کد خبر : 193186
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - 09:26
دسته‌بندی : اجتماعی، اخبار ویژه
چاپ

خروج قطار مسافربری طبس – یزد از ریل/ ۱۰ کشته و ۵۰ مصدوم تاکنون

خروج قطار مسافربری طبس - یزد از ریل تاکنون منجر به مصدومیت ۵۰ تن و مرگ ۱۰ تن دیگر شده است. گفته می‌شود که ۱۶ تن از مصدومان نیز دارای آسیب‌دیدگی شدیدی هستند.

خروج قطار مسافربری طبس – یزد از ریل/ ۱۰ کشته و ۵۰ مصدوم تاکنون

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مهدی ولیپور در این‌باره گفت: در ساعت ۵:۳۰ صبح امروز  قطار مسافربری طبس – یزد در حال حرکت در مسیر خود بود که در محدوده ایستگاه مزینو از ریل خارج شد.

وی با بیان اینکه این منطقه در شهرستان طبس استان خراسان جنوبی واقع شده، گفت: دوتیم از امدادگران هلال احمر به محل حادثه که در محدوده کیلومتر ۵۰محورطبس قرار دارد اعزام شده‌اند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه برابر گزارش اولیه پنج واگن‌ از ریل خارج شده است، گفت: علاوه بر امدادگران اعزام شده، هماهنگ شد تا سه فروند بالگرد از بیرجند، مشهد و یزد به محل اعزام شوند.

همچنین مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور نیز در این باره به ایسنا گفت: سه بالگرد اورژانس به همراه ۱۰ آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است.

امدادگران اورژانس در حال انتقال مصدومان حادثه خروج قطار از ریل

۱۰ کشته و ۵۰ مصدوم تا کنون

۸:۳۰ – مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور اعلام کرد که این حادثه تاکنون ۱۰ کشته و ۱۵ مصدوم داشته است. او به ایسنا گفت: امدادرسانی در محل همچنان ادامه دارد و برابر گزارش‌های دریافتی تاکنون متاسفانه ۱۰ تن کشته و ۱۵ تن نیز در این حادثه مصدوم شده‌اند.

۹:۳۰ – مهدی ولیپور، رییس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر نیز در تشریح آخرین گزارش خود از حادثه رخ داده به ایسنا گفت: این قطار مجموعا ۴۳۰ مسافر و خدمه داشته که درپی حادثه رخ داده شش واگن آسیب دیده که از این تعداد نیز سه واگن واژگون شده است که بیشترین خسارات نیز مربوط به همین سه واگن واژگون شده است.

رییس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه تاکنون مرگ ۱۰ تن در این حادثه تایید شده است، گفـت: تاکنون این حادثه ۵۰ مصدوم داشته که ۱۶ مصدوم آن بدحال هستند.

وی با بیان اینکه ۱۰ تیم امدادی، ۱۰ دستگاه آمبولانس، سه خودرو نجات و دو بالگرد نیز در منطقه حضور دارد، اظهارکرد: امدادرسانی امدادگران در محل وقوع این حادثه همچنان ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط:
هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است
هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: انتظار داریم بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب باشد، اما پس از آن بارش‌ها در حد معمول و در برخی مناطق زیر نرمال خواهد بود.

فرزند امام جمعه مشهد ارتباطش با هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را قطع کرد را رد کرد / ماجد علم‌الهدی: سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم
فرزند امام جمعه مشهد ارتباطش با هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را قطع کرد را رد کرد / ماجد علم‌الهدی: سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم

ماجد علم الهدی درباره ارتباطش با هلدینگ گردشگری جوانمرد گفت: من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.

تعداد جان‌باختگان تصادفات از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین به  ۵۴۹ نفر رسید
تعداد جان‌باختگان تصادفات از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین به ۵۴۹ نفر رسید

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور با بیان اینکه ۴۰ هزار خودروی متخلف در طرح نوروزی پلیس توقیف شده است، گفت: متاسفانه از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین ۵۴۹ هموطن در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است