کد خبر : 194499
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - 14:28
دسته‌بندی : اخبار ویژه، اقتصادی
چاپ

نماینده مجلس: «فاطمی امین» برای ساماندهی بازار خودرو ۲ سال وقت خواسته بود؛ ۹ ماه هنوز مانده

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به طرح استیضاح وزیر صمت با تاکید براینکه تغییر دائمی مدیریت کلان یک وزارت خانه سهم مهلکی برای آن وزارتخانه است، گفت: باید به آقای فاطمی امین فرصت لازم برای اجرای برنامه‌های خود داد.

نماینده مجلس: «فاطمی امین» برای ساماندهی بازار خودرو ۲ سال وقت خواسته بود؛ ۹ ماه هنوز مانده

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حسین میرزایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به ماجرای احتمال استیضاح «رضا فاطمی امین» گفت: باید به آقای فاطمی امین فرصت لازم برای اجرای برنامه‌های خود داد، کما اینکه در بدو ورود به این وزارتخانه، با تدبیر در مهار قیمت فولاد و سیمان در بازار اقدامات خوبی را انجام داده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح استیضاح فاطمی امین وزیر صمت با بیان اینکه یکی از عافیت‌های وزارت صمت در دولت قبلی این بود که وزیر صمت ثبات و کاربری نداشت، گفت: متاسفانه در دولت قبلی ۵ وزیر و سرپرست تغییر کرد و این اقدام، در وزارتخانه‌ی سنگینی مانند صمت از نظر مدیریتی مانند سهم عمل کرد.

وی افزود: یک وزیر تا بخواهد استقرار یابد و نیرو ها‌ی خود را ساماندهی و به محض اجرای، برنامه‌های کنار برود هیچ کاری نخواهد داشت و به همین منوال نیز نفر بعدی با یک تنش دچار سردرگمی خواهد شد و این بزرگترین ضربه یک وزارتخانه خواهد بود.

میرزایی با اشاره به اینکه نمایندگانی که به آقای فاطمی امین رای اعتماد داده اند باید به او برای اجرای برنامه‌های خود زمان بدهند، گفت: به عنوان مثال وزیر صمت در ابتدا برای ساماندهی بازار خودرو حداقل دو سال زمان خواسته، ولی هنوز یکسال است که در این سمت قرار گرفته اند، بنابراین نمایندگان باید به ایشان اعتماد و به او فرصت کافی برای اجرا بدهند، اما در صورت عدم انجام تعهدات خود مجلس می‌تواند برای ترمیم و اصلاح اقدامات لازم را مقتضی کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید براینکه تغییر دائمی مدیریت کلان یک وزارت خانه سهم مهلکی برای آن وزارتخانه است، گفت: باید به آقای فاطمی امین این فرصت را داد کما اینکه در بدو ورود خود به این وزارتخانه، با تدبیر در مهار قیمت فولاد و سیمان و ثبات قیمت آن‌ها در بازار اقدامات خوبی را انجام داده است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات خودرو برای دیروز نیست بلکه این مشکلات سی چهل ساله است، گفت: وزیر صمت برای ساماندهی این مشکل تنها دو سال فرصت خواسته اند در حالی که هنوز ۹ ماه زمان باقی مانده، بنابراین باید فرصت داد تا این مار را ساماندهی کند.

وی در ادامه دو گزارش وزیر صمت به مجلس شورای اسلامی را منطقی دانست و گفت: این گزارشات از لحاظ نظری و منطقی درست و قابل دفاع است، اما باید دید در مقابل عمل هم توانایی اجرا را داشته باشد.

اخبار مرتبط:
نماینده مجلس: فروش موبایل نوکیای تقلبی حرام است
نماینده مجلس: فروش موبایل نوکیای تقلبی حرام است

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: «فروش گوشی موبایل تقلبی خارج از انصاف و حرام شرعی است».

نگاهی به بودجه نهادهای دینی در بودجه دولت رئیسی I ببینید
نگاهی به بودجه نهادهای دینی در بودجه دولت رئیسی I ببینید

ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مجمع جهانی اهل‌بیت، مجمع جهانی تقریب مذاهب، اعزام جماعت‌های تقریبی، کمک به آستان‌ها، برگزاری سمینارها و دوره‌های آموزشی مذاهب اسلامی تعدادی از ردیف‌های بودجه سالانه در بخش دین هستند که اعتبارات دولتی دریافت می‌کنند.

نماینده مجلس: تعطیلی پنجشنبه‌ها به نفع اقتصاد ما نیست / احتمالاً از نظر مراجع عظام هم تعطیلی شنبه بلامانع باشد
نماینده مجلس: تعطیلی پنجشنبه‌ها به نفع اقتصاد ما نیست / احتمالاً از نظر مراجع عظام هم تعطیلی شنبه بلامانع باشد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه روز یکشنبه به این نتیجه رسیدیم که تعطیلی روز شنبه به مطالبات مردمی و شرایط حفظ روابط اقتصادی خارجی نزدیک تر است. البته استعلام هایی از مراجع عظام صورت گرفته که فکر می‌کنم نتیجه مثبت است و تعطیلی شنبه بلامانع است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است