کد خبر : 200386
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - 10:26
دسته‌بندی : اسلاید، سیاسی
چاپ

حسین شریعتمداری: در اربعین امسال نزدیک به ۳۰ میلیون نفر شرکت کردند/ مدیریت این «انبوه جمعیت» در راهپیمایی اربعین بی‌بدیل و بی‌نظیر بود

مدیرمسئول روزنامه کیهان نوشت: خبرنگار‌ هافینگتون پست به مدیریت بی‌بدیل و بی‌نظیر «انبوه جمعیت» در راهپیمایی اربعین اشاره می‌کند و می‌نویسد: «پس از زلزله ‌هائیتی، اتحادیه جهانی غذا با همکاری و حمایت جهانی و در بهترین حالت توانست به ۵۰۰ هزار نفر غذارسانی کند.

حسین شریعتمداری: در اربعین امسال نزدیک به ۳۰ میلیون نفر شرکت کردند/ مدیریت این «انبوه جمعیت» در راهپیمایی اربعین بی‌بدیل و بی‌نظیر بود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حسین شریعتمداری با انتشار یادداشتی درباره اربعین امسال نوشت: چند سالی است که وقتی اربعین از راه می‌رسد، ده‌ها میلیون تن از شیفتگان مولایمان از سراسر جهان به زیارت تربت پاک حسین بن علی‌(ع) می‌آیند و فاصله چند ده کیلومتری میان شهرهای مختلف عراق تا کربلا را با پای پیاده می‌پیمایند و همه ساله بر تعداد زائرانش افزوده می‌شود‌… اربعین امسال نزدیک به ۳۰ میلیون نفر به میعاد رفته‌اند و‌… جاماندگان نیز حساب جداگانه‌ای دارند. راهپیمایی اربعین بزرگ‌ترین، پُر‌شمارترین و بی‌نظیرترین (و نه کم‌نظیرترین‌) حضور مردمی در سراسر تاریخ از آغاز تا‌کنون است. اگر به راهپیمایی اربعین با احتساب شمار شرکت‌کنندگان رتبه ۱۰۰ (بالاترین رتبه‌) را بدهیم، رتبه دومین حضور مردمی در جهان و در تاریخ، ۹۰ و ۸۰ و ۷۰ و ۶۰ و‌… حتی ۱۰ و ۸ و ۷ نیست، بلکه در این مقایسه رتبه دومین حضور مردمی نهایتاً از یک و یا دو تجاوز نمی‌کند… یعنی هیچ!

او در ادامه یادداشت خود اضافه کرده است: خبرنگار‌ هافینگتون پست به مدیریت بی‌بدیل و بی‌نظیر «انبوه جمعیت» در راهپیمایی اربعین اشاره می‌کند و می‌نویسد: «پس از زلزله ‌هائیتی، اتحادیه جهانی غذا با همکاری و حمایت جهانی و در بهترین حالت توانست به ۵۰۰ هزار نفر غذارسانی کند. ارتش ایالات متحده عملیات متحدی را به راه ‌انداخت و منابع گوناگونی از آژانس‌های فدرال را به خدمت گرفت و در نهایت اعلام کرد که در طی گذشت پنج ماه از این فاجعه انسانی ۹ میلیون و چهارصد هزار پُرس (وعده) غذا به دست زلزله‌زدگان رسیده است حالا این را مقایسه کنید با بیش از ۵۰ میلیون وعده غذایی در هر روز در اربعین، که برابر است با ۷۰۰ میلیون وعده غذایی برای زائران در این مدت از زمان، که تماماً نه به‌وسیله ایالات متحده و خیریه‌های جهانی بلکه به وسیله کارگران فقیر و کشاورزانی که در طی سال کار می‌کنند تا بتوانند رضایت زائران را جلب کنند فراهم می‌شود».

اخبار مرتبط:
انتقاد یک مداح از عضو دفتر رهبرانقلاب I ببیند
انتقاد یک مداح از عضو دفتر رهبرانقلاب I ببیند

روزنامه کیهان در کانال تلگرامی خود، توئیت انتقادی مهدی سلحشور، مداح اهل بیت از مهدی فضائلی را منتشر کرد .

نماینده مجلس: جیب مردم دیگر جایی برای خالی کردن ندارد و عملاً سوراخ شده است
نماینده مجلس: جیب مردم دیگر جایی برای خالی کردن ندارد و عملاً سوراخ شده است

عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: وقتی ارز گران می‌شود جیب مردم خالی می‌شود اما اکنون جیب مردم دیگر جایی برای خالی کردن ندارد و جیب ها سوراخ شده است.

آیت‌الله جوادی‌آملی: اگر مردم گرفتار فقر بشوند، دین از بین خواهد رفت
آیت‌الله جوادی‌آملی: اگر مردم گرفتار فقر بشوند، دین از بین خواهد رفت

آیت‌الله جوادی آملی در دیدار مدیر عامل بانک ملی ایران و هیئت همراه بیان داشت: اگر اقتصاد نتواند رضایت مردم را تأمین کند و مردم گرفتار فقر بشوند، دین نیز از بین خواهد رفت، این دعای پیغمبر است که عرض کرد خدایا، اگر اقتصاد ما ضعیف باشد دینداری سخت است؛ لذا بانکداری اولین وظیفه اش باسواد شدن است که ما چه نیاز داریم؟ چه داریم؟ چگونه حل بکنیم؟

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است