کد خبر : 192340
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - 15:52
دسته‌بندی : اجتماعی، اخبار ویژه
چاپ

تبرئه مدیرعامل سابق بانک‌های ملت و پارسیان که در دوره رئیسی بازداشت شده بود

علی دیواندری -مدیرعامل سابق بانک‌های ملت و پارسیان و از متهمان اخلال در نظام اقتصادی در پرونده اکبر طبری- که پیش تر برای او و هشت متهم دیگر بیست و چهار جلسه دادگاه تشکیل و در نهایت به حبس محکوم و روانه زندان شده بود، طبق اخبار منتشره "تبرئه" شده است.

تبرئه مدیرعامل سابق بانک‌های ملت و پارسیان که در دوره رئیسی بازداشت شده بود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات علی دیواندری و ۸ متهم دیگر مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی کشور ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ در شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی موحد برگزار شد.

طبق کیفرخواست صادره علی دیواندری، فرزند محمد، آزاد به لحاظ تودیع وثیقه، ۴۶ ساله، استاد دانشگاه به مشارکت در اخلال عمده نظام اقتصادی از طریق تشکیل و سرکردگی شبکه کلاهبرداری و خیانت در امانت به بانک ملت و  پارسیان به مبلغ ١۶ هزار دلار و مشارکت در قاچاق حرفه‌ای ارز از طریق سفرهای محرمانه و دریافت مبلغ ۵۰ هزار یورو از طریق شرکت داریس متهم بود.

در پایان بیست و چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان فساد اقتصادی بانک ملت و پارسیان در ۸ بهمن ۹۸  قاضی موحد از اتمام قرار وثیقه متهم ردیف اول علی دیواندری، متهم ابوالحسنی و متهم مختاری خبر داد. این متهم در گذشته با قرار وثیقه ۵ میلیاردی آزاد بود.

علی دیوانداری مدیرعامل پیشین بانک ملت و دیگر محکومین پرونده اخلال در نظام اقتصادی کشور با حکم صادره از سوی شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی، در  ۱۸ خرداد ۱۳۹۹  به زندان معرفی شد.

امروز ۹ خرداد سال ۱۴۰۱ در رسانه ها اعلام شد که علی دیواندری از اتهامات وارده تبرئه شده است خبر مهمی که قوه قضاییه هنوز نسبت به آن واکنشی نداشته است.

اخبار مرتبط:
هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است
هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: انتظار داریم بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب باشد، اما پس از آن بارش‌ها در حد معمول و در برخی مناطق زیر نرمال خواهد بود.

فرزند امام جمعه مشهد ارتباطش با هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را قطع کرد را رد کرد / ماجد علم‌الهدی: سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم
فرزند امام جمعه مشهد ارتباطش با هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را قطع کرد را رد کرد / ماجد علم‌الهدی: سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم

ماجد علم الهدی درباره ارتباطش با هلدینگ گردشگری جوانمرد گفت: من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.

تعداد جان‌باختگان تصادفات از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین به  ۵۴۹ نفر رسید
تعداد جان‌باختگان تصادفات از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین به ۵۴۹ نفر رسید

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور با بیان اینکه ۴۰ هزار خودروی متخلف در طرح نوروزی پلیس توقیف شده است، گفت: متاسفانه از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین ۵۴۹ هموطن در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است