کد خبر : 194148
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - 15:19
دسته‌بندی : اجتماعی، اخبار ویژه
چاپ

عضو شورای شهر درباره حمله سایبری به شهردای تهران/ امانی: هنوز مشخص نیست که آیا دشمن توانسته به اطلاعات ما دست پیدا کند یا خیر!

عضو شورای شهر تهران درباره خبر بازداشت یک کارمند شهرداری تهران در ارتباط با حمله سایبری به شهرداری تهران به دیده بان ایران گفت: معمولاً به این زودی‌ها ما را در جریان کم و کیف ماجرا قرار نخواهند داد!

عضو شورای شهر درباره حمله سایبری به شهردای تهران/ امانی: هنوز مشخص نیست که آیا دشمن توانسته به اطلاعات ما دست پیدا کند یا خیر!

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در واکنش به خبر دستگیری یکی از کارمندان شهرداری به اتهام ارتباط داشتن با حمله سایبری اخیر گفت: بنده خودم این خبر را از رسانه‌ها خواند و تا به این لحظه هیچ صحبتی در این خصوص با ما نداشتند.

 

وی در ادامه افزود: معمولاً به این زودی‌ها ما را در جریان کم و کیف ماجرا قرار نخواهند داد!

 

عضو شورای شهر ششم اظهار کرد: این اولین بار نیست که به ما حمله سایبری می‌شود. در گذشته هم به سیستم های بسیاری در سطح کشور، حمله شده بود!

 

او ادامه داد: دشمنان فکر می‌کردند که با حمله سایبری و اختلال ایجاد کردن در سیستم شهرداری، میزان نارضایتی مردم را توسعه دهند که البته موفق هم شدند!

 

امانی درباره فعال سازی سیستم‌های شهرداری گفت: شهرداری بسیار تلاش کرد که آثار منفی این حمله را کاهش دهد که البته نتیجه این تلاش ها موفقیت آمیز هم بود! در حال حاضر تک تک سیستم‌های شهرداری در حال بازیابی هستند و ان‌شاءالله به زودی خدمات خود را در اختیار مردم قرار خواهد داد.

 

این عضو شورای شهر با اشاره به این نکته مشخص نیست دشمن به چه اطلاعاتی دست پیدا کرده، خاطرنشان کرد: هنوز مشخص نیست که چه اطلاعاتی به دست دشمن رسیده است. تا زمانی‌که تمامی سیستم‌ها فعال نشوند، مشخص نمی شود که چه اطلاعاتی به بیرون درز پیدا کرده است.

 

وی اضافه کرد: دوستان ما در شهرداری می‌گویند که ان‌شاءالله هیچ اطلاعاتی به دست دشمن نرسیده اما باز هم تاکید می‌کنم که هنوز مشخص نیست که آیا دشمن توانسته به اطلاعات ما دست پیدا کند یا خیر!

 

امانی درباره اظهارات نژادبهرام در خصوص عدم اجازه نیروهای امنیتی برای انتشار اسامی ساختمان‌های ناایمن در شورای شهر پنجم گفت: در این دوره هیچ ممنوعیتی از جانب نیروهای امنیتی برای ما لحاظ نشده و حتی به ما اعلام کردند که از نظر ما انتشار اسامی ساختمان‌های ناایمن هیچ ایرادی ندارد!

 

او افزود: یک کارگروهی در دادستانی تهران تشکیل شده که از صاحبان ساختمان های ناایمن دعوت به عمل آمده است.

 

عضو شورای شهر ششم در رابطه با بنرهای ۲۰۰ روز خدمت زاکانی که باعث واکنش‌ها و انتقادات فراوانی از جانب افکارعمومی و کارشناسان شد، اظهار کرد: این بنرها دیگر جمع شده، دلیلی ندارد در موردش صحبت کنم.

 

امانی در پایان خاطرنشان کرد: یکسری تذکرات کتبی به شهرداری ارائه دادیم که قرار شد شهردار تهران مدارک و اسناد ادعاهای خود را در اختیار ما قرار دهند اما تاب به الان هیچ توضیحی به ما ارائه ندادند!

اخبار مرتبط:
دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد
دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد

وکیل توماج صالحی، خواننده بازداشتی در ایران خبر از صدور حکم اعدام به اتهام افساد فی الارض برای موکلش داد و اخبار منتشر شده مبنی بر عفو او را تکذیب کرد.

نماینده مجلس: نظر کمیسیون اجتماعی روی تعطیلی شنبه‌ها است
نماینده مجلس: نظر کمیسیون اجتماعی روی تعطیلی شنبه‌ها است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد.

بهاره هدایت فعلاً به زندان نمی‌رود / وکیل این زندانی سیاسی توضیح داد
بهاره هدایت فعلاً به زندان نمی‌رود / وکیل این زندانی سیاسی توضیح داد

زهرا مینویی نوشت: با مساعدت مقامات قضایی، پرونده پزشکی موکلم بهاره هدایت جهت تصمیم‌گیری به کمیسیون پزشکی ارجاع داده شد. ایشان تا تعیین تکلیف این کمیسیون ادامه روند درمان را در بیرون از زندان پی خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است