کد خبر : 195082
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - 13:16
دسته‌بندی : اجتماعی، اخبار ویژه
چاپ

عکس پروفایل بدون پوشش اسلامی در مشهد ممنوع شد

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی اعلام کرد که در طرح کنترل حجاب و عفاف که در دستور کار خود دارد به بررسی حجاب و مسائل انضباطی پیرامون مردان و زنان در نهادهای مختلف می‌پردازند. در بخشی از طرح‌هایی که این ستاد در نظر گرفته، بررسی عکس پروفایل در فضای مجازی نیز مطرح شده و کارمندان دستگاه‌های مختلف نباید از عکس‌های غیر مجاز و بدون پوشش اسلامی در فضای مجازی به عنوان عکس پروفایل استفاده کنند.

عکس پروفایل بدون پوشش اسلامی در مشهد ممنوع شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ «مهدی رضایی»، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با اعلام اینکه سال ۱۳۸۵ طبق مصوبه ۴۲۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی ۳۲ دستگاه موظف شدند وظایفی را در حوزه عفاف و حجاب انجام دهند، اعلام کرد این مصوبه تا به امروز به درستی اجرا نشده بود. او تاکید کرده ستاد امر به معروف به عنوان یکی از این نهادهای ناظر به طور جدی کار خود را در مشهد آغاز کرده و «قرارگاه ۲۱ تیر» در این راستا ایجاد شده است.

در طرح‌های ارایه شده توسط این قرارگاه برخی موارد برای بانوان و آقایان به صورت مشترک تعریف شده که یکی از آنها عدم استفاده از عکس‌های غیرمجاز و بدون پوشش اسلامی در فضای مجازی به‌ عنوان عکس پروفایل اعلام شده است.

آنطور که اعلام شده در این طرح همه دستگاه‌ها از جمله درمانگاه‌ها، داروخانه‌ها، ادارات، سازمان‌ها، بانک‌ها، دفاتر پیشخوان دولت و… مورد بازدید قرار می‌گیرند و کارمندان آنها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. رضایی تاکید دارد تا بیست و یکم تیر ماه که روز عفاف و حجاب است، این طرح باعث بهبود وضعیت حجاب در دستگاه‌های مختلف خواهد شد.

اخبار مرتبط:
صداوسیما: قاتل مهرجویی اعترافاتش را انکار کرد
صداوسیما: قاتل مهرجویی اعترافاتش را انکار کرد

جام جم آنلاین نوشت: کریم طراح این جنایت هولناک است‌.متهمی که درردیف اول فهرست متهمان قراردارد و با حکم دادگاه به قصاص محکوم شده‌است. او در جریان بازجویی‌ها به ارتکاب هر دو قتل اقرار کرده و همه مدارک و اعترافات علیه اوست. حالا منکر همه‌چیز شده و حتی حضورش در محل قتل را هم انکار می‌کند‌.

امیر رئیسیان: توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد
امیر رئیسیان: توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه شده است.

کامبیز نوروزی، حقوقدان: ادعای صدیقی در تاریخ کیفری دنیا سابقه ندارد / شما که نگران اعتقاد جوانان هستی، کل اسناد و مدارک را منتشر کن
کامبیز نوروزی، حقوقدان: ادعای صدیقی در تاریخ کیفری دنیا سابقه ندارد / شما که نگران اعتقاد جوانان هستی، کل اسناد و مدارک را منتشر کن

حقوقدان و کارشناس رسانه در خصوص ماجرایی که برای امام جمعه موقت تهران مطرح شده، نوشت: اگر ادعای صدیقی درست باشد که یک جاعل اراضی وسیع در یکی از بهترین نقاط تهران را به نامشان زده یک جعل استثنایی رخ داده که در تاریخ کیفری دنیا سابقه ندارد

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است