کد خبر : 195500
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۷ - 13:47
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

نماینده مجلس: در حوزه‌های انتخابیه به ما می‌گویند “بی‌عرضه‌اید”

نماینده مردم نجف آباد در مجلس درباره دخالت و فشار برخی مجلسی‌ها در انتصابات گفت: بهترین روش این است که شورای نگهبان در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت این مساله یک بیانیه رسمی بدهد که اگر نماینده‌ای در این زمینه دخالت کند ما ردصلاحیت می‌کنیم.

نماینده مجلس: در حوزه‌های انتخابیه به ما می‌گویند “بی‌عرضه‌اید”

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در رابطه با گلایه اخیر برخی دولتمردان درباره دخالت نمایندگان در انتصابات و فشار به کابینه و لزوم ورود نهادهای نظارتی بر این موضوع، گفت: به‌نظر من بعد از اینکه سه بار صراحتاً رهبری بر این مساله تاکید فرمودند و حتی فرمودند که عده‌ای ناراحت شدند و بعد مجددا تاکید فرمودند، شورای نگهبان باید هرکسی که دخالت می‌کند را رد صلاحیت کند تا دیگر کسی با این معضل رأی نیاورد. یعنی شورای نگهبان باید یک بیانیه رسمی بدهد بر مبنای اینکه وقتی سه بار رهبری نهی فرمودند، ما افرادی که اقدام به چنین کاری کنند را نمی‌توانیم تایید صلاحیت کنیم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها همچنین خاطرنشان کرد: وقتی برخی نمایندگان در انتصابات دخالت می‌کنند، در مقابل آن‌ها نماینده‌هایی مثل ماها که در انتصابات دخالت نمی‌کنیم در حوزه‌های انتخابیه تحت فشار هستیم و اینطور شده است که حتی به ما می‌گویند که این نماینده بلد نیست و بی‌عرضه است؛ لذا ما هم تحت فشار قرار می‌گیریم برای این بحث دخالت در انتصابات.

ابوترابی تاکید کرد: بر این اساس بهترین روش این است که شورای نگهبان در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر  ممنوعیت این مساله یک بیاینه رسمی بدهد که سه بار رهبری فرمودند نمایندگان در انتصابات دخالت نکنند اگر دخالت کردند ما ردصلاحیت می‌کنیم.

اخبار مرتبط:
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند

روزنامه حسین شریعتمداری به ماجرای برخورد پلیس با زنانی که بدحجاب هَستند واکنش نشان داد.

فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است
فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از دید ما هر کشوری در حوزه خلیج فارس بخواهد پایگاه‌هایش را در اختیار اسرائیل قرار دهد یقین داشته باشد که شریک این رژیم است و این تعریفی است که ما در استراتژی خود داریم.

نماینده مجلس: اسرائیل می‌خواهد به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند
نماینده مجلس: اسرائیل می‌خواهد به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اسرائیل دارد بخشی از کشور‌های عربی را با خود همراه می‌کند دوم اینکه به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند که اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد بیش از همه عربستان باید رفتارش را تغییر دهد و عذرخواهی کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است