کد خبر : 191664
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - 15:25
دسته‌بندی : بین الملل، اخبار ویژه
چاپ

همسر زلنسکی: جنگ خانواده ما را از هم جدا کرد

اولنا زلنسکا، همسر رئیس جمهور اوکراین در مصاحبه‌ای تلویزیونی که با حضور در کنار شوهرش انجام داد به صحبت درباره تجربه‌های این خانواده طی حمله روسیه به این کشور پرداخته و گفت: خانواده ما مانند سایر خانواده‌های اوکراینی از هم پاشیده شد.

همسر زلنسکی: جنگ خانواده ما را از هم جدا کرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ اولنا زلنسکا، همسر رئیس جمهور اوکراین در مصاحبه‌ای تلویزیونی که با حضور در کنار شوهرش انجام داد به صحبت درباره تجربه‌های این خانواده طی حمله روسیه به این کشور پرداخته و گفت: خانواده ما مانند سایر خانواده‌های اوکراینی از هم پاشیده شد.

به گزارش پایگاه هیل، اولنا زلنسکا، بانوی اول اوکراین در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی آی.سی.تی.وی درباره ولودیمیر زلنسکی که به عنوان یک رئیس جمهور زمان جنگ کشورش را رهبر کرده، بیان داشت: او در محل کارش زندگی می‌کند. ما به مدت دو ماه و نیم اصلاً او را ندیدیم.

او افزود که قدر این مصاحبه را به عنوان زمانی که میتواند کنار همسرش صرف کند، میداند.

اولنا زلنسکا در پاسخ به این سوال که آیا جنگ “اساسا شوهرش را از او گرفته است” گفت، “هیچ چیز شوهر من را از من نمیگیرد حتی جنگ.”

در ابتدای این حمله، زلنسکی و خانواده‌اش به رغم اینکه می‌دانستند او و خانواده‌اش از اهداف اصلی مسکو هستند، در اوکراین ماندند.

زلنسکا اولین حضور عمومی خود را از زمان آغاز حمله روسیه به کشورش در اوایل ماه جاری در ضمن دیدار با جیل بایدن، بانوی اول آمریکا انجام داد اما قبل از آن از طریق انتشار پست‌ها در رسانه‌های اجتماعی از کشورش حمایت کرده بود.

زلنسکا قبلاً در مصاحبه‌ای که از طریق ایمیل با نشریه ووگ انجام داده بود، توضیح داده بود زمان شروع حمله چه وضعیتی را تجربه کرده است.

او گفت: نمی‌گویم هراس وجود داشت. شاید سردرگمی. این که میپرسیدیم با بچه‌ها چه کنیم؟ او (زلنسکی) گفت، صبر کن، به شما اطلاع می‌دهم. در هر صورت، اقلام ضروری و اسناد را جمع کنید. و او از خانه خارج شد.

اخبار مرتبط:
بلینکن برای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض بزودی به عربستان می‌رود
بلینکن برای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض بزودی به عربستان می‌رود

رسانه آمریکایی اکسیوس روز سه شنبه به وقت محلی به نقل از دو مقام آمریکایی و یک مقام عرب گزارش داد که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا پس از سفرش به چین، این هفته قصد دارد به عربستان سعودی سفر کند.دولت بایدن به کار به سمت یک توافق بالقوه که می تواند راه را برای عادی سازی روابط عربستان با اسرائیل هموار کند، ادامه می دهد

هیات اقتصادی کره‌شمالی عازم ایران شد
هیات اقتصادی کره‌شمالی عازم ایران شد

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز چهارشنبه اعلام کرد یک هیات اقتصادی پیونگ یانگ به ریاست وزیر امور اقتصادی خارجی این کشور عازم ایران شده است.

نخست‌وزیر پاکستان: یک شهر را در لاهور به نام فردوسی نامگذاری کردیم
نخست‌وزیر پاکستان: یک شهر را در لاهور به نام فردوسی نامگذاری کردیم

نخست‌وزیر پاکستان در نشست خبری مشترک با رئیس جمهور ایران گفت: در سال ۲۰۰۹ که به تهران آمدم در نشستی که برای اقبال برگزار کردید شرکت کردم و ما هم در پنجاب نشست فردوسی را اجرا کردیم و یک شهر را در لاهور به نام فردوسی نامگذاری کردیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است