کد خبر : 194623
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - 11:13
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

واکنش فرماندار سیراز به ماجرای هنجارشکنی در بلوار چمران

فرماندار شهرستان شیراز با تاکید بر لزوم برخورد با درایت و مسئولانه با ماجرای اخیر هنجارشکنی در بلوار چمران این شهر،گفت: در حال حاضر پنج نفر در رابطه با موضوع در بازداشت به سر می‌برند که هیچکدام نوجوان دختر یا پسر حاضر در این رخداد نبوده اند.

واکنش فرماندار سیراز به ماجرای هنجارشکنی در بلوار چمران

به گزارش سایت خبری مدارا؛ لطف الله شیبانی شنبه با رد برخی مطالب منتشر شده در شبکه های اجتماعی گفت: هیچ نوجوانی در رابطه با موضوع هنجارشکنی در بلوار چمران شیراز بازداشت نشده است.
وی با بیان اینکه برای برخورد با چنین رفتارهای هنجارشکنانه‌ای باید عوامل فرهنگی و اجتماعی هم مدنظر قرار داد،گفت: رویکرد در قبال این نوجوانان که در این رخداد اقدام به رفتار هنجارشکنانه کرده‌اند باید با درایت باشد زیرا این افراد مانند فرزندان همه ما هستند و اگر خطایی کرده‌اند نباید رفتار احساسی در مواجهه با آن انجام شود.
وی با اشاره به انتشار برخی اخبار در فضای مجازی در خصوص دستگیری نوجوانان دختر و پسر حاضر در این ماجرا گفت: هیچ نوجوان دختر یا پسری در این رابطه دستگیر نشده و تنها با عوامل اصلی و تصمیم گیر برخورد شده است.
فرماندار شیراز تاکید کرد: در حال حاضر پنج نفر در رابطه با این موضوع در بازداشت به سر می‌برند که سه نفر عوامل موثر در این رابطه و ۲ نفر نیز مسئولان مربوطه ورزشی هستند.

گفتنی است ساعت ۱۷ سه‌شنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ برنامه‌ای با عنوان روز جهانی اسکیت بورد در زمین همایش های شهرداری در بلوار چمران شیراز برگزار شد که بنا بر تصاویر منتشر شده، شمار قابل توجهی از بانوان نوجوان و جوان شرکت‌کننده بدون پوشش سر و برخی از آنها با لباس غیرمتعارف در این برنامه حضور داشتند.

اخبار مرتبط:
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود

دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها را از اقدامات دولت نامیده است.

آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات
آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات

آتش سوزی در پایانه شرق تهران ۶ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است