کد خبر : 198877
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - 10:24
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

روش های مختلف تزیین دکوراسیون خانه ؟

برخی از افراد ، با اعتماد به حسن سلیقه و دانش خود ، اقدام به تغییر دکوراسیون و تزیین خانه خود می کنند ؛ اما برخی دیگر ، از متخصصان و کارشناسان مشغول در این زمینه کمک می گیرند. به هر حال جز هر کدام از دسته ها که هستید ، باید یک سری از نکات را در مورد انواع آینه ها و شیشه ها بدانید.

روش های مختلف تزیین دکوراسیون خانه ؟

 شیشه رنگی و شیشه رو میزی ، یکی از محبوب ترین انواع محصولات ، جهت تغییر دکوراسیون و طراحی نمای داخلی منازل هستند. کمتر کسی است که از شیشه های رو میزی استفاده نکرده باشد. این محصول به قدری کاربرد دارد که شما آن‌ را بر‌ روی بسیاری از عسلی ها ، میز های ناهار خوری و دیگر میز های مورد استفاده در همه خانه ها مشاهده می کنید. برای این که خرید موفق و خوبی داشته باشید ، پیشنهاد می کنیم که از مشاوران و کارشناسان حاذق در حوزه دکوراسیون مشورت گرفته تا بهترین انتخاب را داشته باشید. کمتر کسی است که نام آینه دکوراتیو را نشنیده باشد. یکی از زیباترین و پر جلوه ترین محصولات تزیینی موجود بازار ، این آینه ها می‌ باشد. نمایی که این محصولات به خانه شما می دهند ، با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نخواهد بود.

آینه دکوراتیو

خلاصه ای از تاریخچه و قیمت شیشه های رنگی ؟

شیشه های رنگی ، جز محصولاتی هستند که نما. ظاهری خاص را در فضای خانه به وجود می آورند. به همین جهت ، اگر از حالت همیشگی فضای خانه خود خسته شده اید و به دنبال یک تغییر اساسی مثبت می گردید ؛ پیشنهاد می کنیم که خریداری شیشه رنگی را در دستور کار خود قرار دهید. در گذشته های دور‌ که هنوز علم پیشرفت چشمگیری نکرده بوده است ، انسان ها برای رنگ آمیزی و دادن جلوه های بصری به متریال های مختلف ، از گیاهان استفاده می کردند. اما به دلیل ناپایداری در حفظ رنگ و محو شدن آن به مرور زمان ، انسان ها به فکر یافتن جایگزینی برای آن شدند. با پیشرفت علم و تکنولوژی و با توجه به افزایش روزافزون علم کیمیا ، انسان متوجه شدند که می توان با استفاده از اکسید فلزات ، رنگ های متنوعی را به متریال های مختلف افزود. به همین جهت ، اولین شیشه های رنگی ، در رنگ ها و ابعاد گوناگون به بازار عرضه شدند. این محصولات در ضخامت های مختلف تولید شده و دارای قیمت های متفاوتی می باشند. هرچه شیشه مورد نظر ، ضخامت و کیفیت بالاتری داشته باشد ؛ طبیعتاً قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. شیشه های رنگی در قطر های مختلف تولید می شوند ؛ از ۴ میلی متر گرفته تا ضخامت ۱۰ میل. اما هر یک از این ضخامت ها ، ویژگی های خاص خود را داشته و در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

شیشه رنگی

شیشه های رنگی تنها مختص نماهای سنتی می باشند ؟

در زمان های گذشته و با توجه به فرهنگ ایرانیان ، شیشه های رنگی به حالتی سنتی و قدیمی مورد استفاده قرار می گرفته است. اما امروزه با توجه به پیشرفت صنعت و دانش دکوراسیون ، شیشه های رنگی مدرن نیز به بازار عرضه شده اند. شیشه های رنگی طرح دار و مدرن ، از حالت سنتی و کلاسیک خود خارج شده و کاربرد های بسیاری در ظاهر خانه های لوکس و زیبا دارد. هرچه زمان جلوتر می رود ، این محصولات رنگی حرف های بیشتری برای گفتن خواهند داشت و جای خود را در میان طراحی های داخلی ثبت خواهند کرد. شیشه های طرح دار رنگی را می تواند در درب های ورودی ، پنجره ها و شیشه های حمام نیز مورد استفاده قرار داد. با عبور نور از این رنگ ها و تشعشع آن به داخل فضای مورد نظر ، زیبایی بی حد و مرزی را به وجود خواهد آورد. انتخاب طرح و‌ سبک این محصولات ، تنها به موقعیت و فضای خانه شما و از همه مهمتر به سلیقه شما بستگی خواهد داشت. اگر در انتخاب خود شک دارید و نمی دانید که بهترین مدل برای دکوراسیون خانه شما چیست ؛ بهتر است از کارشناسان مجرب و حرفه ای ما در فروشگاه رحیمی گلس مشورت بگیرید. تمامی انواع شیشه های رنگی ( سکوریت ، طرح دار ، لمینت و …) در فروشگاه رحیمی گلس موجود می باشد و می‌ توانید با توجه به ایده و طرز فکر خود ، بهترین محصول را انتخاب نمایید.

رحیمی گلس

بهترین آینه های دکوراتیو را از کجا بخریم ؟

آینه ها یکی از بهترین و شیک ترین عناصر‌موجود در هر خانه ای هستند وجود آن ها ، زندگی و شادابی را به فضای اطراف می بخشد. آینه های دکوراتیو ، یکی از بهترین محصولات جهت طراحی و زیبا سازی نمای داخلی هر مکانی می باشند. این آینه ها ، از تکه های مختلف آینه با ابعاد و اشکال گوناگون ساخته شده و بر‌ روی سطوح مورد نظر چسبانده می شوند. نصب این محصولات بر روی اتاق ها و دیوار پذیرایی ، می تواند شکل و ظاهری بی نظیر به فضای شما بدهد. علاوه بر همه این اوصاف ، استفاده از آینه ها ؛ موجب افزایش بازتاب نور شده و خانه شما را روشن تر خواهد ساخت. پس بدون هیچ درنگ و تاملی ، این محصولات بی نظیر را از فروشگاه رحیمی گلس (rahimiglass.com) سفارش داده و از آن لذت ببرید. برند رحیمی گلس ، با تولید انواع آینه ها و شیشه های تزیینی ، گزینه ای بسیار مناسب برای طراحی و ساخت دکوراسیون خانه شما می‌ باشد.

اخبار مرتبط:
عباس عبدی: حاکمیت باید به مردم و مطالبات آنان گوش کند / جذب حمایت داخلی از حمله ایران به اسرائیل با برخورد با زنان در تعارض است
عباس عبدی: حاکمیت باید به مردم و مطالبات آنان گوش کند / جذب حمایت داخلی از حمله ایران به اسرائیل با برخورد با زنان در تعارض است

عباس عبدی نوشت:‌ حمایت داخلی از این اقدام از دو طریق ممکن است. اول احترام گذاشتن به مردم و مطالبات آنان. روشن است که وضعیت کنونی در مواجهه با زنان و با این ویدیوهایی که منتشر شده در تعارض با این مساله است.

بررسی هزینه های پنهان در بازسازی ساختمان
بررسی هزینه های پنهان در بازسازی ساختمان

علاوه بر هزینه هایی که به طور معمول برای بازسازی یک ساختمان محاسبه می‌شود، معمولا هزینه های پنهان نیز در طول پروژه های بازسازی ساختمان ایجاد می‌شود. این هزینه‌ها، تحت تاثیر عواملی مانند شرایط پروژه، اتفاقات غیرمنتظره و نیازهای اضافی در طول فرآیند بازسازی به وجود می‌آیند.

انسیه خزعلی: دنبال آموزش زیست عفیفانه هَستیم
انسیه خزعلی: دنبال آموزش زیست عفیفانه هَستیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: در زمینه حجاب، کار اجرایی انجام نمی‌دهیم؛ دنبال فرهنگ‌سازی هستیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است