کد خبر : 200175
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - 12:10
چاپ

ادعای یک اصولگرا درباره عملکرد دولت رئیسی/ ترقی: از مهرماه اوضاع بهتر می‌شود

عضو حزب موتلفه اسلامی مدعی شد: «دولتی‌های سابق و اصلاح‌طلبان حالا که عملکرد دولت آقای رئیسی در داخل و در عرصه بین‌المللی دارد جواب می‌دهد و به ثمر می‌رسد، سعی می‌کنند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و با تخریب دولت خود را تطهیر کنند. آنها می‌دانند ممکن است بخشی از جامعه فراموش‌کار باشد و به امید همین موضوع از هیچ تخریبی فروگذار نمی‌کنند. البته شکست می‌خوردند زیرا از نیمه دوم سال روند بهتر از شرایط فعلی هم می‌شود و اقدامات دولت نتایج خود را می‌دهد و عملا دولتی‌های سابق و اصلاح‌طلبان هر کاری کنند نمی‌توانند ذهن مردم را با خود همراه کنند».

ادعای یک اصولگرا درباره عملکرد دولت رئیسی/ ترقی: از مهرماه اوضاع بهتر می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ یکی از رسانه های حامی «محمدباقر قالیباف» در واکنش به اظهارات اخیراً منتشر شده اسحاق جهانگیری در کتابِ «بدون دود و آتش و خون» گفت: «رهبر انقلاب در دیدار با دولت سیزدهم در وصف این دولت فرمودند که مسئولیت‌پذیر است. درست هم همین است و دولت کنونی مانند دولت‌ قبل مدام نمی‌گوید دیگران اجازه ندادند کار کنیم، سنگ‌اندازی کردند، اختیار نداشتیم و از این دست حرف‌ها».

او ادامه داد: «دیگران باید دولت یازدهم و دوازدهم را قضاوت کنند؛ نمی‌شود که همان‌هایی که مسئولیت داشتند، خودشان بنشینند و از خودشان تعریف کنند. علاوه بر تمام کارشناسان شخص رهبری ارز ۴۲۰۰تومانی را تقبیح کردند و هدردادن منابع ملی دانستند و خواستار پیگیری شدند. همه می‌دانند و نیاز به توضیح نیست که ارز ۴۲۰۰تومانی چه آسیبی به کشور زد و حالا آقای جهانگیری با جسارت تمام می‌آید و از آن دفاع می‌کند؟ واقعا عجیب است. آقای جهانگیری برای ارز ۴۲۰۰تومانی باید دادگاهی می‌شد و حالا که نظام و دستگاه قضا این آقایان را برای تصمیم خسارت‌بار ارز ۴۲۰۰تومانی دادگاهی نمی‌کنند دیگر نباید این‌قدر طلبکار باشند».

این تحلیلگر مسائل سیاسی بیان کرد: «درباره برجام هم همه کارشناسان باور دارند که آن توافق بسیار خسارت‌بار بود. هنوز هم که دولت کنونی به وسیله مذاکرات می‌خواهند از میزان خسارت برجام بکاهد و قدری آن را ترمیم کند با مشکلات بسیاری روبه‌رو است زیرا اصل برجام توافق بدی بود و خسارت‌های زیادی به کشور تحمیل کرد».

او مطرح کرد: «کدام یک از وعده‌های دولت آقای روحانی محقق شد؟ آنها می‌گفتند تمام تحریم‌ها به وسیله برجام رفع می‌شود که نه‌تنها رفع نشد بلکه تحریم‌های شدیدتری هم وضع شد. امروز مردم امثال ظریف و جهانگیری که یک‌سره وعده‌های پوشالی می‌دادند را مسخره می‌کنند. حالا آقای جهانگیری بیاید و در قالب کتاب به گفت‌وگو بنشیند و کلی خاطره بگوید تا این امید را داشته باشد که از این رهگذر بتواند شانه از پذیرش مسئولیت خالی کند».

ترقی در پایان گفت: «دولتی‌های سابق و اصلاح‌طلبان حالا که عملکرد دولت آقای رئیسی در داخل و در عرصه بین‌المللی دارد جواب می‌دهد و به ثمر می‌رسد، سعی می‌کنند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و با تخریب دولت خود را تطهیر کنند. آنها می‌دانند ممکن است بخشی از جامعه فراموش‌کار باشد و به امید همین موضوع از هیچ تخریبی فروگذار نمی‌کنند. البته شکست می‌خوردند زیرا از نیمه دوم سال روند بهتر از شرایط فعلی هم می‌شود و اقدامات دولت نتایج خود را می‌دهد و عملا دولتی‌های سابق و اصلاح‌طلبان هر کاری کنند نمی‌توانند ذهن مردم را با خود همراه کنند».

اخبار مرتبط:
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

تاجگردون: ۹۰% مردم زیر خط فقر هستند / لایحه عفاف و حجاب اولویت اول تا پنجم مملکت هم نیست
تاجگردون: ۹۰% مردم زیر خط فقر هستند / لایحه عفاف و حجاب اولویت اول تا پنجم مملکت هم نیست

غلامرضا تاجگردون گفت: اولویت کار مجلس باید این باشد که چگونه می‌توان آرای از دست رفته نظام را مجدد به نظام برگرداند. درست یا غلطش را هم کار ندارم اما بالاخره ۶۰ درصد رأی ندادند و در انتخابات شرکت نکردند. این ۶۰ درصد را نباید رها کرد. نمی‌شود بگوییم به حاکمیت حداقلی توجه کنیم و کاری به این ۶۰ درصد نداشته باشیم.

حسین مرعشی: رئیسی به دَرد این می‌خورد که در مجلس سخنرانی کند
حسین مرعشی: رئیسی به دَرد این می‌خورد که در مجلس سخنرانی کند

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در بخشی از گفتگوی نوروزی به سوالاتی درباره رأی نیاوردن چهره های شاخصی چون باهنر و ریزش رأی قالیباف واکنش نشان داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است