کد خبر : 191578
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - 12:47
دسته‌بندی : اسلاید، سیاسی
چاپ

فرماندار سابق شهر قدس: زن خانه دار گزارش ۲۰:۳۰ من نیستم/ آن خانم فقط روسری‌اش شبیه به روسری سه سال قبل من بود/ اصلاً در شان من نیست فیلم بازی کنم

فرماندار سابق شهر قدس ضمن ابراز گلایه از صداوسیما و شایعه شباهتش به زنی که در گزارش 20:30 حضور داشت گفت: آن خانم فقط روسری‌اش شبیه به روسری سه سال گذشته من بوده و دیگر هیچ شباهتی میان ما نبوده است! من پس از انتشار این گزارش به صداوسیما زنگ زدم و به آنها گفتم که خیلی از این موضوع ناراحتم!

فرماندار سابق شهر قدس: زن خانه دار گزارش ۲۰:۳۰ من نیستم/ آن خانم فقط روسری‌اش شبیه به روسری سه سال قبل من بود/ اصلاً در شان من نیست فیلم بازی کنم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ لیلا واثقی، فرماندار سابق شهر قدس حواشی گزارش چند روز گذشته ۲۰:۳۰ درباره یارانه معیشتی دولت ابراهیم رئیسی و انتشار شایعه شباهت زن خانه دارِ در گزارش با وی گفت: بنده تمامی شایعات در خصوص بودن بنده در آن گزارش را تکذیب می‌کنم.

 

وی با تاکید به این نکته که زنی که در گزارش صداوسیما بود تنها روسری‌اش شبیه به او بوده، اظهار کرد: این خانم فقط روسری‌اش شبیه به روسری سه سال گذشته من بوده و دیگر هیچ شباهتی میان ما نبوده است!

 

او اضافه کرد: من حتی خاطرم نیست که روسری سه سال پیشم الان کجاست! این خانم خانه‌دار فقط از دور شبیه به من بوده دلیل این شایعات را درک نمی‌کنم. حتی قد و هیکل این خانم شبیه به من نبوده و نیست!

 

واثقی گفت: این خانم سرپرست خانوار است، یک فرزند هم معلول دارد! من نمی‌دانم چرا برخی بداخلاقی می‌کنند و این چنین به بنده تهمت می‌زنند.

 

فرماندار سابق شهر قدس با ذکر این نکته که فیلم بازی کردن اصلاً در شان من نیست، اظهار کرد: اصلاً در شان من نیست که به‌خاطر یک گزارش فیلم‌بازی کنم و شخصیت خودم را پایین بیاورم!

 

او افزود: من مگر فیلم‌‍بازی کردن بلدم که می‌گویند خانمی که در این گزارش حضور دارد من هستم؟!من واقعا دلیل این تهمت‌ها و رفتارها را متوجه نمی‌شوم!

 

وی خاطرنشان کرد: بنده اصلا این خانم سرپرست خانوار (علیزاده) را نمی‌شناسم!

 

واثقی با اظهار ناراحتی از صداوسیما گفت: اتفاقا من پس از انتشار این گزارش به صداوسیما زنگ زدم و به آنها گفتم که خیلی از این موضوع ناراحتم!

 

او افزود: من یک فرد عادی هستم و هیچ فرقی با مردم عادی ندارم! بنده هم در این نظام زندگی می‌کنم برای این مردم خدمت می‌کنم.

 

فرماندار سابق شهر قدس دلیل بالا گرفتن این شایعات را اینگونه بیان کرد: دلیل این شایعات، رسانه‌های بیگانه و مخالفان نظام هستند که می‌خواهند از هر چیزی ایراد گرفته و از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

 

واثقی با تاکید بر این نکته که در قضایای آبان ۹۸ به من ظلم شده اظهار کرد: در قضایای آبان ۹۸ هم در حق من ظلم شد، من هر کاری توانستم برای این مردم انجام دادم.

 

او اضافه کرد: من عضو هیچ دسته، گروه و حزبی نیستم و خد ارا شاکرم در زمان خدمتم هر کاری در توانم بود برای مردم شهر قدس انجام دادم.

 

فرماندار سابق شهر قدس با تکذیب برکناری‌اش از فرمانداری شهر قدس، خاطرنشان کرد: بنده عزل یا برکنار نشدم و دلیل فرماندار نبودنم تغییر دولت‌ بود نه چیز دیگری!

 

وی افزود: بنده عاشق مردمم هستم؛ افرادی که شایعه بودن من در آن گزارش را نشر می‌دهند، به دنبال فرافکنی هستند. این افراد از مخالفان نظام جمهوری اسلامی بوده و این شایعات را گسترش می‌دهند تا چهره نظام را خدشه‌دار کنند! این شایعات نشان از شیطنت معاندین نظام است که همین هم باعث شروع چنین جنجالی در فضای مجازی شد.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا الان در جایی مشغول به کار است، گفت: به هر حال بنده کارمند دولت هستم اما فعلا در مرخصی هستم و در هیچ جایی مشغول به کار نیستم!

 

فرماندار سابق شهر قدس در پایان با اظهار این نکته که یارانه نمی‌گیرد، اظهار کرد: بنده از خیلی سال پیش یارانه نمی‌گیرم. همه اموال و دارایی‌هایم در سامانه ثبت شده و به همین دلیل دیگر یارانه نمی‌گیرم!

اخبار مرتبط:
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند

روزنامه حسین شریعتمداری به ماجرای برخورد پلیس با زنانی که بدحجاب هَستند واکنش نشان داد.

فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است
فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از دید ما هر کشوری در حوزه خلیج فارس بخواهد پایگاه‌هایش را در اختیار اسرائیل قرار دهد یقین داشته باشد که شریک این رژیم است و این تعریفی است که ما در استراتژی خود داریم.

نماینده مجلس: اسرائیل می‌خواهد به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند
نماینده مجلس: اسرائیل می‌خواهد به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اسرائیل دارد بخشی از کشور‌های عربی را با خود همراه می‌کند دوم اینکه به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند که اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد بیش از همه عربستان باید رفتارش را تغییر دهد و عذرخواهی کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است