کد خبر : 190114
انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - 13:14
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

رفتار محترمانه ریاست جمهوری با یک رسانه

روابط عمومی معاونت حقوقی رئیس‌جمهور به گزارش روزنامه شرق پاسخ داد.

رفتار محترمانه ریاست جمهوری با یک رسانه

به گزارش مدارا، روزنامه شرق در تاریخ ۱۱ اردیبهشت امسال گزارشی را منتشر کرد که در آن عنوان شده بود :”جلیل محبی، سرپرست معاونت هماهنگی و برنامه‌ریزی امور حقوقی دستگاه‌های اجرائی در معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری، متنی را خطاب به رهبر انقلاب منتشر کرده که در آن به نکته مهمی اشاره شده؛ بودجه مربوط به استخدام و به‌کارگیری کارشناس حقوقی در این معاونت خرج سفرهای استانی رئیس‌جمهوری شده است. ” در واکنش به این گزارش، روابط عمومی معاونت حقوقی رئیس جمهور اطلاعیه ای را منتشر کرده است.

 

 

در متن این اطلاعیه آمده است که :

 

 

یک – آقای جلیل محبی حدود سه ماه در ابتدای دولت در معاونت حقوقی اشتغال داشت و چند ماهی است که معاونت حقوقی را ترک و به محل کار خود در مرکز پژوهش‌های مجلس برگشته است. لذا تحلیل آن روزنامه مبنی بر وجود اختلاف در اجزای دولت با استناد به برخی مطالب آقای محبی فاقد وجه است.

 

 

دو- وجود گفت‌وگو در خصوص نحوه هزینه کرد بودجه در دستگاه‌های اجرایی آن هم در جلسه ای چند نفره از طبیعی ترین امور اداری و اجرایی است. انتشار این مطلب معمولی و تحلیل های عجیب و غریب راجع به آن رفتاری غیر حرفه ای است که با فعالیت سیاسی عالمانه و آگاهی بخشی رسانه ای صادقانه سنخیتی ندارد. بویژه این که کسی که اندک اطلاعی از بودجه دارد می داند اعتبارات مربوط به بخش کارشناسی حقوقی در مقایسه با اعتبارات سفرهای استانی چنان اندک است که فاقد ظرفیت برای خبر رسانی اینچنین و تحلیل های آنچنان است.

 

 

سه- اختلاف بین رئیس جمهور محترم با معاونین ایشان که در آن روزنامه القا شده است آنقدر لغو و بی پایه وخنده آور است که جز عبور با کرامت از کنار آن کاری نمی‌توان کرد.

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد
فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است