کد خبر : 198221
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - 04:02
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

آغاز اجرای نقاشی دیواری در سطح شهر اهواز

سجاد حیدری سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اهواز در راستای مناسب سازی منظر و ایجاد فضای بصری مناسب شهری از آغاز نقاشی دیواری در نقاط مختلف شهر با هدف تزریق روح شادابی به شهروندان در شهراهواز خبر داد.

آغاز اجرای نقاشی دیواری در سطح شهر اهواز

به گزارش اداره ارتباطات سازمان زیباسازی شهرداری اهواز: به منظوربهبود سیما و منظر شهری،افزایش زیبایی های بصری معابر شهری ، جلوگیری از فعالیت‌های دیوار نویسی و پاکسازی دیوار نوشت‌ها این سازمان اقدام به آغاز عملیات نقاشی دیواری دیوارهای سطح مناطق شهرداری نمود.

وی افزود: نقاشی دیواری و استفاده از رنگ های شاد و همچنین محتوای نقاشی‌ها می تواند روان جامعه را بهبود ببخشد و روحیه شادابی و سرزندگی را به مردم شهر تزریق کند.

سرپرست سازمان زیباسازی در پایان گفت: آراستن سیما، منظر و حذف زوائد و نازیبایی ها از چهره شهر از جمله وظایف سازمان زیبا سازی شهرداری اهواز می باشد که از اوایل سال جاری تاکنون این سازمان اقدام به نقاشی دیواری و رنگ آمیزی حدود ۱۱ هزار متر از دیوارهای فرسوده شهر اهواز نمود و متصور می شود تا پایان سال حدود ۲۸ هزار متر دیگر از دیوارهای فرسوده شهر اهواز نقاشی دیواری شوند.

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است