کد خبر : 196066
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۵ - 15:13
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

جعفرزاده: درست است که اصولگرایان نق می زنند، اما مجبورند پای رئیسی بنشینند

نماینده مجلس دهم می گوید: هم اکنون اصولگراها امکان دارد غُر یا نق بزنند اما گزینه ای غیر از آقای رئیسی ندارند چون آقای جلیلی این اجماع را در جریان اصولگرایی نمی تواند ایجاد کند بنابراین اصولگرایان مجبورند پای آقای رئیسی بنشینند.

جعفرزاده: درست است که اصولگرایان نق می زنند، اما مجبورند پای رئیسی بنشینند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره میزان رضایت اصولگرایان از عملکرد دولت سیدابراهیم رئیسی گفت: فرصت بسیار طلایی برای آقای رئیسی به وجود آمده است. تشکیل وزارت بازرگانی، حذف ۴ صفر از پول ملی، فروش نفت به مردم در بورس و حذف ارز ترجیحی از جمله طرح های دولت آقای روحانی بودند که با آنها در مجلس دهم مخالفت شد.

وی با بیان اینکه تمام طرح‌های روحانی از بایگانی دارد در می آید تا توسط دولت آقای رئیسی اجرا شود، افزود: شورای نگهبان تشکیل وزارت بازرگانی را در زمان مجلس دهم خلاف شرع تشخیص داد اما هم اکنون پیشاپیش اعلام می کند که وزارت بازرگانی می تواند تشکیل شود. معتقدم فرصت بسیار طلایی برای این دولت فراهم است تا به مردم خدمت کند. تمام موضوعات اساسی که روزی گروگان گرفته شده بودند تا دولت روحانی نتواند کار کند و به همین دلیل کشور تعطیل شده بود، امروز در حال انجام هستند.

این فعال سیاسی اعتدالگرا بیان کرد: آنهایی که آن روزها در مقابل اجرای برنامه های اساسی کارشکنی می کردند واقعا امروز چه جوابی دارند که باعث شدند مملکت ۳-۴ سال عقب بیفتد؟ امیدواریم دولت سیزدهم از فرصت طلایی به وجود آمده به نحو احسنت استفاده کند؛ برای نیل به این مقصود آقای رئیسی نیز از داستان توزیع غنائم بیرون بیاید تا از همه ظرفیت های کشور استفاده کند، نه آنکه بگویند این مدیر دولت روحانی یا مدیر دولت احمدی نژاد بود، پس نباید به او مسئولیت داد.

وی با بیان اینکه آن نتیجه ای که از روی کارآمدن دولت سیزدهم انتظار می رفت و وعده هایی که داده شده بودند حاصل نشدند، ادامه داد: هم اکنون کم بودن تنش بین ارکان حاکمیت از جمله مزیت هایی است که در زمان این دولت به وجود آمده است. در زمان آقای روحانی همه کارهای دولت قفل می شد که ظلم به مردم بود. البته قبول دارم که گرچه امروز تنش بین ارکان حاکمیت کم است اما برنامه ها اشتباه اجرا می شوند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی یادآور شد: هم اکنون اصولگراها امکان دارد غُر یا نق بزنند اما گزینه ای غیر از آقای رئیسی ندارند چون آقای جلیلی این اجماع را در جریان اصولگرایی نمی تواند ایجاد کند بنابراین اصولگرایان مجبورند پای آقای رئیسی بنشینند.

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد
فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است