کد خبر : 191295
انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - 16:12
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

نگذاریم‌ مردم قربانی کم‌تجربگی ما شوند

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورا عرصه لغزنده‌ای است، گفت: ما نیازمند تعریف اخلاق حرفه‌ای برای شوراها هستیم.

نگذاریم‌ مردم قربانی کم‌تجربگی ما شوند

به گزارش مدارا،غلامرضا منتظری صبح امروز در اجلاسیه روسای شورای استان‌های کشور در گرگان اظهار کرد: اجلاس ها باید بر مبنای نظام مسائل شوراها تشکیل شود و هر اجلاس به طور پلکانی حداکثر به یک الی دو مسئله اساسی بپردازد در غیر این صورت در هر اجلاسی شاهد تکرار دغدغه ها و مشکلات خواهید بود.

وی افزود: پس از احصای نظام‌ مسائل باید نشست مشترک با روسای استان های مرتبط و تخصصی مجلس گذاشته شود و تشکیل این پیوند ضروری است تا سهم و نقش مجلس شورای اسلامی در گره‌گشایی مشهود باشد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در استان‌ها نشست مشترک اعضای شورا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به طور مرتب و براساس تعیین محدوده زمانی برگزار شود، یادآور شد: لباس ما در مجلس شورای اسلامی با لباس شوراهای شهر و روستا یکسان و لباس خدمت است.

وی با بیان اینکه اگر می خواهیم شیرینی خدمت به کام مردم بنشیند شوراها باید به نمایندگان مجلس نزدیک باشند، تاکید کرد: با توجه به اینکه ماموریت های ما مشترک است باید با هدف هم‌افزایی و رفع مشکلات و حل مسائل کنار یکدیگر بنشینیم.

منتظری با بیان اینکه بهتر است در این اجلاس‌ها  روسای کمیسیون های تخصصی مجلس نیز دعوت شوند، متذکر شد: ما فرصت آزمون و خطا نداریم، ممکن است این چهار سال در عرصه خدمت حضور داشته باشیم و چهار سال بعدی دیگر نباشیم حال چرا مردم باید قربانی تجربه اندک ما شوند؟

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، خواستار تدوین یک کتاب حاوی تجربه‌های تلخ و شیرین شوراها اعم از تجربه‌ها، آسیب‌ها، خلاقیت‌ها و غیره شد و تاکید کرد: تجربه های گذشته به اعضای شوراها کمک شایانی خواهد کرد.

وی بر ضرورت رعایت اخلاق حرفه‌ای توسط شوراها تاکید کرد و افزود: شورا عرصه لغزنده ای است و ما نیازمند تعریف اخلاق حرفه ای برای اعضای شوراها هستیم.

اخبار مرتبط:
تذکر رهبری درباره گشت ارشاد تایید شد/ سردار جعفری: اینکه ماموری خطا کند، طبیعی است / طرح نور باید ادامه پیدا کند I ببینید
تذکر رهبری درباره گشت ارشاد تایید شد/ سردار جعفری: اینکه ماموری خطا کند، طبیعی است / طرح نور باید ادامه پیدا کند I ببینید

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه گفت: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب شیر خاورمیانه داده‌اند
خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب شیر خاورمیانه داده‌اند

ایرنا نوشت: در آستانه سفر رییس جمهور به سریلانکا سطح شهر به عکس‌هایی از رییسی مزین شده که یکی از جالب‌ترین تصاویری که به چشم می‌خورد این است که سریلانکایی‌ها به رییس جمهور ایران لقب شیر خاورمیانه داده و از وی برای ساخت و افتتاح پروژه نیروگاه برق تشکر کرده‌اند

سردار جوکار، نماینده مجلس: همه باید در برخورد با بی‌حجابی به پلیس کمک کنند
سردار جوکار، نماینده مجلس: همه باید در برخورد با بی‌حجابی به پلیس کمک کنند

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: نیروی انتظامی به‌عنوان ضابط قوه قضاییه باید قانون را اجرا کند. وظیفه همه دستگاه‌هااست که با بی حجابی برخود کنند و به پلیس برای اجرای قانون حجاب کمک کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است