسا امینی، کار درستی نیست، چون در کشور مسائلی وجود دارند که همه مردم گریبان‌گیر آن‌ها هستند مثل گرانی، معیشت مردم، بحث حقوق بازنشستگان، طرح رتبه بندی معلمان و کلی مسائل عمده‌ای داریم که مسئله اصلی کشورمان است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس می‌گوید: ما چند روز پیش، اتفاق بزرگی مثل اربعین را داشتیم یا اتفاق بزرگی مثل پیوستن جمهوری اسلامی ایران به پیمان شانگهای را شاهد بودیم و باید بررسی کرد و دید این موضوعات چقدر سهم در زندگی مردم دارند و پدیده درگذشت خانم مهسا امینی چقدر سهم در زندگی ایرانی‌ها دارد؟

میرزایی می‌گوید: ما باید به مسئله اصلی کشور بپردازیم و مسئله اصلی و فرعی را قاطی نکنیم. یعنی اگر قرار به پرداختن موضوع خانم امینی بود، اکنون دارد بیش از حد به آن پرداخته می‌شود.

این چهره اصولگرای مجلس می‌گوید: راهپیمایی ده‌ها میلیونی اربعین را داشیم و آن‌جا هم برحسب تصادفی که رخ داد، تعدادی از هم‌وطنان ما جان خود را از دست دادند از جمله چهار نفر اصفهانی که بنده هم پیام تسلیت دادم. از طرفی پس از کش و قوس‌هایی که در مذاکرات وین اتفاق افتاد، رییس جمهورمان راهی نیویورک برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل شده تا موضع ایران را به جهانیان نشان دهد. وقتی مسائل به این بااهمیتی را داریم چه می‌شود که مسئله‌ای مثل موضوع خانم امینی این‌قدر پررنگ می‌شود که رسانه‌ها به آن می‌پردازند و ذهن‌ها را درگیر می‌کنند؟ یعنی دارد یک آدرس‌دهی غلط صورت می‌گیرد.

او می‌گوید: موضوع خانم امینی در جای خودش اهمیت دارد، اما موضوع اصلی کشور است یا فرعی؟ این موضوع جزو موضوعات تراز اول کشور که در زندگی ۸۵ میلیون ایرانی تاثیرگذار باشد، نیست.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است