کد خبر : 195616
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - 15:15
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

کشف جسد حلق‌آویز شده یک خانواده ۵ نفره در نجف‌آباد

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: عصر روز جمعه خبری مبنی بر حلق آویز شدن ۵ نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان نجف‌آباد منتشر شد که از طریق تماس همسایگان با ۱۱۰ به نیروی انتظامی اعلام شده بود و یک تیم مجرب از مجموعه انتظامی و پزشکی قانونی با نظارت دادستان شهرستان و مرکز استان در حال بررسی ابعاد مختلف این حادثه هستند.

کشف جسد حلق‌آویز شده یک خانواده ۵ نفره در نجف‌آباد

به گزارش سایت خبری مدارا؛عصر روز جمعه ۱۷ تیرماه با استشمام بوی تعفن در محل منزلی در نجف‌آباد جسد ۵ نفر از اعضای یک خانواده کشف شد.

در همین زمینه، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: عصر روز جمعه خبری مبنی بر حلق آویز شدن ۵ نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان نجف‌آباد منتشر شد که از طریق تماس همسایگان با ۱۱۰ به نیروی انتظامی اعلام شده بود.

وی افزود: با اعلام خبر بلافاصله مأموران انتظامی به همراه دادستان شهرستان، پزشکی قانونی و سایر افراد مرتبط در محل وقوع حادثه حضور پیدا کرده و مشاهده شد ۵ نفر اعضای یک خانواده همگی حلق‌آویز شده بودند و به دلیل گذشت زمان اجساد فساد نعشی پیدا کرده بود.

جعفری با بیان اینکه تحقیقات قضایی در خصوص ابعاد حادثه فوت خانواده ۵ نفره در نجف‌آباد اصفهان آغاز شده است، ادامه داد: بدون فوت وقت بررسی‌ها آغاز شده و در حال حاضر نیز یک تیم مجرب از مجموعه انتظامی و پزشکی قانونی با نظارت دادستان شهرستان و مرکز استان در حال بررسی ابعاد مختلف این حادثه هستند.

 رئیس کل دادگستری استان اصفهان خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است آن است که با توجه به شواهد و قراین و بررسی اولیه در صحنه مسأله وقوع قتل تاکنون مطرح نبوده و اعلام دستگیری فرد یا افرادی در این رابطه در فضای مجازی صحت ندارد و طبیعی است در بررسی و تحقیقات اولیه از افراد مرتبط و مطلع که از قبل با این خانواده در ارتباط بودند، ممکن است افرادی احضار شده و اطلاعات لازم از آن‌ها اخذ شود.

وی تصریح کرد: پس از حصول نتیجه در خصوص ابعاد مختلف این حادثه مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید

اخبار مرتبط:
نماینده مجلس: نظر کمیسیون اجتماعی روی تعطیلی شنبه‌ها است
نماینده مجلس: نظر کمیسیون اجتماعی روی تعطیلی شنبه‌ها است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد.

بهاره هدایت فعلاً به زندان نمی‌رود / وکیل این زندانی سیاسی توضیح داد
بهاره هدایت فعلاً به زندان نمی‌رود / وکیل این زندانی سیاسی توضیح داد

زهرا مینویی نوشت: با مساعدت مقامات قضایی، پرونده پزشکی موکلم بهاره هدایت جهت تصمیم‌گیری به کمیسیون پزشکی ارجاع داده شد. ایشان تا تعیین تکلیف این کمیسیون ادامه روند درمان را در بیرون از زندان پی خواهد گرفت.

معاون امنیتی وزیرکشور: شبکه ایران اینترنشنال تمرکز اصلی خود را روی شکست طرح نور گذاشته /  زنانی که کشف حجاب کرده بودند هم از پلیس کمک می‌خواستند
معاون امنیتی وزیرکشور: شبکه ایران اینترنشنال تمرکز اصلی خود را روی شکست طرح نور گذاشته / زنانی که کشف حجاب کرده بودند هم از پلیس کمک می‌خواستند

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور تاکید کرد: صبر و خویشتنداری و یا کم کاری تدریجا باوری غلطی را ایجاد کرده بود که گویی کشف حجاب از جانب مسئولین پذیرفته شده است و یا در مقابل اقدام تحمیلی دشمن کاری ساخته نیست در حالی که اصلا اینگونه نبود و نیست.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است