کد خبر : 195832
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ - 13:03
دسته‌بندی : اخبار ویژه، ورزشی
چاپ

پیشکسوت استقلال: به کسی چه ربطی دارد ناموس من با چه پوششی در اجتماع زندگی می‌کند؟

علی چینی گفت: حالا که دیگر قرار نبود با وریا غفوری همکاری صورت بگیرد ای‌کاش با برگزاری یک مراسم شیک و درخور شخصیت این بازیکن با تعصب جدایی اش از استقلال را به شکل رسمی اعلام می‌کردند.

پیشکسوت استقلال: به کسی چه ربطی دارد ناموس من با چه پوششی در اجتماع زندگی می‌کند؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛ علی چینی، مربی و بازیکن اسبق استقلال درباره شروع تمرینات استقلال، جدایی وریا غفوری از این تیم و صحبتهای جنجالی حسن عباسی درباره فوتبالیست‌ها اظهاراتی را مطرح کرد.

نظرتان در رابطه با شروع تمرینات استقلال چیست؟

من گفته بودم که جای هیچ نگرانی نیست و تیم استقلال روز به روز به شرایط خوب خودش نزدیکتر میشود. با تکمیل شدن کادر بازیکنان دیدیم که این تیم تقریبا با همه نفراتش تمرین کرد. یکی دو بازیکن کلیدی دیگر هم بگیریم دیگر تمام است. به همین خاطر از هواداران می‌خواهم ذهنیت نگران کننده ای را و به استقلال نداشته باشند.

فکر می‌کنید استقلال بتواند در این مدت زمان اندک بدنسازی کافی را انجام دهد؟

قطعاً این اتفاق می‌افتد. امروزه بدنسازی به شکل حرفه ای تغییر شکل داده و می‌توان ظرف ۲۰ تا ۲۵ روز تیم را با یک پکیج حرفه ای بدنسازی آماده ورود به مسابقات کرد .کادر فنی استقلال جزو خوب‌های اروپا هستند و قطعاً این هم مشکلی برای استقلال ایجاد نخواهد کرد.

نظرتان در رابطه با لیگ برتر پیش رو و وضعیت استقلال چیست؟

قطعاً لیگ سختی پیش روی استقلال خواهد بود. اما استقلال ساخته شده برای کارهای سخت و یاد گرفته که در چنین مواقعی محکم تر وارد مسابقات شود.

جدایی وریا غفوری از استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

واقعاً حیف شد که وریا از استقلال رفت! خیلی خیلی حیف شد! من به شخصه از او حمایت کردم ولی باید بگویم که وریاجان شرمنده ایم که زورمان نرسید در استقلال حفظت کنیم. تو تا همیشه در یاد و قلبمان خواهی بود. مثل ناصر حجازی، مثل منصور پورحیدری و آنهایی که با پیراهن آبی استقلال هرگز از یاد هواداران بیرون نخواهند رفت.

شنیدید که محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال درباره جدایی وریا شرایط سنی او و رسیدن به روزهای پایانی فوتبالش را دلیل این موضوع عنوان کرد؟

این هم می‌تواند دلیل درستی برای جدایی باشد اما کاش برای جدایی وریا غفوری یک مراسم شیک و درخور او ترتیب می‌دادند تا خداحافظی بازیکن متعصب و کاپیتان استقلال در شرایط بهتری اتفاق بیفتد.

درباره اظهارات جنجالی حسن عباسی که فوتبالی‌ها را زیر سوال برده بود صحبتی دارید؟

قبل از هر صحبتی میخواستم از آنهایی که میکروفون به او می‌دهند خواهش کنم قبل از شروع سخنرانی‌هایش مثل فوتبالیست‌ها که قبل بازی از آنها تست دوپینگ می‌گیرند از عباسی هم تست بگیرند تا مشخص شود چطور این حرف‌ها را به زبان می‌آورد. چون آدم عادی یک مرتبه به این شکل به یک جامعه بزرگ ورزشی توهین نمی‌کند و هر چه لایق خودش است را به آنها نسبت نمی‌دهد.

به نظر شما این فرد چرا در رابطه با پوشش نوامیس فوتبالیست‌ها اظهار نظر کرد؟

اصلاً به او ربطی ندارد که ناموس من با چه پوششی در اجتماع زندگی می‌کند. برای من مهم ذات نوامیس و خانواده ام است. ذات انسان اگر بد باشد با هر شرایطی بد است. اگر چنین ذهنیتی وجود داشته باشد خیلی از مسائل در رابطه با بحث پوشش حل و فصل می‌شود. ولی من باز هم تاکید می‌کنم که از این عباسی قبل از شروع سخنرانی‌هایش تست بگیرند.

صحبتی در همین باره باقی مانده است؟

می‌خواستم به این فرد که نمی‌خواهم از واژه آقا درباره اش استفاده کنم بگویم؛ عباسی! می‌دانی فوتبالیست‌های مثل علی دایی، علی کریمی، امیر قلعه نویی و امثال آنها که امروز بنز و مازراتی سوار می‌شوند چه سختی‌هایی در طول دوران فوتبال شان تحمل کردند؟ چه مصدومیت‌هایی داشته اند تا سر یک ملت را گرم کنند؟ خبر داری که فوتبالیست‌ها زندانی آزاد می‌کنند؟ خبر داری که کارخانه‌های ورشکسته شده را می‌خرند تا ۳۰۰ خانواده به فقر و فلاکت دچار نشوند؟ تو تا به حال برای نوعروس‌ها جهیزیه تهیه کرده‌ای که صدایت را کلفت می‌کنی؟ تا به حال برای بچه‌های کار قدمی‌برداشته ای؟ می‌دانی فوتبالیست‌ها در این قبیل موارد چه زحماتی می‌کشند و چه هزینه‌هایی می‌کنند؟ اما شاید فقط بعضی از آنها رسانه‌ای شود. بار آخرت باشد اسم فوتبال و فوتبالیست‌ها را به زبان آوردی.

اخبار مرتبط:
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است
امباپه: اینکه بابت بازی در تیم ملی کشورت پول بگیری خنده‌دار است

امباپه فوتبالیست‌هایی را که بابت حضور در بازی‌های تیم ملی کشورشان پول دریافت می‌کنند، مورد تمسخر قرار داد.

خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند
خانواده ستاره فوتبالیست آرژانتینی به مَرگ تهدید شدند

خانواده آنخل دی‌ماریا، یکی از چهره‌های مطرح فوتبال آرژانتین، از سوی تبهکاران شهر روزاریو، طی پیام مشکوکی تهدید به مرگ شده‌اند! این پیام یک هفته پس از آن منتشر شد که دی‌ماریا، بازیکن فعلی بنفیکا، تایید کرد که می‌خواهد به دوران حرفه‌ای خود در باشگاه دوران کودکی‌اش یعنی روزاریو سنترال پایان دهد.

سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت
سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت

مدیر عامل سابق پرسپولیس درباره دلخوری از عادل فردوسی‌پور صحبت کرده و گفته است: «من با عادل تا چند وقت پیش به صورت تلفنی سلام و علیک داشتیم. منتها یک کاری کرد من هم بهش پیام دادم دیگر کاری باهات ندارم و باهات قهر می‌کنم که چرا این حرف را زدید؟ تقریبا یک سال نشده. از یک سال پیش کاری کرد که باعث شد دیگر رابطه‌ای نداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است