کد خبر : 200966
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - 21:49
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

واکنش «دو مداح » به ماجرای مهسا امینی

مهدی رسولی و سیدامیر حسینی دو مداح سرشناس کشورمان در توئیتر به ماجرای مهسا امینی واکنش نشان دادند.

واکنش «دو مداح » به ماجرای مهسا امینی

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مهدی رسولی و سید امیر حسینی دو مداح سرشناس کشورمان در توئیتر به ماجرای مهسا امینی واکنش نشان دادند.

مهدی رسولی در رشته توئیتی نوشت:

«بدون شک همه‌ ما از قضیه‌ مهسا امینی متأثر و متأسفیم و این حادثه‌ تلخ و رقّت‌بار را به خانواده‌ ایران، مخصوصاً خانواده‌ محترم امینی که جزئی از خانواده‌ بزرگ ایران هستند، تسلیت عرض می‌کنیم و بی‌صبرانه منتظر بررسی‌های دقیق‌تر و نظرات پزشکی قانونی هستیم که اگر قصوری صورت گرفته باشد، عاملان آن بدون اغماض مورد تأدیب و مجازات قرار گیرند. البته در این زمینه پرسش‌های زیادی وجود دارد که نیازمند برجسته‌سازی و سپس‌ پاسخ‌های دقیق‌اند.

عامل اصلی سکته‌ مهسا امینی چه بوده است؟ اگر استرس ناشی از پلیس عامل اصلی است، چرا این اتفاق هنگام گرفتن ایشان توسط پلیس که طبعاً واجدِ بار روانی بیشتر است، نیفتاده است؟! این در حالی است که به گفته‌ پلیس ایشان همراه سه دختر دیگر بوده که آن‌ها هم پوشش مناسب نداشته‌اند و هر سه‌ آن‌ها با تذکر ابتدایی پوشش خود را درست می‌کنند، اما فقط مهسا امینی است که مقاومت می‌کند و برای کلاس آموزشی و تذکر برده می‌شود، آیا این رفتار ایشان با پلیس، ناشی از استرس کشنده است؟!

تاکید بر روی کُرد بودن این دختر و تحریک حساسیت‌های قومی ناشی از چیست؟! آیا موارد هم‌جنس با این مورد که اتفاقاً آن‌ها هم از زنان و دخترانِ عزیزِ کُرد بودند مانند میترا استاد یا شیلر رسولی شایسته‌ مویه‌ و ناله‌ این جماعت لاشخور با این رفتارهای دوگانه نبودند؟! آیا پوشش مهسا امینی همان پوششی است که در فیلمِ منتشر شده وجود داشت (که مبنای قضاوت غلط برخی دوستان قرار گرفته) یا پوششی که پلیس با آن مواجه شده این‌گونه نبوده و خارج از هنجارها و قوانین عرفی و اجتماعی بوده؟!

در مراسم تشییع مهسا امینی، چرا برخی با سوت و کف و جیغ و هورا، قبل از کشف حقیقت، کشف حجاب کردند و هتک حرمت کردند و نمک روی زخمِ دل‌ها پاشیدند؟! آیا این‌ها به واقع دلسوز و خیرخواه مهسا هستند؟! آیا افراد معلوم‌الحال و مارهای خوش‌خط‌ و خالی مانند مصیح علی‌نژاد که صراحتاً خطاب به مقامات آمریکایی می‌گوید؛ «تا جایی که می‌توانید ایران را تحریم کنید و با او مقابله کنید»!!! صلاحیت دارند که ولیِ دم و خونخواه مهسا امینی شوند؟! و آیا اساساً هرکسی که تارهای مویش بیرون باشد یا به اصطلاح بدحجاب باشد در جبهه‌ مصیح و اذناب آن جانمایی می‌شود؟! یا با منطق حاج قاسمِ عزیز آن هم دختر ماست؟! چرا عده‌ای سعی وافر دارند که مهسا را هم‌سو و هم خط با مصیح تفسیر کنند؟!

آیا نباید این دو را تفکیک کرد؟! و ده‌ها سوال و چراهای دیگر… اما امپراطوری رسانه‌ای فقط تمایل دارد دست روی یک سوال بگذارد؛ مهسا امینی کجا سکته کرد؟ تمام… و مبتنی بر این پاسخ، صدها روایت غلط و نامعتبر بسازد و به خورد ما بدهد و تلخ‌تر اینکه ما هم بپذیریم و هم‌صدا شویم!

سید امیر حسینی دیگر مداح نیز در این باره با هشتگ #جمهوری_اسلامی_حرم_است نوشت: «این رو یقین دارم که لاشخورهای سیاسی داخلی و خارجی، هم از مرگ مهسا امینی خوشحال هستند و هم از شنیدن خبر شهادت مامور فراجا در استان گلستان. حرص خوردن و غیرت اصیل برای ناموس متعلق به آن رزمنده‌هایی است که چند تا شهید دادن تا جسد عریان آن دختر را در آبادان پایین بیاورند. »

خبر «فارس» از واکنش «دو مداح » به ماجرای مهسا امینی

اخبار مرتبط:
هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است
هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: انتظار داریم بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب باشد، اما پس از آن بارش‌ها در حد معمول و در برخی مناطق زیر نرمال خواهد بود.

فرزند امام جمعه مشهد ارتباطش با هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را قطع کرد را رد کرد / ماجد علم‌الهدی: سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم
فرزند امام جمعه مشهد ارتباطش با هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را قطع کرد را رد کرد / ماجد علم‌الهدی: سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم

ماجد علم الهدی درباره ارتباطش با هلدینگ گردشگری جوانمرد گفت: من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.

تعداد جان‌باختگان تصادفات از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین به  ۵۴۹ نفر رسید
تعداد جان‌باختگان تصادفات از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین به ۵۴۹ نفر رسید

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور با بیان اینکه ۴۰ هزار خودروی متخلف در طرح نوروزی پلیس توقیف شده است، گفت: متاسفانه از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین ۵۴۹ هموطن در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است