کد خبر : 198688
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - 03:29
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

وزارت نفت تدبیری برای بیکاری به عنوان ابرچالش خوزستان بیندیشد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ابرچالش استان خوزستان را معضل بیکاری جوانان دانست و گفت: وزارت نفت تدبیری برای بیکاری این جوانان بیندیشد.

وزارت نفت تدبیری برای بیکاری به عنوان ابرچالش خوزستان بیندیشد

سید کریم حسینی روز جمعه در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه میدان مشترک بلال که با حضور وزیر نفت، معاونین و تعدادی از مسئولان برگزار شد، افزود: تسریع در اجرای طرح‌های نفتی مانند کوپال به رفع مشکل بیکاری جوانان خوزستان کمک‌ می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم بکارگیری نیروهای بومی در شرکت‌های وابسته به وزارت نفت ادامه داد: امیدواریم با بکارگیری جوانان بومی خوزستان در مقاطع تحصیلی بالا و نیروهای خدماتی گام موثری در جهت برون رفت از مشکلات اشتغال برداشته شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی باید با همکاری دولت و مجلس تعریف جدیدی نهادینه و به صورت شفاف در قانون ذکر شود.

وی با تاکید بر لزوم افزایش انجام مسوولیت‌های اجتماعی نفت در خوزستان افزود: باید رابطه منطقی میان معیشت مردم و منابع عظیم نفتی وجود داشته باشد تا رفاه و آسایش مردم به وجود بیاید.
حسینی با تاکید بر خاموشی فلرهای نفتی گفت: فلرهای نفتی سهم عمده ای در آلایندگی شهرهای خوزستان دارند ولی عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها پرداخت نمی‌شود که امیدواریم هرچه سریعتر به این مطالبات رسیدگی شود.
وی همچین به حفظ حریم هورالعظیم در حین پروژه و بعد از آن که از بزرگ ترین دغدغه های مردم و فعالان محیط زیست به شمار می آید؛ تاکید کرد.
نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به کارنامه موفق وزارت نفت در دولت سیزدهم گفت: بی شک وزارت نفت یکی از موفق ترین وزارتخانه‌ها و مورد تایید دولت سیزدهم است.

جواد اوجی وزیر نفت به مناسبت هفته دولت صبح جمعه از طریق فرودگاه بین المللی شهید قاسم سلیمانی اهواز وارد این شهر شد و مورد استقبال مسوولان استانی قرار گرفت.

اوجی به همراه علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت مناطق نفت خیزجنوب و هیئت همراه به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز حضور می یابند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است