کد خبر : 191906
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - 22:03
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

علم الهدی: در جریان همایش سلام فرمانده در استادیوم آزادی هستم

علم الهدی: "همایش عزیزم حسین را دیدم و در جریان همایش سلام فرمانده در استادیوم آزادی هستم و برای شما به عنوان کسی که فرصت خدمت را پیدا کرده همواره دعا می کنم".

علم الهدی: در جریان همایش سلام فرمانده در استادیوم آزادی هستم

به گزارش سایت خبری مدارا؛  مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور که برای حضور در مسابقات پهلوانی “یادواره شهید شوشتری” شهرستان نیشابور ، شهر چکنه به استان خراسان رضوی سفر کرده است ، چهارشنبه شب ضمن حضور در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد، گزارشی از عملکرد شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در طول هشت ماه گذشته ارائه کرد و ایشان را در جریان امور جاری شرکت توسعه قرار داد.

به نوشته روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، آیت الله علم الهدی در این دیدار، تاکید کردند: “برای حاشیه شهرها حتماً برنامه ریزی مفیدی صورت پذیرد.” ایشان با اشاره به تلاش موثر وزارت ورزش در مسیر حفظ بیت المال و تاکید بر لزوم مبارزه با رانت و فساد اداری، نقش وزارت ورزش و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی را در ایجاد شور و نشاط اجتماعی بسیار موثر دانستند.

علیرضا عاصم یوسفی همچنین در راستای ایفای وظایف فرهنگی و اجتماعی شرکت توسعه، با ارائه گزارشی از برپایی همایش “عزیزم حسین” در مجموعه ورزشی شهید شیرودی و همایش بزرگ “سلام فرمانده” در استادیوم یکصد هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران، نظر معظم له را در این خصوص جویا شد که حضرت آیت الله علم الهدی ضمن تقدیر از برگزاری اینگونه همایش ها فرمودند: “همایش عزیزم حسین را دیدم و در جریان همایش سلام فرمانده در استادیوم آزادی هستم و برای شما به عنوان کسی که فرصت خدمت را پیدا کرده همواره دعا می کنم”.

ایشان همچنین با عنایت به تاثیر ورزش در اصلاح الگوهای رفتاری ، فرهنگی و اخلاقی جامعه با تاکید مجدد بر ضرورت توسعه اماکن ورزشی در شهرستان‌ها ، ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته در این عرصه خواستار توجه دوچندان به حاشیه شهرها و توسعه ورزش و اماکن ورزشی در این بخش ها شدند.

گفتنی است موضوع توسعه اماکن ورزشی در شهرهای کوچک ، همواره از موضوعات مورد تاکید دکتر سید حمید سجادی، از ابتدای دوره ی وزارت تا امروز بوده است و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بعنوان متولی این امر ، ضمن تشکیل جلسات کارشناسی، برنامه‌ریزی های دقیق و تشکیل کارگروه های منسجم، تحقق و پیشبرد این اهداف را در دستور کار خود قرار داده و مدیرعامل شرکت توسعه ، شخصا و به صورت ویژه پیگیر و ناظر بر اجرای صحیح منویات وزیر ورزش در این خصوص بوده است که از برکات آن به افتتاح ۵۹ پروژه شهری ، ۱۵۲ پروژه روستایی ،۳۴ سالن ورزشی ، ۲ زمین فوتبال چمن طبیعی بزرگ ، ۱۲ زمین فوتبال چمن مصنوعی بزرگ، ۱۴۰ زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی، ۵ استخر سرپوشیده و… در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی می توان اشاره کرد.

شایان ذکر است علیرضا عاصم یوسفی، امروز پنجشنبه در مراسم مسابقات کشتی پهلوانی (کشتی با چوخه) یادواره شهید وحدت، نورعلی شوشتری، در شهر چکنه شهرستان نیشابور، حضور خواهد داشت. در این مراسم از پهلوان نامدار “براتعلی انوری” نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

اخبار مرتبط:
گانتس، عضو کابینه جنگ اسرائیل: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم
گانتس، عضو کابینه جنگ اسرائیل: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

مقام اسرائیلی با بیان اینکه تل آویو سعی دارد با همکاری آمریکا ائتلافی جهانی و منطقه‌ای علیه ایران تشکیل دهد، گفت اسرائیل تصمیم خواهد گرفت که در چه زمانی، در چه مکانی و به چه شیوه‌ای به حمله اخیر ایران پاسخ دهد.

اردن به اسرائیل و ایران اجازه استفاده از حریم هوایی خود را نخواهد داد
اردن به اسرائیل و ایران اجازه استفاده از حریم هوایی خود را نخواهد داد

تحلیلگر اردنی و مشاور ارشد در موسسه «تحقیقات خلع سلاح» سازمان ملل در خصوص اخباری از رهگیری پهپادهای ایرانی توسط این کشور توضیحاتی داد.

ایهود اولمرت: نتانیاهو برای انتقام از ایران تحت فشار است
ایهود اولمرت: نتانیاهو برای انتقام از ایران تحت فشار است

نخست وزیر سابق اسرائیل اذعان کرد که نتانیاهو از سوی گروه‌های دست راستی در کابینه تحت فشار است که خواستار یک «انتقام‌جویی بسیار سخت و دردناک» هستند، اما تأکید کرد: «اکنون حمله به ایران اشتباه است.»

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است