کد خبر : 196712
انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - 17:16
دسته‌بندی : فرهنگی
چاپ

کارشناس صداوسیما: گاهی اوقات مصلحت ایجاب می کند که انسان کلام حقی را نگوید

حجت الاسلام نظری گفت: گاهی اوقات مصلحت ایجاب می کند که انسان کلام حقی را نگوید، به همین جهت اگر مصلحت نیست مبلغ می تواند به بیان همان توصیف مسائل عاشورا، حرکت امام حسین(ع) و ایثار و شجاعت ایشان برای مردم بسنده کرده و پیام های سیاسی را از دل آن خارج کند.

کارشناس صداوسیما: گاهی اوقات مصلحت ایجاب می کند که انسان کلام حقی را نگوید

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد با ذکر این مطلب که  «اگر از مباحث سیاسی در منابر سخن نباید گفت از امام حسین هم نباید حرف زد» شکل گیری قیام عاشورا را تحت عناوین نهی از منکر و مبارزه با ظلم و فساد برشمرد و خاطرنشان کرد: منبری که از خالی از سیاست باشد اصلا در آن مطلب و سخنی از امام حسین(ع) نخواهد بود و به تعبیر دیگر اگر نخواهیم در سخنرانی های خود به ویژه در این ماه از مسائل سیاسی صحبت کنیم اساسا نباید از امام حسین(ع) مطلبی را بگوییم.

وی تأکید کرد: گاهی اوقات مصلحت ایجاب می کند که انسان کلام حقی را نگوید، به همین جهت اگر مصلحت نیست مبلغ می تواند به بیان همان توصیف مسائل عاشورا، حرکت امام حسین(ع) و ایثار و شجاعت ایشان برای مردم بسنده کرده و پیام های سیاسی را از دل آن خارج کند.

اخبار مرتبط:
چرا «سرزمین مادری» فعلا متوقف است؟
چرا «سرزمین مادری» فعلا متوقف است؟

پخش فصل دوم سریال «سرزمین مادری» در اسفند ماه ۱۴۰۲ به اتمام رسید و حالا فصل سوم این سریال به دلیل مراحل پس از تولید و انجام اصلاحات، در بخش‌هایی با وقفه مواجه شده و به گفته‌ی رئیس مرکز سیمافیلم بعید است فصل سوم این سریال اردیبهشت ماه به آنتن برسد.

جبلی: فضای تبادل و تضارب افکار در صداوسیما ادامه خواهد داشت
جبلی: فضای تبادل و تضارب افکار در صداوسیما ادامه خواهد داشت

رئیس سازمان صداوسیما گفت: تعامل با مخاطبان و میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف همان‌طور که دیدیم، ان‌شاالله تقویت خواهد شد.

بهرام بیضایی به سرطان مبتلا شد
بهرام بیضایی به سرطان مبتلا شد

پرویز جاهد نویسنده و منتقد سینما با انتشار تصویری از بهرام بیضایی نوشت: «عکس ظاهرا غیر متعارفی از بهرام بیضایی در فضای مجازی تکثیر شده و دوستانی درباره‌اش تحلیل و نظریه‌پردازی کرده و می‌کنند. تا جایی که اطلاع دارم متاسفانه آقای بیضایی مدتی است گرفتار هیولای وحشتناکی شده‌اند و با آن می‌جنگند.»

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است