کد خبر : 193772
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - 17:11
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

گل محمدی: نقل‌وانتقالات را خوب شروع کردیم و باید خوب هم ادامه بدهیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش نقل‌وانتقالات را خوب شروع کرده است.

گل محمدی: نقل‌وانتقالات را خوب شروع کردیم و باید خوب هم ادامه بدهیم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ یحیی گل‌محمدی بعد از جلسه با مدیران باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: نقل‌وانتقالات را خوب شروع کردیم و باید خوب هم ادامه بدهیم. مذاکره با برخی از بازیکنان متوقف شده و باید دوباره مذاکرات را ادامه بدهیم.

وی افزود: همه هم غم ما این است که تیم خوبی را ببندیم و خوب پیش برویم. آقای رحیم‌پور و فنایی هم از جمع ما جدا شدند و باید ببینیم چه رخ خواهد داد.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

خریدار ضایعات در تهران
خریدار ضایعات در تهران

یکی از اهداف مدام این شرکت، حفظ محیط زیست است. ما با خرید این نوع فلزات، سعی داریم از آهن فلزات جدا شده و آن‌ها را در جهت دیگری برای دستیابی به اهداف دیگر استفاده کنیم، همچون حفظ محیط زیست.

منتخب بهترین تکنیک‌های مذاکره و روش یادگیری آنها
منتخب بهترین تکنیک‌های مذاکره و روش یادگیری آنها

قطعا یکی از اصول اولیه و اساسی زندگی مذاکره یا negotiation است، باید بدانید که جهان بر محور مذاکره می‌چرخد و اگر شما نتوانید به خوبی از پس مذاکره کردن بربیایید و با اطرافیان خود مذاکرات خوبی انجام ندهید، به موفقیتی در زندگی دست پیدا نخواهید کرد. مذاکره تکنیک‌ها و اصول خود را دارد که یادگیری آن‌ها مستلزم شرکت‌ در دوره‌ها و تمرین مستمر است. در ادامه بیشتر در خصوص مذاکره و تکنیک های مرسوم آن صحبت خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است