کد خبر : 189321
انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - 11:27
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

رفع حصر فیزیکی میرحسین موسوی

صبح امروز محدودیت فیزیکی مقابل منزل یکی از سران فتنه ۸۸ در خیابان پاستور، برطرف شد، اما اصل مراقبت از وی همچنان ادامه دارد.

رفع حصر فیزیکی میرحسین موسوی

به گزارش مدارا، از سال ۸۹ و به دلیل ادامه یافتن اقداماتِ ضد امنیت ملی و برهم زننده آرامش مردم که توسط برخی از سران فتنه ۸۸ و اطرافیان آن‌ها صورت می‌پذیرفت، شورای عالی امنیت ملی بر اساس مصوبه‌ای، برخی محدودیت‌ها در خصوص رفت و آمد دو تن از سران فتنه را اعمال کرد.

این محدودیت‌ها در طول سال‌های گذشته با روندی کاهنده ادامه داشت و مشخصا متناسب با رفتار‌های آن‌ها در میزان رعایت نظم عمومی و آرامش جامعه، تنظیم می‌شد.

بر اساس این گزارش، در ماه‌های اخیر با اغماض نسبت به کارنامه‌ی این افراد در فتنه‌ی ۸۸، محدودیت‌ها به حداقل رسیده بوده است.

گزارش خبرنگار میزان حاکی است که امروز صبح محدودیت فیزیکی مقابل منزل یکی از این افراد در خیابان پاستور تهران، رفع شد تا رفت و آمد برای همسایه‌ی او نیز تسهیل شود.

بنا بر شنیده‌های خبرنگار میزان، اصل مراقبت از فرد یاد شده با هدف پیشگیری از هرگونه آسیب به وی یا اقدامات خلاف قانون از سوی او، همچنان برقرار است.

 

محدودیت فیزیکی مقابل منزل یکی از سران فتنه برداشته شد

 

اخبار مرتبط:
«نور نیوز» ارگان رسانه‌ای دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی نیست
«نور نیوز» ارگان رسانه‌ای دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی نیست

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به صدور اطلاعیه‌ای هرگونه انتساب میان این شورا و یکی از پایگاه های خبری را تکذیب و اعلام کرد: شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه شورا دارای اُرگان رسانه ای نبوده و کلیه اخبار و اطلاعیه‌های آن از طریق رسانه ملی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و خبرگزاری‌های رسمی کشور منتشر می‌شود.

در صورت خطای مجدد صهیونیست‌ها، سرعت پاسخ ایران کمتر از چند ثانیه خواهد بود
در صورت خطای مجدد صهیونیست‌ها، سرعت پاسخ ایران کمتر از چند ثانیه خواهد بود

علی باقری معاون سیاسی وزارت خارجه ایران گفت: در صورت سرزدن خطای مجدد از سوی دشمن، صهیونیستها بدانند که دیگر ۱۲ روز وقت نخواهند داشت و سرعت پاسخ ایران کمتر از چند ثانیه خواهد بود.

وزیر خارجه مصر پیام هشدار ایران را به اسرائیل رسانده است
وزیر خارجه مصر پیام هشدار ایران را به اسرائیل رسانده است

تسنیم نوشت: یک منبع آگاه خبر داد که در خلال تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و مصر پیام هشداری جهت ارسال به اسرائیل داده شده است. پیشتر اخباری منتشر شده بود که تهران از طریق قاهره پیام هشدار مهم به رژیم اسرائیل ارسال کرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است