کد خبر : 201335
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - 18:49
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

رئیس فدراسیون کشتی: مرگ مهسا امینی را سیاسی نکنید/ نظام آنقدر بزرگ است که این موضوع را جمع می کند

رئیس فدراسیون کشتی گفت: موضوع درگذشت مهسا امینی کف خیابانی نیست و در این باره نظام باید جلوتر از همه بایستد.

رئیس فدراسیون کشتی: مرگ مهسا امینی را سیاسی نکنید/ نظام آنقدر بزرگ است که این موضوع را جمع می کند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مرگ مهسا امینی و اعتراضات مردمی در خیابان های بسیاری از شهرهای ایران حتی در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی نیز مورد بحث قرار گرفت.

علیرضا دبیر در حاشیه این مراسم در خصوص اتفاقات اخیر مربوط به درگذشت مهسا امینی و اعتراضات مردمی اظهار داشت:

*نباید مسائل را با هم قاطی کرد. در این مورد دو موضوع وجود دارد اگر کسی تخلف کرده خود نظام باید با او برخورد کند. اجازه ندهیم تعدادی مفت‌بر این کار را بکنند. خیلی هم قشنگ است اگر کسی تخلف کرده خودمان بیاییم و بگوییم. به خانواده آن عزیز تسلیت می‌گویم. خواهر، عزیز و ناموس ما بوده است. همه ما روی او تعصب داریم و همه ما متأسف هستیم.

*نظام به حدی گنجایش دارد و ظرفیتش بزرگ است که خود من به عنوان نوکر مردم و نظام خواهش می‌کنم افراد بیایند و در  این موضوع جزو کارشناسان باشند. ببینند چیزی بوده یا نبوده و به مردم اطلاع بدهند. این موضوع خیلی مهم است. می‌گویم ظرفیت نظام بسیار بزرگ است. می‌توان یک موضوع را راحت جمع و حل کرد. خودمان این کار را انجام بدهیم زیرا ظرفیت وجود دارد. به حدی نظام ما عظیم و بزرگ است که می‌تواند این موضوع را جمع کند. 

*امیدوارم هر موضوعی بوده به خانواده آن عزیز و مردم بگویند تا ان‌شاءالله چیزی نبوده و اگر هم بوده خود نظام باید شاکی قضیه باشد. جلوتر از همه ما نظام باید شاکی باشد.

*هر موضوعی را نباید کف خیابان ببریم. وقتی برای پسر روح‌الامینی آن اتفاق افتاد خودش ایستاد و برخورد کرد. از دستگاه قضایی حکم گرفت و با افراد متخلف هم برخورد شد. خواهش می‌کنم همه با هم بایستیم و از دستگاه قضایی خودمان پیگیری کنیم. از دستگاه قضا می‌خواهیم اگر مشکلی بوده محکم پای کار بایستد و با متخلف برخورد کند. 

*اگر تخلف سیاسی بشود، نمی‌توان آن را جمع کرد. موضوع را سیاسی نکنیم. این موضوع کف خیابانی نیست بلکه باید همه در دادگاه بایستیم. خود نظام هم جلوتر از همه می‌ایستد. به این شرط که موضوع را سیاسی نکنیم.

اخبار مرتبط:
پرسپولیس به دنبال مهدی قائدی
پرسپولیس به دنبال مهدی قائدی

مهدی قایدی یکی از بازیکنان مورد علاقه سرمربی پرسپولیس است، اما بعید است در ایران پیراهن تیمی جز استقلال را برتن کند.

آتش‌بازی ادامه‌دار دختران ایرانی در کافا / ترکمنستان مقابل ایران زانو زد
آتش‌بازی ادامه‌دار دختران ایرانی در کافا / ترکمنستان مقابل ایران زانو زد

تیم ملی فوتبال دختران ایران به دومین برد خود در مسابقات کافا دست یافت.

یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد

یک منبع مطلع به خبرنگار ایسنا اعلام کرد که سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت تراکتور با این باشگاه تبریزی به توافق رسیده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است