کد خبر : 195886
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - 00:59
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

فرمانده نیروی انتظامی کشور: امنیت کشور مثال‌زدنی است

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از راه‌اندازی سامانه مجازی ارتباط با خانواده معظم شهداء در فراجا خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور: امنیت کشور مثال‌زدنی است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردار حسین اشتری در آیین نکوداشت اسوه ایثار که با حضور همسران، فرزندان و خانواده معظم ۵۰ شهید سرافراز انتظامی کل کشور در جوار حرم مظهر امام رضا(ع) برگزار شد، گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید می فرمایند کمتر از مقام شهدا نیست و برگزاری این همایش‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌تواند در این مسیر مقدس بسیار راهگشا و موثر باشد. ما نیاز به شهدا داریم و امروز تجلیل از خانواده معظم شهیدان یک تکلیف مهم است که باید با اهتمام جدی آن را انجام دهیم و خدمتگزاری شایسته باشیم.

اشتری گفت: هرکس ممکن است در حوادث یا مانند روزهایی که ویروس کرونا در اوج خود بود عزیزی از خانواده خود را از دست بدهد و روزانه نیز شاهد وقایع و حوادثی از این‌گونه هستیم که افرادی جان خود را در آن از دست می‌دهند و داغ این مصیبت ها سنگین است اما چیزی که خانواده معظم شهدا را تسلی می‌بخشد این که این عزیزان در راه مقدس امنیت و آرامش جامعه، جان و هستی خود را نثار کرده‌اند.

فرمانده فراجا افزود: به برکت خون شهدا، ایران اسلامی امروز از امنیت مثال زدنی و پایداری برخوردار است و حفظ و پاسداری از این نظم، آرامش و امنیت که با هدایت های مقام معظم رهبری و در مقابله با تحریم‌ها و برنامه های دشمنان حاصل شده یک وظیفه و تکلیف مهم است.

اشتری گفت: امروز شهدا باعث افتخار ما و خانواده معظم شهدا عزت و سربلندی ما هستند و ان شاءالله ما در مسیر خدمت به این عزیزان، شرمنده شهیدان نباشیم.

بر اساس اعلام سایت پلیس، وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه مجازی ارتباط با خانواده معظم شهدا در فراجا، گفت: تبیین هدف و راه شهدا وظیفه سنگینی است که این عزیزان برای هدایت جامعه برعهده دارند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به پرونده دستگیری سارقان مسلح بانک ملی در تهران گفت: این اقدام شجاعانه پلیس، رضایت و خرسندی مقام معظم رهبری را همراه داشت که این اظهار لطف و عنایت ایشان مایه عزت و افتخار پلیس خدمتگزار است.

اخبار مرتبط:
پلیس طبق قانون حق ندارد زنان را به زور سوار وَن کند
پلیس طبق قانون حق ندارد زنان را به زور سوار وَن کند

یک حقوقدان تاکید کرد: بنا بر اصول آیین دادرسی کیفری و مجازات تعریف شده در ماده‌ ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی، نمی‌توان بانوانی که روسری به سر ندارند را جلب یا به قهر و غلبه سوار بر خودروهای پلیس کرد.

رسول جعفریان: مراجع تقلید اجازه ندهند خالص‌سازان درباره حجاب تصمیم بگیرند
رسول جعفریان: مراجع تقلید اجازه ندهند خالص‌سازان درباره حجاب تصمیم بگیرند

استاد دانشگاه تهران به برخوردهای اخیر نیروهای گشت ارشاد با زنان، به مراجع تقلید هشدار داد.

کرایه‌های حمل ونقل عمومی در تهران از امروز گران شد
کرایه‌های حمل ونقل عمومی در تهران از امروز گران شد

نرخ جدید کرایه‌های تاکسی، مترو و اتوبوسرانی بر اساس مصوبه شورای شهر و تصویب هیأت تطبیق فرمانداری تهران از امروز اعمال شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است