کد خبر : 193178
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - 18:24
دسته‌بندی : اخبار ویژه، اجتماعی
چاپ

فرمانده پلیس فرودگاه‌ها: مسافران بدحجاب به فرودگاه بیایند برخورد می کنیم

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از مقابله با بدحجابی در فرودگاه‌ها خبر داد و گفت: اگر شخصی پوشش بسیار نامناسبی داشته باشد و به تذکرات پلیس هم بی‌اعتنایی کند، آن زمان مجبور می‌شویم برخوردهای دیگری انجام دهیم.

فرمانده پلیس فرودگاه‌ها: مسافران بدحجاب به فرودگاه بیایند برخورد می کنیم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از مقابله با بدحجابی در فرودگاه‌ها خبر داد و گفت: اگر شخصی پوشش بسیار نامناسبی داشته باشد و به تذکرات پلیس هم بی‌اعتنایی کند، آن زمان مجبور می‌شویم برخوردهای دیگری انجام دهیم.

سرهنگ محسن عقیلی فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به اینکه با بدحجابی در فرودگاه‌ها برخورد می‌شود، گفت: حوزه امر به معروف و نهی از منکر جزو اولویت‌های اصلی کار ماست و به افرادی که شئونات را رعایت نکنند تذکرات جدی داده می‌شود.​

او افزود: افرادی که می‌خواهند به فرودگاه مراجعه کنند با پوشش مناسب به فرودگاه بیایند و قوانین را رعایت کنند.

عقیلی ادامه داد: اگر موردی مشاهده شود تذکر لسانی داده می‌شود و معمولاً افراد هم به تذکرات پلیس تمکین می‌کنند.

 

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: اگر شخصی پوشش بسیار نامناسبی داشته باشد و به تذکرات پلیس هم بی‌اعتنایی کند، آن زمان مجبور می‌شویم برخوردهای دیگری انجام دهیم که شاید منجر به تشکیل پرونده شود.

به گفته عقیلی، موارد امر به معروف و تذکرات رو به افزایش است البته معمولاً مردم تمکین می‌کنند و تا به حال در این زمینه مشکلی نداشته‌ایم.

تکذیب خبر استفاده کارتن‌خواب‌ها از نمازخانه‌های فرودگاهی

عقیلی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه در برخی اخبار آمده است که کارتن‌خواب‌ها از نمازخانه‌های فرودگاه برای گذراندن شب استفاده می‌کنند، این موضوع را تأیید می‌کنید یا خیر، گفت: هرگونه خبر استفاده کارتن‌خواب‌ها یا افراد بی‌خانمان از نمازخانه‌های فرودگاه‌ها را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: به هیچ عنوان چنین اجازه‌ای به افراد داده نمی‌شود چراکه ورود افراد در فرودگاه‌ها از همان ورودی‌های ابتدایی بررسی می‌شود و به هیچ عنوان اجازه ورود شخصی جز مسافر یا خانواده آنها به فرودگاه‌ها داده نمی‌شود.

کشف ۲ تن مواد مخدر در فرودگاه‌ها در سال گذشته

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به اقدامات پلیس فرودگاه در راستای جلوگیری از جابه‌جایی مواد مخدر گفت: انواع جاسازهای مواد مخدر توسط تجهیزات به‌روز و کارشناسان چهره‌زن کشف می‌شود و حتی در برخی فرودگاه از سگ‌های موادیاب برای مقابله با این جرم استفاده می‌شود.

عقیلی ادامه داد: در سال گذشته حدود ۲ تن در مأموریت‌های پلیس فرودگاه کشف شد که این عدد قابل توجه است و امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش کشفیات داشته‌ایم که عدد آن بعداً اعلام می‌شود.

اخبار مرتبط:
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود

دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها را از اقدامات دولت نامیده است.

آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات
آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات

آتش سوزی در پایانه شرق تهران ۶ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است