کد خبر : 193794
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۴ - 09:36
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

داماد حسن روحانی: نحوه مدیریت رئیسی را باید در کتابِ گینس ثبت کرد

کامبیز مهدی زاده داماد حسن روحانی گفت: جمعه شب، آقای روحانی و سید حسن خمینی یک دیداری با هم داشتند اما آقای ناطق نوری در این جلسه حضور نداشتند؛ مثل اینکه اطلاعات غلط به روزنامه ایران داده‌اند. بنده از مسئولان ثبت رکوردهای گینس دعوت می‌کنم که رکورد بی سابقه آقای رئیسی را در رساندن نرخ دلار به 33 هزار تومانی را ثبت کنند! باید در کتاب رکوردهای گینس این نوع مدیریت آقای رئیسی به یادگار بمان،! روزنامه ایران به‌جای اظهارنظر در خصوص دیدارهای آقای روحانی، به دلار 33 هزار تومانی و سکه 16 میلیونی بپردازد.

داماد حسن روحانی: نحوه مدیریت رئیسی را باید در کتابِ گینس ثبت کرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ کامبیز مهدی‌زاده، داماد حسن روحانی، رئیس جمهوری سابق در واکنش به توییت روز گذشته روزنامه ایران در رابطه با دیدار روحانی، ناطق‌نوری و سید حسن خمینی به خبرنگار دیده‌بان ایران گفت: بنده افسوس می خورم که سطح روزنامه ایران تا این اندازه پایین آمده که اولا عکسی را منتشر کرده که مربوط به سال‌های گذشته بوده است  یعنی حتی در این عکس مرحوم هاشمی رفسنجانی هم حضور داشتند

وی افزود: آقایان با برش این عکس، سعی داشتند به مخاطب بگویند که این عکس از دیدار اخیر آقای روحانی با سایر بزرگان است. این نوع حرکات، سطح روزنامه ایران را در حد شب‌نامه پایین آورده است.

داماد رئیس جمهور پیشین جمهوری اسلامی اظهار کرد: از سویی دیگر انگار برخی با اجماع عقلا مشکل دارند! هر کسی جلسه می‌گذارد این آقایان علیه‌اش مطلب می‌نویسند! بفرمایید بگویید اصلا کسی وجود دارد که شما با او مشکل نداشته باشید؟!

مهدی‌زاده در خصوص سطح و درجه روزنامه ایران گفت: سطح روزنامه ایران به حدی پایین آمده که به این موارد واهی می‌پردازد.

او خطاب به ابراهیم رئیسی خاطرنشان کرد: جا دارد از همین تریبون شما استفاده کنم و از همین تریبون به دولت آقای رئیسی تبریک ویژه بگویم که در طول ۱۰ ماه توانست دلار را تا این حد بالا ببرد.

داماد حسن روحانی اظهار کرد: بنده از مسئولان ثبت رکوردهای گینس دعوت می‌کنم که رکورد بی سابقه آقای رئیسی را در رساندن نرخ دلار به ۳۳ هزار تومانی را ثبت کنند! باید در کتاب رکوردهای گینس این نوع مدیریت آقای رئیسی به یادگار بمان،! روزنامه ایران به‌جای اظهارنظر در خصوص دیدارهای آقای روحانی، به دلار ۳۳ هزار تومانی و سکه ۱۶ میلیونی بپردازد.

وی ضمن تایید دیدار جمعه شب حسن روحانی با سید حسن خمینی، اظهار کرد: جمعه شب، آقای روحانی و سید حسن خمینی یک دیداری با هم داشتند اما آقای ناطق نوری در این جلسه حضور نداشتند؛ مثل اینکه  اطلاعات غلط به روزنامه ایران داده‌اند.

سطح روزنامه ایران در سطح مخاطبان برنامه‌های کودکان و نوجوانان است

مهدی‌زاده در واکنش به خبر روزنامه ایران به دیده بان ایران اضافه کرد: سطح روزنامه ایران در سطح مخاطبان برنامه‌های کودکان و نوجوانان است و بنده پیشنهاد می‌کنم به‌جای پرداختن به این مسائل، به جراحی اقتصادی‌شان بپردازند! آقایان قرار بود با این جراحی اقتصادی بیمار را درمان کنند اما نه تنها باعث بهبودی وضعیت بیمار نشدند بلکه کار را به شیمی درمانی رساندند.

داماد حسن روحانی خطاب به حسین شریعتمداری گفت: روز گذشته آقای حسین شریعتمداری نوشتند که فقط داماد آقای روحانی از عملکردش دفاع می‌کند. جا دارد به آقای شریعتمداری بگویم شما یا شمارش بلد نیستید یا یادتان رفته که چند میلیون نفر به آقای روحانی رای دادند. یعنی چی شما می‌گویید ما انقلابی هستیم؟! یعنی مابقی مردم منافق‌اند؟! آقای شریعتمداری چرا تفرقه و دودسته‌گی ایجاد می‌کنید؟!

مهدی‌زاده در ادامه به دیده بان ایران گفت:  ارگان رسانه ای دولت با  اجماع الحسنین مشکل دارند وقتی حسن‌ها جمع می‌شوند، تن و بدن این افراد می‌لرزد. جا دارد بگویم که بانیان وضع موجود کسانی هستند که در زمان دولت آقای روحانی، دولت سایه تشکیل دادند و امروز روی صحنه هستند.

مهدی زاده در پایان در خصوص جراحی اقتصادی خاطرنشان کرد: آقایان شما قبل از این حراجی اقتصادی هم یک کیلو برنج را به ۱۲۰ هزار تومان رسانده بودید حالا بماند تا چند ماه دیگر قیمت برنج تا چه اندازه بالا خواهد رفت! با این جراحی اقتصادی، اقتصاد کشور رو به موت و نابودی‌ست.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است