کد خبر : 200460
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - 13:07
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

جزئیات جدید از سرقت بانک ملی اعلام شد

رئیس‌پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیاتی جدید از پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی را تشریح کرد و از دستگیری افرادی جدید در این پرونده خبر داد.

جزئیات جدید از سرقت بانک ملی اعلام شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سرهنگ علی ولیپور گودرزی درباره آخرین وضعیت سرقت از بانک ملی گفت: بعد از شناسایی و دستگیری سارقان بانک ملی تا به الان دیگر هیچ مورد سرقت از بانک حتی به شکل ناکام نیز در تهران نداشتیم.  وی افزود: هنگام شناسایی و تحویل اموال به مالباختگان مشخص شد که مقدار‌ اندکی از اموال کشف نشده که بلافاصله اقدامات پلیس در این زمینه آغاز شد و ما چند روز پیش موفق شدیم که سه نفر دیگر را در این خصوص در شمال کشور شناسایی و دستگیر کنیم.

ولیپور با بیان اینکه همکاران من با نیابت قضایی به شمال کشور رفته و عملیات را اجرا کردند، گفت: تعدادی از اموال به ارزش حدود ۳۰۰ میلیارد ریال را کشف و ردیابی کردند. در جریان تحقیقات این افراد اعلام کردند که از سرقتی بودن اقلام اطلاعی نداشتند و بخشی از آن نیز به املاک و مستغلات بدل شده است که ما این اموال را نیز به مالباختگان باز خواهیم گرداند.

رئیس‌ پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره افراد متواری شده به ترکیه نیز گفت: پیگیری موضوع از طریق اینترپل و کشور ترکیه در حال انجام است، اما تاکنون اتفاق خاصی رخ نداده و ما پیگیر موضوع هستیم.

وی درباره اینکه آیا سندی هم از صندوق امانات بانک ملی سرقت شده یا خیر؟ نیز گفت: این سارقان بیشتر به دنبال طلا و ارز و… بودند و حتی اسناد را رها کرده بودند.

رئیس‌پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره بازگشت اموال به مالباختگان نیز اظهارکرد: بخش اعظمی از اموال کشف شده و به مالباختگان تحویل داده شده است، در مواردی هم که مغایرت وجود داشت تحقیقات و پیگیری‌ها در حال انجام است.

اخبار مرتبط:
هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است
هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: انتظار داریم بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب باشد، اما پس از آن بارش‌ها در حد معمول و در برخی مناطق زیر نرمال خواهد بود.

فرزند امام جمعه مشهد ارتباطش با هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را قطع کرد را رد کرد / ماجد علم‌الهدی: سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم
فرزند امام جمعه مشهد ارتباطش با هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را قطع کرد را رد کرد / ماجد علم‌الهدی: سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم

ماجد علم الهدی درباره ارتباطش با هلدینگ گردشگری جوانمرد گفت: من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.

تعداد جان‌باختگان تصادفات از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین به  ۵۴۹ نفر رسید
تعداد جان‌باختگان تصادفات از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین به ۵۴۹ نفر رسید

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور با بیان اینکه ۴۰ هزار خودروی متخلف در طرح نوروزی پلیس توقیف شده است، گفت: متاسفانه از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین ۵۴۹ هموطن در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است