کد خبر : 190705
انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - 01:20
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

نامه سرگشاده جعفرزاده ایمن آبادی خطاب به احمد توکلی: از موضوع خرید آپارتمان توسط وابستگان قالیباف در ترکیه کوتاه نیایید

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در نامه ای سرگشاده به احمد توکلی رئیس دیده بان شفافیت خواستار پیگیری آپارتمان های خریداری شده توسط وابستگان قالیباف شد.

نامه سرگشاده جعفرزاده ایمن آبادی خطاب به احمد توکلی: از موضوع خرید آپارتمان توسط وابستگان قالیباف در ترکیه کوتاه نیایید

به گزارش مدارا، در نامه نماینده ادوار مجلس خطاب به توکلی آمده است:

 

جناب آقای دکتر احمد توکلی

عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

با عرض سلام و تحیات الهی

برای کوتاه کردن مطلب و بدون استفاده از مستندات تاریخی! و با کسب اجازه از محضرتان یکراست می روم بر اصل مطلبی که بهانه شد برای نگارش این مقال!

نامه شما را به آقای قالیباف در رسانه ها دیدم و خواندم هم خوشحال شدم هم متاثر! خوشحال از این بابت که بعد از یک غیبت طولانی در صحنه امر به معروف و نهی از منکر مقامات عالی کشور بالاخره سکوت را شکستید و به بخشی از نکات پر ابهام ذهن این روزهای مردم اشاره فرمودید که البته سکوت و غیبت شما و امثال شما هزینه گزافی برای ملت تولید و فراهم کرده و می کند و از آن جمله بودجه فاجعه آمیز سال جاری است که می بینید حالیه هر اتفاق تلخی برای مردم می افتد ارجاع به بودجه داده می شود و اگر در زمان ارائه لایحه ضد مردمی ۱۴۰۱ با توجه به تخصصی که دارید تذکر می دادید و ارشاد می کردید حداقل کشور دچار این حجم مشکلات و انباشت نارضایتی مردم از انقلاب و حاکمیت نمی شد و دیدید تمام تذکرات ما و دوستان ما در زمان ارائه لایحه بودجه به مجلس درست از آّب در آمد و البته ادعا دارم طوفان سخت تری در راه است! که در جای دیگری بدان خواهم پرداخت

و متاثر شدم چرا در مکتوبه اتان بخشی را پنهان کردید و با عرض پوزش احساسم این است تعمدا از قلم انداختید! شاید رسانه ها را تعقیب کنید شاید هم به اطلاع شما برسانند و موضوع اصلی در سفر خانواده آقای قالیباف سیسمونی گیت و سفر پرخرج خانواده مقام ارشد ایرانی در ماه رمضان به کشور همسایه و خرید وسایل نوزاد بدنیا نیامده صرفا نیست! مسئله اصلی موضوع خرید دو واحد آپارتمان لوکس در برج تجاری اسکای لند در منطقه مسلک استانبول ترکیه و مشرف به جنگل های بلگراد است و شبکه های متعدد خارجی از جمله شبکه خبری  TGRT Haber  گزارش مفصلی تهیه و پخش کرده و اسناد نشان داده و دست به دست در بین مردم می چرخد و هیچکس حتی آن را تکذیب نمی کند!! و مردم احساس بسیار بدی به مسئولین پیدا کرده اند.

در فیلمی که در یکی از شبکه های آن طرف آبی پخش شده کل قرار داد مشخص است و جالب است در زمان خرید آپارتمان ها همسر و دختر و داماد آقای قالیباف ( امیر رضا بحیرایی) حضور داشته و دامادی که آه در بساط نداشت و نه وابسته به ثروت بود و نه قدرت و پولی هم نداشت! قرار داد را بعنوان شاهد و حکم امضا کرده است! و واحدها بنانم فردی بنام آقای محمد بحیرایی صادر شده که تاکنون وابستگی دقیق آن مشخص نشده ولی قدر مسلم از وابستگان نزدیک آقا داماد است. در این فیلم ها گفته می شود: این واحدها متعلق به فردی بنام نورالدین اوروغلو ترک است و به ارزش تقریبی خرید بیست میلیون لیر معادل تقریبی چهل میلیارد تومان است که پنجاه درصد آن توسط آقای علوی تبار از صرفان معروف و غیر قانونی استانبول انتقال وجه تا زمان صدور سند صورت می پذیرد. تمام مستندات هم در این ویدئوها نشان داده می شود.

مسلم است هیچ مقام مسئول رده بالای کشوری خرید ملک در کشور بیگانه را بنام شخص خودش انجام نمی دهد و در بین مردم شایع است که بعضی از مقامات دولتی در کشورهای دیگر ملک برای روز مبادا خریداری می کنند اما بنام بستگان آشنا و معتمد و نزدیک سببی و نسبی خود!

آیا نباید شما در نامه اتان بجای صرف وقت برای بازگوئی تاریخ که شاید در جای خودش ضروری باشد به موضوع خرید آپارتمان ها هم اشاره می نمودید؟ و اگر خریداری نشده مطابق فیلم های تحلیلی منتشر شده ضرورت حضور همسر و دختر و داماد مقام عالی کشور در زمان انعقاد قرار داد چیست؟ و امضای مبایعه نامه خرید بعنوان شاهد و حکم چه معنا و مفهوم دارد؟

و آیا اینکه بگوئیم آن شبکه ها معاند هستند کفایت می کند؟ آنها مستند نشان می دهند و اینطرف آقایان لعن و نفرین می کنند. و البته در زمانی که بنفع خودشان باشد سند تلقی می کنند.

از جنابعالی که عمرتان را در راه تکوین انقلاب و حفظ ارزش های شهدائی وقف نمودید و بنده مدتها از محضرتان درس ها گرفتم انتظار داشتم و دارم در قالب موسسه دیده بان و یا در قالب عضو مجمع تشخیص مصلحت و یا هر عنوان دیگری کوتاه نیائید!

آقای دکتر توکلی، حفظ نظام اوجب واجبات است ولی عده ای هر فسادی انجام می دهند بعد با عنوان اینکه نظام ضربه می بیند آن را ماست مالی می کنند و اتفاقا نقطه عطف غصه و ناراحتی مردم همینجاست! اگر نظام با هیچکس در هر لباس و مقامی تعارف نمی کرد مردم بیشتر با حاکمیت همراهی و همدلی می کردند.

آقای قالیباف ضمن اینکه شفاف سازی نکرده و عذر خواهی ننموده مسائلی مطرح می شود که اصل مدیریت و صلاحیت کارگذاری نظام وی را زیر سوال می برد. بنظر جنابعالی اگر کسی بر خانواده خودش احاطه نداشته باشد و حتی از سفر خارج از کشور آنها در ماه مهمانی خدا بی اطلاع باشد یا بدتر اینکه علیرغم مخالفت صریح اش خانواده اش تمکین نکنند و به سفر آن چنانی بروند و آن افتضاح در گیت فرودگاه بوجود بیاید صلاحیت اداره بخش مهمی از کشور و اداره مردم و تصمیم گیری برای مردم را دارد؟ این خانواده هنوز متوجه نیستند در چه جایگاهی قرار دارند؟ و خودشان را با افراد عادی جامعه مقایسه می کنند تعجب آور است که می گویند سفر خارجی و خرید سیسمونی و خرید پستانک نوزاد و حتی آپارتمان در ترکیه چه اشکالی دارد؟ و در سالی که با درایت رهبری معظم بنام سال تولید و کار آفرینی نام گذاری شده خرید سیسمونی نوزاد را درخارج از کشور انجام می دهند.

یکی از علت های این گستاخی ها این استکه: توسط نخبگان و بزرگانی همچون شما مورد سوال قرار نمی گیرند شاید حق دارند حالیه حتی خود را طلبکار هم معرفی کنند.

آیا نباید چنین فردی با هر سابقه ای مواخذه شود و بلافاصله از مناسب حاکمیتی کنار گذاشته شود؟ چرا سکوت می کنید؟ واقعا فردا به ۲۳۰ هزار شهید گلگون کفن چه پاسخ می دهید؟ به بنده هم بگوئید حداقل از شما کپی برداری کنم!

اینجانب از روز اول به سایت مورد مصاحبه همین ها را گفتم و صوت اش باید موجود باشد و مسلم است مقام عالی بنام خودش در خارج از کشور خانه بنام نمی کند ولی خرید بنام بستگان با حضور خانواده درجه یک و آن هم بعنوان شاهد و حکم معامله چه معنائی دارد؟

تیم امپراطوری رسانه ای آقای قالیباف فقط در طول یک شب بالغ بر دو هزار فحش خانوادگی و توهین و بد و بیراه برایم فرستادند و به انحای مختلف تهدید شدم و بعد با بزرگنمائی بیش از حد شکایت کذائی سعی در گمراهی افکار عمومی داشتند که باید عرض کنم تا حدود زیادی موفق شدند و انگار اصلا اتفاقی نیافتاده است و بعنوان نمونه ظاهرا در جنابعالی هم اثر خود را گذاشته و شما هم دچار ابهام شده اید! که البته این فحاشی ها و تهدیدها بنده را بیشتر شائق به پیگیری موضوع نمود.

برادر خوبم جناب آقای دکتر توکلی

بنده نه حال و حوصله قهرمان بازی دارم و نه اهل حرفهای این دنیا هستم و نه چیزی برای از دست دادن دارم من مثل شما و خیل دیگر از دوستان عهد و پیمانی با شهدا دارم که تا انتها و با هر قیمت و هزینه ای آن را ادامه می دهم گرچه تا این لحظه شکایتی دریافت نکردم اما بعنوان کسیکه در جبهه شلمچه با عضویت بسیجی توفیق نشستن بر ویلچر را حدود ۳۴ سال پیدا کرده و بیش از هفتاد درصد سلامتم را با افتخار جهت حفظ نظام مقدس اسلامی تقدیم نمودم در مورد این سفر و خرید سیسمونی در اندازه نوزده جامه دان و ساک و حضور در محل انعقاد خرید دو واحد آپارتمان و امضای قرار داد مبایعه نامه بعنوان شاهد و حکم توسط داماد سوال و ابهام فراوان دارم و به جهت عهدی که با شهدا دارم رها هم نمی کنم و تا به لحظه تنظیم این نامه شکایتی واصل نکرده ام و اگر شکایت هم اتفاق بیافتد پولی برای استخدام وکیل ندارم و خودم از خودم دفاع میکنم و البته خدا با من است!

و اگر حکم کنند با افتخار به زندان هم می روم چون در کشور ما اینگونه باب شده که سوت زنندگان فساد ابتدا دستگیر و محاکمه می شوند و در خفا به فرد متخلف حکومتی تذکر دم گوشی می دهند.

و البته می دانید دادگاه مردمی رای خودش را صادر کرده و ذره ای ابهام در خصوص موارد ذکر شده در نزد مردم عادی وجود ندارد.

سکوت نمی کنم چون فردا نمی دانم به شهدا چه جوابی باید از حیث سکوت بدهم؟ و از شما هم تمنا دارم که نصفه نیمه به میدان نیائید! مبارزه با فساد دو لا دو لا نمی شود! و عین شتر سواری باید کامل و دقیق باشد! توصیه برادرانه میکنم اعتبارتان را مخدوش نکنید.

از مجلس انتظار داشته و دارم تا حفظ آبرویی که رهبری به آنها با عنوان لقب انقلابی داده را بنمایند. حداقل تصور این بود که یک گروه حقیقت یاب تعیین می کردند و ابعاد این موضوع را روشن و مشخص می کردند و به مردم گزارش می دادند و بعدها شنیدیم و گفتند برگه های سفیدی امضا کردند که بقول یکی از نمایندگان جعل شد و اقای قالیباف با عنوان حمایت از خودش طرح کرد.

انتظار مردم این است در اجلاسیه مورخ چهارم خرداد ۱۴۰۱ نمایندگان کرسی شهدائی ریاست مجلس را از آقای قالیباف باز پس بگیرند و بفرد سالم و پاکدستی بسپارند. و در مرحله بعدی با توجه به پرونده نزد دادستانی ایجاد شده توسط یکی از نمایندگان معروف و پرونده املاک نجومی و مسائل تلخ بذل و بخشش های منابع شهرداری تهران به همسر و پرونده یاس نیروی انتظامی و غیره این فرد را از مجلس شورای اسلامی به بیرون هدایت کنند.

برایم دعا کنید و می دانید برایتان دعا میکنم ذره ای از ارادتم بشما کم نشده و نخواهد شد چون شما را بهتر از خیلی ها می شناسم امیدوارم من و شما در قبال نظام شهدایی جمهوری اسلامی که حاصل خون هزاران هزار جوان به خون خفته است سربلند بیرون بیائیم و شرمنده شهدا نشویم و آبروی من و امثال من فدای حفظ و بقای این نظام مقدس شود.

البته با شما حرفها و گله ها دارم که در زمان دیگری بطریق مقتضی عنوان خواهم نمود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

نوزدهم اردیبهشت ۱۴۰۱

 

اخبار مرتبط:
سبحانی‌نیا، فعال اصولگرا: باید مشخص شود آن طلبه‌ای که در درمانگاه قم عکس گرفته مجوز داشته یا خیر؟
سبحانی‌نیا، فعال اصولگرا: باید مشخص شود آن طلبه‌ای که در درمانگاه قم عکس گرفته مجوز داشته یا خیر؟

یک فعال سیاسی گفت: روحانیت همواره در تبیین مسائل اجتماعی و فرهنگی پیشگام‌ بوده است.

اراکی، عضو مجلس خبرگان: بی‌حجاب ها فضای جامعه را آلوده می‌کنند
اراکی، عضو مجلس خبرگان: بی‌حجاب ها فضای جامعه را آلوده می‌کنند

محسن اراکی، نماینده مجلس خبرگان رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حاشیه جلسه اول درس تفسیر خود در ماه رمضان گفت: بی حجابی علنی ظلم به جامعه است. جامعه می خواهد در فضای سالم نفس بکشد. چرا فضای جامعه را آلوده می کنید.

دو خبر درباره مشاور رئیس قوه قضائیه / جناب صدیقی! کاش به سکوت خود ادامه می‌دادید
دو خبر درباره مشاور رئیس قوه قضائیه / جناب صدیقی! کاش به سکوت خود ادامه می‌دادید

یکی از شاگردان کاظم صدیقی با انتشار متنی در شبکه اجتماعی ایکس، مدعی شد که وی از امامت جمعه و ریاست بر حوزه علمیه ازگل استعفا داده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است