کد خبر : 188605
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ - 06:29
دسته‌بندی : اجتماعی، اخبار ویژه
چاپ

کلانتری‌ها هم زنانه و مردانه می‌شوند!

سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با ابراز تمجید از راه اندازی کلانتری ویژه بانوان و حفظ کرامت زنان در شهر مشهد گفت: این قبیل از کلانتری‌ها باید در سطح کشور راه اندازی شوند.

کلانتری‌ها هم زنانه و مردانه می‌شوند!

به گزارش مدارا، سیدمحمد سعیدی روز دوشنبه در دیدار با حجت الاسلام ادیانی رئیس عقیدتی سیاسی ناجا، در سالن محراب حرم مطهر، گفت: فعالیت کلانتری‌های ویژه بانوان یکی از نیاز‌های کشور در راستای خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم است.

 

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: نیروی انتظامی از ابتدای تاسیس خود در مسیر رشد و تعالی حرکت نموده و هم اکنون به یک نیروی قدرتمند و مقتدر تبدیل شده که باعث ایجاد رعب و ترس در دل خلافکاران شده است.

 

امام جمعه قم با ابراز خرسندی از حضور روحانیون در بخش‌های عقیدتی سیاسی ناجا،گفت: حضور طلاب در این مجموعه و با هدف افزایش روح معنوی و اخلاقی یک اقدام ارزشمند و فراگیر در سطح نیروی انتظامی می‌باشد.

 

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با بیان اینکه پاسداری از مرز‌ها و امنیت مردم و کشور که یکی از مصادیق مهم آن در نیروی انتظامی تبلور پیدا کرده یک تکلیف ملی است، گفت: یکی از مباحث و توصیه‌های مهم در ادعیه و روایات دینی، دعا برای مرزداران و پاسداران امنیت است.

 

آیت الله سعیدی با ابراز خرسندی از روحیه بالایی مرزداران کشور،گفت: نیروی انتظامی در راستای تربیت و رشد نیرو‌های خود در بخش‌های نظامی، سیاسی و عقیدتی تلاش کند.

 

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: یکی از مختصات مهم نظام جمهوری اسلامی درهم آمیختگی بین مردم و روحانیت است.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا نیز در این دیدار، گفت: حضور علما و روحانیت در تاریخ انتظامی کشور نقطه عطف و درفرآیند روبه رو رشد و توسعه این نیرو بوده است.

 

حجت الاسلام سیدعلی رضا ادیانی گفت: نیروی انتظامی طی سال‌های اخیر گام‌های بلندی در راستای تقویت بعد معنوی و اخلاقی برداشته که نمونه و مصداقی از عمل به شعائر دینی بوده است.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در سفر به قم با آیات علیرضا اعرافی مدیرحوزه‌های علمیه، سیدمحمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و سیدهاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کرد.

اخبار مرتبط:
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود

دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها را از اقدامات دولت نامیده است.

آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات
آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات

آتش سوزی در پایانه شرق تهران ۶ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است