کد خبر : 193453
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - 15:12
دسته‌بندی : اخبار ویژه، اقتصادی
چاپ

معاون رئیسی: دولت به شدت بر بازار نظارت دارد

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: در مورد افزایش حقوق بازنشستگان در چارچوب قانون عمل شده، حال امکان دارد یک تعدادی احساس کنند آن چیزی که باید به آنها تعلق نگرفته است که این مربوط به اجرای قانون است.

معاون رئیسی: دولت به شدت بر بازار نظارت دارد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ صولت مرتضوی درباره واکنش‌ها به تصمیم دولت برای افزایش حقوق بازنشستگان گفت: قطعا در این مورد باید از آقای عبدالملکی سوال کنید؛ اما افزایش‌ها بر اساس شاخص قانون است که مشخص کرده حقوق‌ها چگونه افزایش پیدا می‌کند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: در خصوص برخی از بازنشستگان قانون گفته سقف میزان افزایش حقوق ۱۰ درصد است، بعضی دیگر آمدند بر اساس آئین‌نامه در اجرای قانون به آن چارچوب دادند.

وی تاکید کرد: آئین‌نامه باید در راستای اجرای قانون باشد. در این مورد هم در چارچوب قانون عمل کرده‌اند، حال امکان دارد یک تعدادی احساس کنند آن چیزی که باید به آنها تعلق نگرفته است که این مربوط به اجرای قانون است.

معاون اجرایی رئیس جمهور در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این‌که در بحث گرانی‌های اخیر مطرح می‌شود آیا نظارتی بر بازار وجود دارد یا خیر، گفت: مرتب بر بازار نظارت می‌شود، گزارش‌ها هم حتما تقدیم می‌شود. هم وزارت دادگستری و هم تعزیرات حکومتی بر بازار به شدت نظارت می‌کنند.

وی افزود: امکان دارد بعضی‌ جاها اجحافی در حق مردم صورت گیرد که رسیدگی‌های لازم را دستگاه‌های اجرایی و نظارتی انجام خواهند داد.

اخبار مرتبط:
دولتِ رئیسی نمایندگان منتقدش را بی‌سواد خواند
دولتِ رئیسی نمایندگان منتقدش را بی‌سواد خواند

روابط عمومی معاونت پارلمانی رئیس‌ دولت سیزدهم نوشت: در اظهارنظری یکی از نمایندگان مجلس خواستار برکناری وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی شده است که ابراز چنین سخنی نیز در شرایط جنگ ترکیبی و اقتصادی مانند آن است که در عملیات نظامی، فرمانده میدانی تضعیف و تخریب شود!

هرکیلو گوشت قرمز به ۹۲۰هزارتومان رسید / تخم‌مرغ شانه‌ای ۱۲۰ هزارتومان شد I ببینید
هرکیلو گوشت قرمز به ۹۲۰هزارتومان رسید / تخم‌مرغ شانه‌ای ۱۲۰ هزارتومان شد I ببینید

در حال حاضر هر کیلو گوشت مرغ بین ۸۴ تا ۸۵ هزار تومان بوده است. هر کیلو گوشت قرمز بین ۶۲۰ تا ۹۲۰ هزار تومان متغیر و این عدد برای تنظیم بازار حدود ۳۱۰ هزار تومان اعلام شده است.

درگیری ایران و اسرائیل نفت را ۱۰۰ دلار می‌کند
درگیری ایران و اسرائیل نفت را ۱۰۰ دلار می‌کند

اکنون پس از رکوردشکنی کم سابقه قیمت نفت در هفته گذشته جدیدترین پیش‌بینی‌ها از احتمال صعود قیمت نفت تا کانال ۱۰۰ دلار و بالاتر خبر می‌دهد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است