کد خبر : 188890
انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - 00:35
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

دستور رئیسی به وزارت ارتباطات

رئیس جمهور، وزارت ارتباطات را مکلف کرد تا زیرساخت‌های لازم را برای نظارت مردم بر دستگاه‌های جرایی و گزارش تخلفات و رضایت‌سنجی از عملکرد کارکنان دولت را فراهم کند.

دستور رئیسی به وزارت ارتباطات

به گزارش مدارا، ساعاتی پیش «مهدی سالم»، مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در توییتی در صفحه توییتر خود از دستور ریاست جمهوری به وزارت ارتباطات خبر داد و نوشت که دستور ریاست جمهوری به وزارت ارتباطات این است که زیرساخت‌های نظارت مردم بر دولت فراهم شود.

در همین راستا رئیس جمهور، وزارت ارتباطات را مکلف کرد تا زیرساخت‌های لازم را برای نظارت مردم بر دستگاه‌های جرایی و گزارش تخلفات و رضایت‌سنجی از عملکرد کارکنان دولت را فراهم کند. حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی اداری تاکید داشت که نظام استخدامی کشور نیازمند انقلابی برپایه عدالت است.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: «محور این انقلاب عدالت است؛ یعنی عدالت اداری را ما سخت در سازمان‌ها و اداراتمان نیازمندیم. عدالت در جذب، عدالت در بکارگیری، عدالت در ارتقا و عدالت در نظام پرداخت.»

حجت الاسلام رئیسی افزود: «رئیس‌جمهور دارای دو بازو است، یک سازمان اداری استخدامی و دوم سازمان برنامه و بودجه که وظایف آن‌ها شکل‌دهی، اجرا و نظارت بر برنامه و مطابق با قانون عمل کردن است.»

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد
فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است