کد خبر : 192095
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - 17:29
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

روزنامه جمهوری اسلامی: آقای صدیقی قبلاً درباره گرانی حرف دیگری می‌زدید

روز گذشته صدیقی، امام جمعه تهران با اشاره به مسئله حذف ارز ترجیحی، گفته بود: این یک امتحان الهی برای مردم است. امروز گرانی هست و گرانی موجب آرزده شدن روح مردم و افسردگی و مشکلات اجتماعی و مشکلات اخلاقی می‌شود اما امتحان است.

روزنامه جمهوری اسلامی: آقای صدیقی قبلاً درباره گرانی حرف دیگری می‌زدید

به گزارش سایت خبری مدارا؛ روزنامه جمهوری اسلامی طی یادداشتی تند از سخنان اخیر امام جمعه تهران درباره گرانی‌ها انتقاد کرد و به وی کنایه زد.

این روزنامه با اشاره به سخنان صدیقی نوشت:

 

* اینکه برخی از محترمینِ تریبون دار، می‌گویند، گرانی هست اما مسئولان دلسوزند! خب تا وقتی نتوانند از سوز دل مردم اندکی بکاهند، دل سوز بودنشان چه سودی برای جامعه می‌تواند داشته باشد؟

* برخی دیگر هم همچنان پای خدا را به میدان گرانی می‌کشند و امتحان الهی می‌خوانند وضع موجود را. یادشان نمانده است انگار پیش از این چه می‌گفتند در برابر گرانی!

* ولی مردم یادشان هست و رسانه‌ها ثبت کرده‌اند. چقدر خوب است آقایان که می‌خواهند امروز در این موضوع صحبت کنند، فرمایشات سال‌های قبل خود را رصد کنند و سنجیده بگویند تا حرفشان خریدار پیدا کند در این بازار گرانی!

* باری، دل سوزی خوب است اما کافی نیست چنان که پیشترها هم نبود. خوب بودن و دل سوز بودن کافی نیست باید توانمند بود و سوز دل مردم را که درحال کباب شدن است، به نسیم تدبیر، کمی فرو نشاند.

گفتنی است روز گذشته صدیقی، امام جمعه تهران با اشاره به مسئله حذف ارز ترجیحی، گفته بود: این یک امتحان الهی برای مردم است. امروز گرانی هست و گرانی موجب آرزده شدن روح مردم و افسردگی و مشکلات اجتماعی و مشکلات اخلاقی می‌شود اما امتحان است.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است