کد خبر : 195101
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - 14:30
دسته‌بندی : اجتماعی، اخبار ویژه
چاپ

ناصر امانی: در شهرداری تهران چه خبر است؟

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در برخی رسانه‌ها از مورد ورود شهرداری به مسئله مسکن استیجاری با خبر شده، گفت: شهرداری جزئیات آن را به ما اطلاع دهد.

ناصر امانی: در شهرداری تهران چه خبر است؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ناصر امانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه در رسانه‌ها خبری دیدم که از قضا آرم شهرداری تهران نیز در کنار آن قرار داشت، گفت: در این اطلاعیه بحث ثبت نام کسانی مطرح شده بود که درخواست منزل استیجاری در برخی محلات محروم و مناطق جنوبی شهر تهران دارند و اینکه قرار است شهرداری مسئولیت واگذاری این اماکن استیجاری را بر عهده بگیرد؛ یعنی در حال حاضر به مرحله اجرا رسیده و سایتی معرفی کردند.

وی ادامه داد: نمی‌دانم جریان چیست و نقش شهرداری در این موضوع چیست و آیا قرار است این واحدها ساخته شود یا آماده است و قرار است به مردم واگذار شود،  و ساز و کار آن چیست و آیا بار مالی برای شهرداری خواهد داشت یا نه؟ تجربه‌های گذشته نشان داده که دوستان دیگری که در این زمینه اعلام آمادگی کردند بعدا خود را کنار کشیدند و همه مسئولیت روی دوش شهرداری تهران افتاده است.

امانی اضافه کرد: کار جدیدی است و سابقه نداشته چون بر اساس سیاست‌های کلی نظام معمولا گفته می‌شود کارهای تصدی‌گری و اجرایی به بخش خصوصی و مردم واگذار شود؛ الان کار به جایی رسیده که مجموعه‌هایی مثل اتاق تعاون، سازمان بهزیستی و شهرداری تهران قرار است اجاره داری بکنند و به مردم خانه اجاره دهند؟ اینها قدری نقض غرض هم با اصل ۴۴ و هم سیاست‌های کلی نظام در مورد واگذاری به مردم است. لطفا دوستانی که در جریان هستند توضیح دهند.

 

اخبار مرتبط:
تاکسی: ۴۵%، مترو: ۲۸% و اتوبوس: ۲۶% / تهران گران‌تَر شد؛ دولت مَردمی رئیسی تایید کرد
تاکسی: ۴۵%، مترو: ۲۸% و اتوبوس: ۲۶% / تهران گران‌تَر شد؛ دولت مَردمی رئیسی تایید کرد

معاون عمرانی فرمانداری تهران از تأیید نرخ جدید کرایه‌های حمل و نقل عمومی برای سال آینده از سوی هیأت تطبیق فرمانداری تهران خبر داد. وی تأکید کرد: به این ترتیب برای سال آینده بر اساس مصوبه شورای شهر تهران ۲۸ درصد افزایش در بخش مترو، ۲۶ درصد افزایش در بخش اتوبوس و ۴۵ درصد افزایش در بخش تاکسی را خواهیم داشت.

صداوسیما: قاتل مهرجویی اعترافاتش را انکار کرد
صداوسیما: قاتل مهرجویی اعترافاتش را انکار کرد

جام جم آنلاین نوشت: کریم طراح این جنایت هولناک است‌.متهمی که درردیف اول فهرست متهمان قراردارد و با حکم دادگاه به قصاص محکوم شده‌است. او در جریان بازجویی‌ها به ارتکاب هر دو قتل اقرار کرده و همه مدارک و اعترافات علیه اوست. حالا منکر همه‌چیز شده و حتی حضورش در محل قتل را هم انکار می‌کند‌.

امیر رئیسیان: توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد
امیر رئیسیان: توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه شده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است