کد خبر : 201081
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - 12:13
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

جریان ضرب و شتم یک خانم در ارومیه توسط پلیس؟

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی در مورد فیلمی با عنوان ضرب و شتم یک خانم توسط پلیس در ارومیه، گفت: این فرد جزو مجرمان باند جعل اسکناس بوده که البته با رعایت کامل حقوق شهروندی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

جریان ضرب و شتم یک خانم در ارومیه توسط پلیس؟

به گزارش سایت خبری مدارا به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی؛ سرهنگ صادق شکری، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: به دنبال انتشار کلیپی در فضای مجازی و شیطنت برخی از اشخاص معاند و فرصت طلب مبنی ضرب و شتم یک خانم در ارومیه توسط پلیس، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این خانم یکی از اعضای باند جعل اسکناس، کلاهبرداری و سرقت به عنف است که با صحنه سازی و پرت کردن خودش از خودرو سبب فرار همدستش می شود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی عوامل انتظامی، نامبرده در ایستگاه بازرسی شهید کلانتری شناسایی و پس از تعقیب و گریز  در یکی از محلات ارومیه با رعایت کامل حقوق شهروندی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان گفت: پلیس همواره خدمتگذار مردم بوده و شهروندان محترم بدون بررسی صحت مطالب منتشر شده در فضای مجازی، نسبت به انتشار آن اقدام نکنند و با دقت بیشتر، فضا را برای فعالیت مغرضان و افراد ناآگاه فراهم نکنند.

شکری بیان داشت: پلیس بر اساس وظایف ذاتی و قانونی خود، اقدامات اطلاعاتی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی انجام داده و با این تحرکات مذبوحانه به طور قاطع برخورد خواهد کرد.

اخبار مرتبط:
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود

دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها را از اقدامات دولت نامیده است.

آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات
آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات

آتش سوزی در پایانه شرق تهران ۶ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است