کد خبر : 196523
انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ - 00:46
دسته‌بندی : فرهنگی
چاپ

دلجویی وزارت ارشاد از «سیروان خسروی»

​معاون هنری وزیر فرهنگ طی تماسی با سیروان خسروی خواننده پاپ کشورمان از وی بابت برگزار نشدن کنسرت دارای مجوز موسیقی این خواننده در اهواز دلجویی کرد.

دلجویی وزارت ارشاد از «سیروان خسروی»

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمود سالاری معاون وزیر فرهنگ در این تماس با اشاره به نقش مهم هنرمندان در ایجاد نشاط و تزریق روحیه امید در جامعه، نقش هنرمندان به ویژه در بخش موسیقی را در این زمینه مهم ارزیابی کرد.

بر همین اساس وی در ادامه با اشاره به اهمیت تمکین از مجوز های قانونی صادره از سوی این وزارتخانه برای تمامی دستگاه‌ها و نهاد ها در کشور افزود: کلیه برنامه های فرهنگی و هنری در کشورمان با استناد به قوانین مصرح در زمینه نشر و انتشار و اجرای برنامه های هنری در کشور برگزار می شود و در این زمینه قانون بالاترین محل رجوع برای رفع ابهامات احتمالی است.

معاون هنری وزیر فرهنگ در ادامه از رایزنی‌های این وزارتخانه در راستای عمل به این قوانین با نهادها و دستگاه‌های دیگر خبر داد و افزود: این وزارتخانه آمادگی دارد تا با جلسات مشترک در این زمینه تمامی شبهات برگزاری اجراهای هنری قانونی از سوی دیگر نهاد ها بر طرف کرده و شرایط برای تسهیل برگزاری اجراهای دارای مجوز از سوی این وزارتخانه فراهم گردد.

اخبار مرتبط:
آنچه از بیماری ترانه علیدوستی می‌دانیم I بخوانید
آنچه از بیماری ترانه علیدوستی می‌دانیم I بخوانید

در ۲ روز اخیر جامعه هنری و علاقمندان به سینما برایشان این پرسش مطرح شده است که بیماری ترانه علیدوستی چیست و او در چه مرحله‌ای از درمان قرار دارد؟

چرا «سرزمین مادری» فعلا متوقف است؟
چرا «سرزمین مادری» فعلا متوقف است؟

پخش فصل دوم سریال «سرزمین مادری» در اسفند ماه ۱۴۰۲ به اتمام رسید و حالا فصل سوم این سریال به دلیل مراحل پس از تولید و انجام اصلاحات، در بخش‌هایی با وقفه مواجه شده و به گفته‌ی رئیس مرکز سیمافیلم بعید است فصل سوم این سریال اردیبهشت ماه به آنتن برسد.

جبلی: فضای تبادل و تضارب افکار در صداوسیما ادامه خواهد داشت
جبلی: فضای تبادل و تضارب افکار در صداوسیما ادامه خواهد داشت

رئیس سازمان صداوسیما گفت: تعامل با مخاطبان و میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف همان‌طور که دیدیم، ان‌شاالله تقویت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است