کد خبر : 195062
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - 12:24
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

استاندار تهران: در شورای نگهبان یاد گرفتیم حرف نظام را غلیظ بزنیم

جلسه تودیع و معارفه رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان تهران صبح امروز برگزار شد.

استاندار تهران: در شورای نگهبان یاد گرفتیم حرف نظام را غلیظ بزنیم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ جلسه تودیع و معارفه رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان تهران صبح امروز برگزار شد. در جریان این نشست منصوری استاندار تهران گفت: امام در بدو انقلاب نظامات اداری را پایه‌گذاری کردند و نهال انقلاب امروز یک درخت تنومند شده است. ما معتقد به کارکرد شورای نگهبان هستیم به دلایل متعدد؛ یکی از دلایلی که شورای نگهبان روز به روز تنومند‌تر می‌شود این است که در شورای نگهبان یاد دادیم و یاد گرفتیم حرف نظام را غلیظ بزنیم و نظام اهل مماشات نیست و از اصول انقلاب عقب‌نشینی نمی‌کند.

وی ادامه داد: اگر خدا به شورای نگهبان عزت داده علت این است که اعضای شورای نگهبان به ویژه آیت‌الله جنتی روی اصول ایستاده‌اند. استقامت و ایستادگی روی اصول رکن حرکتی شورای نگهبان است که البته هزینه دارد. آنجایی می‌رسد که حضرت رسول می‌فرماید من در ایستادگی پای اصول پیر شدم.

منصوری افزود: شورای نگهبان یک مجموعه تکلیف‌محور و مسئولیت‌محور است. در برخی کشورها ساختارهایی وبال کشور شده است. امروز شورای نگهبان هرجا لازم است بسط پیدا می‌کند و هرجا لازم نبود ساختار خود را کوچک می‌کند. در برهه انتخابات چند ده هزار نفر دور هم جمع می‌شوند و بعد از انتخابات دفاتر کوچک می‌شود.

استاندار تهران گفت: ما به تشکل‌های ماموریت‌محور نیاز داریم. مسأله سوم که شورای نگهبان را عزتمند کرده اتکا به تشکیلات کاملا مردمی است. همه بزرگواران هیأت نظارت حقوق‌بگیر نیستند و نیروهای داوطلب و مردمی هستند و این تاکید حضرت آقا است. امروز شورای نگهبان مظهر تشکیلات کارآمد و مردمی است.

وی ادامه داد: آقای طهرانی نزدیک ١٧ سال وظیفه هیات نظارت و بازرسی انتخابات استان تهران را به عهده داشتند که در برهه بسیار مهمی است و ایشان فتنه ٨٨ را پشت سر گذاشتند. گاهی ذهن فراموشکار ما به فراموشی می‌سپارد که در فتنه ٨٨ چه بر سر کشور آمد و نظام با اقتدار از آن عبور کرد.

منصوری گفت: ایشان انصافا پای حق و تکلیف و انجام وظیفه ایستاد. اینکه به ایشان وظیفه فرمانداری تهران را سپردیم به علت همین سابقه است. برای ایشان آرزوی توفیق داریم. آقای میراشرفی هم ویژگی‌هایی دارند که امیدواریم در این مسئولیت موفق باشند.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است