کد خبر : 200450
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - 12:56
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

دبیر: محمد بنا جزو مربیان خوب دنیا است/ او را راحت بدست نیاورده‌ایم که بخواهیم با آبرویش بازی کنیم

رئیس فدراسیون کشتی گفت: محمد بنا جزو مربیان خوب دنیا است. او را راحت بدست نیاورده‌ایم که بخواهیم با آبرویش بازی کنیم و خواهش من این است که حرمت‌ها را حفظ کنیم.

دبیر: محمد بنا جزو مربیان خوب دنیا است/ او را راحت بدست نیاورده‌ایم که بخواهیم با آبرویش بازی کنیم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ تیم ملی کشتی فرنگی در پیکارهای جهانی سال ۲۰۲۲ در صربستان با ۲ مدال نقره و یک برنز در جایگاه چهارم جهان قرار گرفت. بعد از پایان این مسابقات محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از سمت خود استعفا کرد.

علیرضا دبیر در گفت و گویی در این خصوص گفت: در نتایج تیم‌ ملی کشتی فرنگی کشتی‌گیران و مربیان تیم ملی هم ایراداتی داشتند، اما اینکه بخواهیم همه تقصیرها را به گردن محمد بنا بیاندازیم این بی‌انصافی است.

وی اظهار داشت: یادمان نرود او در پیکارهای جهانی سال گذشته ۴ مدال طلا کسب کرد و همان کسی است که در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن ۳ مدال طلا برای ما آورد. او تیم یازدهم دنیا در سال ۲۰۱۸ را با اما و اگری که همه می‌دانیم چگونه یک مدال برنز گرفته بود را تحویل و تیم را سال بعد و در جهانی ۲۰۱۹ با اختلاف کمی به جایگاه چهارم رساند. او به همراه تیم ملی در المپیک ریو ۲ برنز و در توکیو نیز یک طلا و یک برنز بدست آورد که می‌توانست بیشتر هم باشد.

دبیر خاطر نشان کرد: تیمی که هیچ شانسی در توکیو نداشت و اگر شرایط کرونا نبود و المپیک به تعویق نمی‌افتاد معلوم نبود چه بلایی در المپیک توکیو سر تیم می‌آمد. تیم او سال گذشته در جهانی نروژ ۶ مدال کسب کرد و با اختلاف ۲ امتیاز نائب قهرمان جهان شد. حالا کشتی روی دیگرش را نشان داده؛ ولی حتما ایراداتی بوده و باید بررسی کنیم.

دارنده طلای بازی‌های المپیک ۲۰۰۰ سیدنی ادامه داد: همیشه گفتم محمد بنا طلاست و او را قبول دارم و انسان بسیار خوبی هست. کاری ندارم او می‌خواهد ادامه بدهد یا نه، اما اول باید خودش تصمیم بگیرد. ولی او جزو مربیان خوب جهان است. او را راحت بدست نیاوردیم که بخواهیم با آبرویش بازی کنیم. خواهش من این است که حرمت‌ها را حفظ کنیم و یادمان نرود بنا برای این کشور چه افتخاراتی کسب کرده است. توقع داشتم کمک‌های او بیشتر به او کمک‌ می‌کردند.

صدبیر در خصوص تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تا دوشنبه هفته بعد که در صربستان هستیم، وقتی که برگشتیم، خیلی سریع جمع‌بندی خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون کشتی یادآور شد. همیشه گفتم که بردها برای همه و قبلی‌ها که سینه جلو می‌دهند و باخت‌ها هم برای من. مردم به بزرگی خودشان ببخشند و ان شالله جبران می‌کنیم. ولی بدانید که من و همه بچه‌ها جانمان را گذاشتیم تا تیم موفق بشود و قول می‌دهم کشتی به زودی جبران خواهد کرد.

اخبار مرتبط:
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است

امباپه فوتبالیست‌هایی را که بابت حضور در بازی‌های تیم ملی کشورشان پول دریافت می‌کنند، مورد تمسخر قرار داد.

خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند
خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند

خانواده آنخل دی‌ماریا، یکی از چهره‌های مطرح فوتبال آرژانتین، از سوی تبهکاران شهر روزاریو، طی پیام مشکوکی تهدید به مرگ شده‌اند! این پیام یک هفته پس از آن منتشر شد که دی‌ماریا، بازیکن فعلی بنفیکا، تایید کرد که می‌خواهد به دوران حرفه‌ای خود در باشگاه دوران کودکی‌اش یعنی روزاریو سنترال پایان دهد.

سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت
سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت

مدیر عامل سابق پرسپولیس درباره دلخوری از عادل فردوسی‌پور صحبت کرده و گفته است: «من با عادل تا چند وقت پیش به صورت تلفنی سلام و علیک داشتیم. منتها یک کاری کرد من هم بهش پیام دادم دیگر کاری باهات ندارم و باهات قهر می‌کنم که چرا این حرف را زدید؟ تقریبا یک سال نشده. از یک سال پیش کاری کرد که باعث شد دیگر رابطه‌ای نداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است