کد خبر : 200435
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - 12:37
دسته‌بندی : اخبار ویژه، اقتصادی
چاپ

نماینده مجلس: مردم صبور باشند، آینده بورس آینده خوبی است

عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: حتما آزادسازی های قیمتی به بازار سرمایه کمک زیادی خواهد کرد، به نظر بنده آینده بورس آینده خوبی خواهد بود اما باید مقداری در این بخش صبور بود.

نماینده مجلس: مردم صبور باشند، آینده بورس آینده خوبی است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ بهروز محبی نجم آبادی  با اشاره به شرایط بازار سرمایه بیان کرد: بازار سرمایه به عنوان فرصتی در کشور ما قلمداد می شد که متاسفانه تحت شعاع عدم مدیریت صحیح، به سمت تهدید رفت.

وی تاکید کرد: در این بخش نیاز داشتیم یک پیوست آموزشی جدی  برای شناخت دقیق لایه های مختلف در بورس برای عموم کسانی که می خواستند در بورس سهام دار باشند،ایجاد شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به نظر می رسد که باید یک آموزش دقیقی در این بخش اتفاق می افتاد و عموم مردم می دانستند که بازار سرمایه، یک بازار پر ریسک است و نباید همه سرمایه خود را در این بازار سرمایه گذاری می کردند.

وی تاکید کرد: بازار سرمایه در دراز مدت رشد خود را داشته اما نسبت به حوادث اقتصادی و تورم برخی دراین بخش متضرر شده اند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای بسیاری از مردم اتفاقات ناگواری در بازار سرمایه رخ داد، تصریح کرد:حتما کسانی که در این شرایط در بورس ماندند باید بدانند که بورس در دراز مدت خودش را نشان می دهد و ریسک خاص خود را دارد.

 

وی در ادامه با اشاره به اقدامات دولت و مسئولین ذی ربط برای ساماندهی بازار سرمایه بیان کرد: مواردی برای ساماندهی بازار سرمایه از سوی وزیر اقتصاد در نظر گرفته شد که مطلوب بود؛ با این حال دولت تلاش کرده، اهتراز از قیمت های دستوری و مواردی که بورس را دچار مشکل می کند دوری کند.

وی اظهار کرد: حتما آزادسازی های قیمتی به بازار سرمایه کمک زیادی خواهد کرد . به نظر بنده آینده بورس آینده خوبی خواهد بود اما باید مقداری در این بخش صبور بود.

اخبار مرتبط:
نگاهی به بودجه نهادهای دینی در بودجه دولت رئیسی I ببینید
نگاهی به بودجه نهادهای دینی در بودجه دولت رئیسی I ببینید

ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مجمع جهانی اهل‌بیت، مجمع جهانی تقریب مذاهب، اعزام جماعت‌های تقریبی، کمک به آستان‌ها، برگزاری سمینارها و دوره‌های آموزشی مذاهب اسلامی تعدادی از ردیف‌های بودجه سالانه در بخش دین هستند که اعتبارات دولتی دریافت می‌کنند.

نماینده مجلس: تعطیلی پنجشنبه‌ها به نفع اقتصاد ما نیست / احتمالاً از نظر مراجع عظام هم تعطیلی شنبه بلامانع باشد
نماینده مجلس: تعطیلی پنجشنبه‌ها به نفع اقتصاد ما نیست / احتمالاً از نظر مراجع عظام هم تعطیلی شنبه بلامانع باشد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه روز یکشنبه به این نتیجه رسیدیم که تعطیلی روز شنبه به مطالبات مردمی و شرایط حفظ روابط اقتصادی خارجی نزدیک تر است. البته استعلام هایی از مراجع عظام صورت گرفته که فکر می‌کنم نتیجه مثبت است و تعطیلی شنبه بلامانع است.

جلال رشیدی‌کوچی: مردم گنجایش پذیرش افزایش قیمت بنزین را ندارند
جلال رشیدی‌کوچی: مردم گنجایش پذیرش افزایش قیمت بنزین را ندارند

نماینده مجلس یازدهم گفت: مردم در این شرایط اقتصادی، گنجایش پذیرش افزایش قیمت بنزین را ندارند و اگر دولت رئیسی دست به چنین ریسکی بزند، بزرگ‌ترین اشتباه استراتژیک خود را انجام داده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است