کد خبر : 194158
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - 16:25
دسته‌بندی : اخبار ویژه، فرهنگی
چاپ

جواد نورزوبیگی: چرا رسماً اعلام نمی کنید فیلم «برادران لیلا» توقیف شده است

جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم «برادران لیلا» در گفتگو با امیرعباس صباغ در برنامه سینمامعیار در خصوص حواشی مجدد بوجود آمده پیرامون حضور این فیلم در جشنواره جهانی فیلم مونیخ توضیحاتی را ارائه کرد.

جواد نورزوبیگی: چرا رسماً اعلام نمی کنید فیلم «برادران لیلا» توقیف شده است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم «برادران لیلا» در گفتگو با امیرعباس صباغ در برنامه سینمامعیار در خصوص حواشی مجدد بوجود آمده پیرامون حضور این فیلم در جشنواره جهانی فیلم مونیخ گفت:

«قبل از نمایش در جشنواره کن برادران لیلا در یک شورای اولیه در سازمان سینمایی دو سه مرتبه دیده شد.

۸ اصلاحیه به فیلم دادند که ۳، ۴ مورد آن را اعمال کردیم.

ارسال فیلم به جشنواره کن قبل از دریافت پروانه نمایش یک روال جاری در سنوات گذشته بود که مدیریت جدید  مخالف آن بود و ما هم چون یک فیلم بین دو دولت بودیم طبق روال مرسوم عمل کردیم

بعد از جشنواره کن چند مرتبه درخواست تشکیل جلسه دادم اما هیچ پاسخی نگرفتم.

ما فکر کردیم این گروه جدید پشتیبان سینما هستند و هنوز هم منتظریم در خصوص این فیلم اعلام موضع کنند.

یا مشکل را حل کنید یا رسما اعلام کنید فیلم توقیف شده و عوامل آن هم ممنوع الکار شده اند! چرا من باید این حرف ها را از گوشه و کنار بشنوم؟

نگذارید مثل تجربیات قبلی این فیلم توقیف شود و چند سال بعد یک گروه جدید بیاید و در اولین اقدام فیلم های آرشیوی را اکران کند.

بگذارید فیلم مسیر خودش را برود و به ما یاد بدهید از این به بعد فیلم تا سر کوچه هم خواست برود باید پروانه نمایش داشته باشد!

برادران لیلا یک فیلم ارزشمند و برای مردم ایران است و هیچ مشکلی ندارد.

از مسئولین سینمایی خواهش میکنم با یک تدبیر مشکل نمایش فیلم را حل کنند

دیگر نمی دانم من تهیه کننده باید چکار کنم؟ چرا با من جلسه نمی گذارید؟ چرا باید از گوشه و کنار بشنوم که همه ما ممنوع الکار شده ایم؟ درست است که رسما چیزی به ما اعلام نشده اما این همه بی اعتنایی به درخواست برگزاری یک جلسه حضوری این شایعه را تقویت می کند. اینکه ما را از برگزاری یک جلسه محروم می کنند خیلی بد است و من می ترسم چند وقت بعد  من را از ورود به وزارت ارشاد هم محروم کنند.

 

اخبار مرتبط:
جبلی: فضای تبادل و تضارب افکار در صداوسیما ادامه خواهد داشت
جبلی: فضای تبادل و تضارب افکار در صداوسیما ادامه خواهد داشت

رئیس سازمان صداوسیما گفت: تعامل با مخاطبان و میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف همان‌طور که دیدیم، ان‌شاالله تقویت خواهد شد.

بهرام بیضایی به سرطان مبتلا شد
بهرام بیضایی به سرطان مبتلا شد

پرویز جاهد نویسنده و منتقد سینما با انتشار تصویری از بهرام بیضایی نوشت: «عکس ظاهرا غیر متعارفی از بهرام بیضایی در فضای مجازی تکثیر شده و دوستانی درباره‌اش تحلیل و نظریه‌پردازی کرده و می‌کنند. تا جایی که اطلاع دارم متاسفانه آقای بیضایی مدتی است گرفتار هیولای وحشتناکی شده‌اند و با آن می‌جنگند.»

همسر کیومرث پوراحمد: من هنوز جرئت نکرده‌ام به وسایل و لباس‌هایت‌ دست بزنم
همسر کیومرث پوراحمد: من هنوز جرئت نکرده‌ام به وسایل و لباس‌هایت‌ دست بزنم

مهرانه ربی نوشت: کیو جان من هنوز جرئت نکرده‌ام به وسایلت، به لباس‌هایت‌ دست بزنم. حوله‌ات هنوز پشت در حمام آویزان است و من هربار که از آنجا رد می‌شوم دلم پایین می‌ریزد. کتاب‌هایت را دست نزده‌ام و فکر می‌کنم شاید این‌طور بشود حداقل حضورت را در امتداد شعور حیاتی که تو را به آن‌ها دوخته احساس کنم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است