کد خبر : 192823
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ - 01:52
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

جزئیات سوء قصد به «طباطبایی‌نژاد» امام جمعه اصفهان

​رئیس دفتر امام جمعه اصفهان گفت: جوانی ۲۴ ساله پس از خروج آیت الله طباطبایی‌نژاد از سالن مصلی و پیش از سوار شدن ایشان با اهدافی که هنوز مشخص نیست به بهانه دادن یک نامه به ایشان نزدیک می‌شود و با یک چاقو یکی دو خراش سطحی به ناحیه گردن ایشان وارد می‌کنند.

جزئیات سوء قصد به «طباطبایی‌نژاد» امام جمعه اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ هاشمی درباره حادثه ظهر امروز در حاشیه پس از پایان نماز جمعه اصفهان، با اعلام خبر بهبودی و سلامت فعلی آیت الله طباطبایی‌نژاد، گفت: جوانی ۲۴ ساله پس از خروج آیت‌الله طباطبایی‌نژاد از سالن مصلی و پیش از سوار شدن ایشان با اهدافی که هنوز مشخص نیست به بهانه دادن یک نامه به ایشان نزدیک می‌شود و با یک چاقو یکی دو خراش سطحی به ناحیه گردن وی وارد می‌کنند.

وی ادامه داد: آیت الله طباطبایی‌نژاد در انتقال به بیمارستان به‌صورت سرپایی درمان شده‌اند و حال عمومی ایشان مطلوب است؛ جوان خاطی که خال کوبی‌هایی و علائمی از گروه هایی که دنبال مسائل اخلاقی هستند نیز در بدن او وجود داشته در این اتفاق دستگیر شده و در اختیار نیروهای امنیتی قرار داده شد.

رئیس دفتر نماز جمعه اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا این حادثه ارتباطی با محتوای نماز جمعه امروز اصفهان داشته است؛ تصریح کرد: این مسئله هیچ ارتباطی به محتوای نماز جمعه امروز اصفهان نداشته، بلکه این فرد در تاریخ ۲۵/۲ نیز به دفتر ما مراجعه کرده و با من ملاقات داشته، این فرد همان زمان به دنبال نزدیک شدن به حاج آقا بود، اما موفق نشده است.

هاشمی ادامه داد: این فرد امروز هم مانند دیگر مردم از گیت بازرسی عبور کرده و در بین جمعیت نشسته است و با یک کلید که در آن چاقویی جاساز بوده این کار را انجام داده است.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است